Avi-Logo

התקנת רשת יונים

☑️הרחקת יונים החל מ 349 ש"ח!

☑️ שימוש בחומרים פחות רעילים לסביבה

☑️ מינימום נזק וכניסה מיידית לאחר ההדברה

☑️אחריות מלאה על העבודה!

☑️ מדביר מוסמך מטעם הרשות להגנת הסביבה ברישיון

 

התקנת רשת יונים היא הפתרון המושלם לביצוע הרחקת יונים בצורה הנקייה ביותר, ההומאנית ביותר וגם הדרך היעילה ביותר להתמודד עם היונים לאורך זמן.

 

התקנת רשת יונים
התקנת רשת יונים

מה זה רשת יונים?

רשת יונים = רשת שנועדה למנוע חדירה של יונים וציפורים לשטח מסוים, יכול להיות רשת שנועדה להרחיק יונים ממסתור כביסה, להרחיק יונים מגגות ומפעלי תעשייה, רשתות שנועדו לחסום פתחים וסדקים של מערות אוורור ועוד. רשת יונים היא רשת העשויה ממגוון חומרים.

ישנן רשתות העושיות מברזל, רשתות פלסטיק ורשתות העשויות מבד. בנוסף הרשתות מגיעות בצורות שונות ובגודל חורים שונה, שאתם בוחרים לברה מקצועית לביצוע התקנה של רשת למניעת חדירת יונים הדגש הראשון צריך להיות על סוג החומר ממנו עשויה הרשת. כל רשת נגד יונים מגיעה בגודל שונה, יש רשתות שמגיעות במידות סטנדרטיות בגדלים של 5 מטר על 8 מטר. שאלו מתאימות למסתורי כביסה ויש רשתות במגוון גדלים, שמדובר על התנקת רשת בשטח גדול זה לא נגמר רק ברשת עצמה אלא יש עוד מספר כלים וציוד שנדרש בכדי להתקין את הרשת.

שלבי התקנה

למרות שיש נטייה לרבים לחשוב שביצוע התקנה של רשת נגד יונים היא פעולה פשוטה שניתן רק להדביק את הרשת בכל מיני שיטות שונות (יש כאלו שחושבים שניתן להדביק את הרשת עם דבק חם). מדובר על פעולה שצריכה להיעשות בצורה יסודית מכיוון והתקנה לא יסודית תגרום לנזקים כבדים יותר. הרשת עלולה ליפול והיונים יכולות לחזור, מה שאומר שאתם עלולים לספוג עלויות גבוהות יותר גם של רכישת רשת נגד יונים חדשה, לבצע התקנה נוספת ולהשליך את כל הציוד שבו השתמשתם בהתקנת הרשת הראשונה ולא היה יעיל. רק מרחיק יונים מקצועי בעל ניסיון יכול לבצע התקנה יסודית של רשת נגד יונים ולתת לכם תעודת אחריות מלאה על כל ביצוע התקנה.

 

  • הסרת המפגע וניקיון יסודי: בשונה מהרבה חברות אחרות המצעיות לכם שירות של התקנת חיצונית להרחקת יונים ויש מתחילים את התהליך בהתקנה, אנו בשלב הראשון מבצעים חיטוי וניקיון יסודי ורק לאחר מכן אנו מתחילים את ההתקנה.
  • קידוח והתקנת עוגנים: בשלב שלאחר הניקיון היסודי והחיטוי אנו נבצע התקנה של עוגנים, התקנת העוגנים נעשת באמצעות קידוח והתקנה של טבעות שדרכן עובר כבל ברזל איכותי שעמיד בתנאי חוץ ולחץ.
  • פריסת הרשת וחיבוריה: החיבור של הרשת נעשה באמצעות טבעות מיוחדות שאלו מחוברות לכבל העובר בין העוגנים.במקומות בהם נרשת גישה יורב ריצ'רץ' שנועד לפתיחה וסגירה בכל פעם בה רוצים להגיע למקום מבלי לפגוע ברשת.
  • חיזוק כבלים וחיתוך שאריות: בכדי ליצור צורה אסטטית ונקייה בשלב האחרון יבוצע חיזוק של כל הרשת לרבות חיתוך של שאריות הרשת שנותרו והכל במטרה ליצור רשת נקייה ונעימה למראה.

בסופו של התהליך תעמוד במקום רשת שמותקנת בצורה יסודית ומקצועית ולא תאפשר לשום יונה לחזור למקום. בנוסף אנו נעניק לכם תעודת אחריות מלאה בכתב למשך 10 שנים מרגע סיום העבודה, אנו כל כך בטוחים באיכות העבודה שלנו שאנו מעניקים לכם תעודת אחריות ל 10 שנים. 

שלבי התקנה
שלבי התקנה

התקנת רשת יונים מחיר

כמה תעלה לכם התקנת רשת נגד יונים? בתחום של הרחקת יונים לא קיים מחירון מדויק. המחיר יכול להשתנות בהתאם למורכבות העבודה. יש התקנות הדורשות עבודות גובה מורכבות כגון עבודה בסנפלניג, או במקרים בהם מבצעים התקנת רשת במפעלים ואז יש צורך בשימוש בבמות הרמה שכל אלו מייקרות את המחיר הסופי אותו תשלמו עבור התקנת רשת יונים. המחיר הוא החל מ 25 ש"ח לכל מ"ר ויכול לעלות בהתאם לכמות השטח אותו רוצים לכסות ולמרכבות העבודה.  

התקנת רשת יונים מחיר
התקנת רשת יונים מחיר

יתרונות של רשת יונים

הומאנית ולא פוגעת ביונים: בשונה מהרבה שיטות שיש להרחקת יונים, התקנת רשת היא שיטה הומאנית, היא לא מכאיבה כלל ליונים והיא לא פוגעת בהן. במקום לנסות ולהרעיל את היונים בכל מיני חומרים שפוגעים גם ביונים וגם באיזון האקולוגי, רשת יונים היא דרך נקייה ובטוחה להתמודד עם היונים.

פתרון לכל מקום: בשונה משיטות אחרות שמצריכות שימוש בכל מיני דרכים לכל מקום, כלומר בכל פתח להשתמש בסוג אחר של הרחקת יונים. רשת נגד יונים יכולה לשמש לכל מקום שבו רוצים להרחיק את היונים, לא צריכים למצוא פתרון לכל אזור ואפשר פשוט לפרוס רשת ולכסות את כל השטח.

הפתרון המשתלם ביותר: רשת נגד יונים לפעמים יכולה להיות יותר יקרה בשל מורכבות ההתקנה שמגיעה למחירים גבוהים מאוד, רשת נגד יונים היא פתרון לטווח ארוך מאוד ביחס להרבה שיטות אחרות. אנו מבצעים התקנת רשתות נגד יונים וציפורים לכל מקום, בניינים, מפעלי תעשייה, שדות חקלאיים ומספקים את כל סוגי השירותי המתקדמים ביותר. 

 

יתרונות של רשת יונים
יתרונות של רשת יונים

 

התקנת רשת יונים
התקנת רשת יונים

 

הרחקת יונים ממסתור כביסה
הרחקת יונים ממסתור כביסה
תוכן עניינים
רק עוד פרט קטן...
Call Now Button050-763-5319
× שלחו לי וואטסאפ >>