Avi-Logo

איך נפטרים מעכברים

☑️שירותי הדברה החל מ 349 ש"ח!

☑️ שימוש בחומרים פחות רעילים לסביבה

☑️ מינימום נזק וכניסה מיידית לאחר ההדברה

☑️אחריות מלאה על העבודה!

☑️ מדביר מוסמך מטעם הרשות להגנת הסביבה ברישיון

 

 רוצים לדעת איך נפטרים מעכברים? הבאנו לכם את כל השיטות הטובות ביותר להיפטר מעכברים בקלות ומהירות, אז רגע אחד לפני שאתם מזמינים שירותי הדברת עכברים, יש כמה דברים שאתם יכולים לעשות באופן עצמאי.

 

איך נפטרים מעכברים
איך נפטרים מעכברים

מוצאים את נקודות הכניסה

רגע אחד לפני שאתם מתחילים לפזר מלכודות עכברים בכל פינה בבית, חשוב מאוד למצוא את כל נקודות הכניסה של העכברים, מהיכן הם מגיעים ונכנסים לבית, כי אם תתחילו להציב לא מעט מלכודות בכל פינה בבית, אתם תגלו שהתחלתם להציב מלכודות בלי סיבה. רק אחרי שמצאתם את מקום המסתור הראשי של העכברים או מהיכן הם נכנסים, זה הזמן להציב את המלכודות נגד עכברים במקומות אסטרטגיים ונכונים, כמובן שמדביר שהוא מקצועי ומיומן יוכל בקלות למצוא היכן להציב את המלכודות במקומות הטובים והנכונים ביותר.  

מוצאים את נקודות הכניסה
מוצאים את נקודות הכניסה

בחירת הפיתיון הנכון

הרבה מאוד אנשים חושבים שהפיתיון המושלם עבור לכידת עכברים הוא כמובן גבינה צהובה, זה בהחלט יכול לעזור, אבל מה שאנו רגילים לראות בסרטים המצוריים קצת שונה מהמציאות, לכן הפיתיון המושלם שכדאי לכם להציב על מלכודת העכברים הוא בוטנים, או חמאת בוטנים, הריח החזק הזה משגע את העכברים ואל תתפלאו לגלות אם תוך דקות ספורות אתם תראו את העכבר לכוד כבר.  

בחירת הפיתיון הנכון
בחירת הפיתיון הנכון

המלכודת הנכונה

יש לא מעט מלכודות ללכידת עכברים, המלכודת הנפוצה ביותר היא מלכודת הדבק, אותה מלכודת שלוכדת את העכבר בכוח למשטח קרטון, במקרים כאלו העכבר מת בייסורים, רבים נוטים לבחור בה כי היא זמינה וגם מאוד זולה ביחס לשאר המלכודות, העלות של מלכודת דבק נעה סביב ה 10-20 ש"ח, אבל אתם יכולים להיות גם יותר הומאנים ולבחור מלכודת רב פעמית שלא פוגעת בעכבר כלל, אלו מלכודות כלוב, כל מה שאתם צריכים לעשות הוא רק לשחרר את העכבר במקום פתוח רחוק ממבני מגורים.  

המלכודת הנכונה
המלכודת הנכונה

גוזמים שיחים

אם אתם באמת רוצים לדעת איך נפטרים מעכברים בבית, אתם צריכים להבין שהטיפול נגד עכברים לא מתבצע רק בבית, אלא הטיפול בעכברים צריך להתבצע גם מחוץ לבית שלכם, שזה אומר שאתם צריכים לבצע עוד מספר פעולות גם בשטח שסובב את הבית, השיחים הגבוהים מספקים לעכבר מסתור מפני הטורפים הטבעיים שלו, לכן הוא יעדיף לנוע בשטחי האלו, ברגע שאתם לא מאפשרים לעכבר להיות במקומות כאלו, אתם יוצרים לו סביבה שהוא לא יכול להיות בה בצורה אופטימלית והוא יעדיף להיות במקום אחר. 

גוזמים שיחים
גוזמים שיחים

סוגרים את המזון

אחד הדברים שמושכים אליכם לבית את העכבר הוא המזון, חשוב מאוד לסגור את המזון שלכם לא רק להאשיר אותו בתוך שקית ניילון סגורה, את השקיות ניילון יכולים לא רק העכברים לעבור אלא גם עש המזון, ברגע שאתם סוגרים את המזון בתוך צנצנות זכוכית שזאת הדרך האופטימלית לשמור מזון, אתם מונעים את פיזור הריח החזק של המזון וגם את הגישה הנוחה של העכבר למזון, שמירה על מזון סגור בתוך קופסאות ורק לאחר מכן הכנסה למזווה הם אלו שישמרו על הבית שלכם נקי מעכברים.

סוגרים את המזון
סוגרים את המזון
תוכן עניינים
רק עוד פרט קטן...
Call Now Button050-763-5319
× שלחו לי וואטסאפ >>