Avi-Logo

הדברה בחדר מדרגות

☑️שירותי הדברה החל מ 349 ש"ח!

☑️ שימוש בחומרים פחות רעילים לסביבה

☑️ מינימום נזק וכניסה מיידית לאחר ההדברה

☑️אחריות מלאה על העבודה!

☑️ מדביר מוסמך מטעם הרשות להגנת הסביבה ברישיון

הדברה בחדר מדרגות הינה הדברת חובה עבור כל בניין בישראל, אשר מעוניין ליהנות מבניין ללא מזיקים. ישראל מאופיינת כארץ חמה, כזו המושכת אליה מגוון רחב של מזיקים העלולים להוות עבורנו נזק תברואתי ומטרד בלתי פוסק. כדי להתמודד עימם, נבצע הדברה וכדי שההדברה תהיה אפקטיבית ויעילה, יש צורך לבצע הדברה גם בחדר המדרגות של הבניין שלכם.

 

הדברה בחדר מדרגות
הדברה בחדר מדרגות

מזיקים בישראל

ארץ ישראל, כאמור, מתאפיינת בשלל מזיקים הפוקדים אותה. ישנם מזיקים המצויים בארץ כל השנה בעוד שאחרים מתרבים בחודשי הקיץ בלבד. המזיקים בישראל מתחלקים למינים וסוגים רבים, אולם ניתן להצביע על ארבעה מזיקים אשר יוצרים את המטרד המשמעותי ביותר. ארבעת המזיקים הללו הם היתוש, המקק, הנמלה והזבוב.

 

  1. יתושים

היתושים הינם חרקים מעופפים הנפוצים במיוחד בישראל. היתושים הם בעלי חיים מוצצי דם. משמעות הדברים היא כי מקור המזון של היתושים, הוא הדם של בעלי חיים אחרים. לצערנו הרב, באותה קבוצה של בעלי חיים אחרים נמנים גם בני האדם. היתושים ניזונים מהדם שלו.

היתוש מגיח לעת ערב, כאשר האדם ישן, פוצע את האדם, מחדיר חומר מאלחש למקום הפציעה כדי שהאדם הנעקץ לא יתעורר ושותה את דמו באמצעות חדק היתוש. לאחר זמן מה האלחוש יעבור והאדם הנעקץ יחוש גירוד ואי נעימות במקום העקיצה.

הנזק מהיתוש אינו מסתכם באותה תחושת חוסר נעימות. יתושים ידועים כמפיצי מחלות ראשונים במעלה. היתושים הכניעו רבים מהחלוצים בימי העליות הראשונות לישראל כאשר הדביקו אותם במחלת המלריה או הקדחת הקטלנית. גם בימינו אנו, מגפת הזיקה המסוכנת עוברת אף היא בעקיצת היתוש.

מכיוון שזהו המצב ומאחר שאלו הם פני הדברים, כאשר יופיעו יתושים במרחב שלנו, יהיה צורך להזמין הדברה. כפי שנראה להלן, כדי שההדברה תהיה אפקטיבית ואכן תבער את היתושים מהשטח, יש לבצע גם הדברה בחדר המדרגות של הבניין.

 

  1. מקקים

מקקים, הידועים גם בשם תיקנים או בפשטות ג'וקים, הינם מזיקים ידועים ומוכרים הגורמים לפחד, צעקות וחששות בהימצאם. בדומה ליתושים, גם המקקים מפיצים מחלות ואף פוגעים ברהיטים ובמון המצוי בבית. גם כדי להדביר את המקקים כמו שצריך, לא ניתן להתפשר ויש צורך לבצע הדברה בחדר מדרגות.

 

  1. נמלים

בניגוד ליתושים ולמקקים, נמלים אינן מעבירות מחלות ולא נשקפת מהן סכנה תברואתית משמעותית לבני אדם. אך למרות זאת, הן אינן אורחות רצויות בסביבת בני האדם וכשר הן יופיעו אצלנו במטבח נרצה להדביר אותן.

במקרים קלים של הופעת נמלים, נוכל להסתפק בהדברה אקולוגית פשוטה באמצעות עלי דפנה, מקלות קינמון, קליפות תפוז או פלפל שחור. אולם במקרים של מכת נמלים קשה, כל אלו לא יספיקו. לא אחת, קן הנמלים כלל אינו נמצא בתוך הבית אלא בסמוך לו. בבניינים, סביר בהחלט כי הקן מצוי בחדר המדרגות ולכן יש צורך לבצע הדברה בחדר מדרגות.

 

  1. זבובים

זבובים אינם מהווים רק מטרד משמעותי אלא סכנה תברואתית של ממש. הזבוב ניזון מריקבון וזוהמה וכולנו מבחינים כי זבובים נמשכים לפחי זבל או לצואה לא מכוסה. למעשה, בעבר, מקובל היה לחשוב כי זבובים נולדים מתוך בשר רקוב.

הישר מהבשר הרקוב והצואה, הזבובים מרחפים אל הראש, הירך, האוזן או היד שלנו. כמובן שהזוהמה עוברת עימן ולא מעט מחלות, כאבי בטן ובחילות מקושרות להימצאות זבובים במרחב. גם ריסוס כנגד זבובים וכן רימות זבובים לא יהיה מלא ויעיל דיו מבלי לבצע ריסוס בחדר מדרגות.

מזיקים בישראל
מזיקים בישראל

הדברה נכונה במדרגות

כפי שכבר נרמז, ההדברה בחדר המדרגות נחוצה כנד המזיקים שצוינו. כעת נבין מדוע הדברה בחדר מדרגות קריטית כל כך עבור כל אחד מאותם מזיקים.

הדברה בחדר מדרגות
הדברה בחדר מדרגות
  1. הדברת יתושים

נקבת היתוש מטילה את הביצים שלה, מהן יבקע דור חדש של יתושים, במקורות מים עומדים קטנים. מקורות מים אלו יכולים להיות שלולית קטנטנה שנוצרה מטפטוף של ברז ראשי או היקוות מים בתחתית של עציץ בחדר המדרגות. ככל שהריסוס בדירה לא יכלול ריסוס בחדר מדרגות, עלולות בהחלט לבקוע ביצי היתוש בבניין והיתושים ישובו במהרה להטריד את תושבי הבית.

 

  1. הדברת תיקנים

תיקנים אוהבים לקונן בפתחי הביוב או בתוך ארונות החשמל והתקשורת. ריסוס שלא יכלול מקומות אלו, לא ישמיד את בסיס האם של הג'וקים ולא יהיה יעיל. ארונות החשמל והתקשורת מצויים בחדר המדרגות ולכן הדברה שלא תכלול אזורים אלו אינה יעילה.

הדברה בחדר מדרגות
הדברה בחדר מדרגות
  1. הדברת נמלים

כאמור, נמלים נוטות לקונן באזורים בטוחים. בבניין, חדר המדרגות נחשב לכזה. לכן, גם כאן, ללא הדברה בחדר מדרגות הנמלים ישובו אליכם אל הדירה.

 

  1. הדברת זבובים

זבובים נוטים להתפשט במרחב. במסגרת כך, הם מגיעים גם לחדר מדרגות. ללא ריסוס בחדר המדרגות הזבובים שבו לא יושמדו וימשיכו להוות מטרד וסכנה תברואתית.

fמזיקים בישראל

המזיק יתוש תיקן נמלה זבוב
הנזק תברואתי ופיזי תברואתי מטרד תברואתי ומטרד
למה להדביר בחדר מדרגות מתרבים במקורות מים, גם בחדר המדרגות מקוננים בארונות החשמל והתקשורת מקוננת גם בחדרי מדרגות מתפשט במרחב, גם אל חדר המדרגות

 

הדברה נכונה במדרגות
הדברה נכונה במדרגות

יתרונות להדברה בחדר מדרגות

להדברה בחדר מדרגות יתרונות נוספים. ריסוס בחדר המדרגות יאפשר לרכז הדברות בבניין ולהשיג מחירים אטרקטיביים עבור כלל ההדברות בבניין. כך, הודות להדברה בחדר המדרגות, תזכו להדברה גם בבית במחיר מנצח.

הדברה בחדר מדרגות
הדברה בחדר מדרגות

לסיכום

לסיכום, הדברה בחדר מדרגות נחוצה כדי להשמיד את המזיקים באופן יעיל. יתר על כן, ההדברה בחדר המדרגות מאפשרת לרכז הדברות בדירות הבניין ולהפחית עלויות בצורה משמעותית. בצעו הדברה בחדר מדרגות – ותהנו מבניין ללא מזיקים.

הדברה בחדר מדרגות
הדברה בחדר מדרגות
הדברה בחדר מדרגות
הדברה בחדר מדרגות
תוכן עניינים
רק עוד פרט קטן...
Call Now Button050-763-5319
× שלחו לי וואטסאפ >>