Avi-Logo

הדברת פשפש המיטה

☑️שירותי הדברה החל מ 349 ש"ח!

☑️ שימוש בחומרים פחות רעילים לסביבה

☑️ מינימום נזק וכניסה מיידית לאחר ההדברה

☑️אחריות מלאה על העבודה!

☑️ מדביר מוסמך מטעם הרשות להגנת הסביבה ברישיון

 

גודלו של פשפש המיטה נע בין 2 מ"מ עד לס"מ אחד שלם, ההפרשים בגודל נובעים בעיקר מהסיבה שפשפש בוגר אחרי ארוחה מגיע לגודל של ס"מ, ואילו פשפש צעיר גודלו הממוצע נע בין 4-6 מ"מ. בגלל הקושי בזיהוי של פשפש המיטה (שברוב המקרים גם לא נראה כלל לעין, כי ברוב הזמן הוא מסתתר ויוצא לפעולה רק בשעות הלילה) זה מה שגורם לאנשים לבצע פעולות שמחמירות את המצב.

ברגע שבוצע זיהוי מיד נוהגים לגשת ולרסס באמצעות חומרי הדברה שלא מתאימים לטיפול בפשפש המיטה, חשוב לדעת לא כל חומר הדברה יעיל נגד פשפש המיטה, לכן הדברת פשפש המיטה צריכה להיעשות על ידי החומר הנכון. מכיוון ופשפש המיטה יפתח עמידות לחומר יהיה קשה יותר להתמודד איתו בהדברה, ואם לא ממגרים את התופעה באופן מלא היא עלולה להתפשט למקומות אחרים בבית.

מחיר הדברת פשפש המיטה מתחיל החל ב250 ש"ח לכל חדר ויכול להגיע גם עד 1200 ש"ח, זה תלוי במורכבות העבודה. תעודות אחריות מלאה בכתב למשך 48 חודשים על כל ביצוע הדברה על ידי חברת אבי הדברות חברת הדברות מקצועית שפועלת למעלה מעשור במשק.

 

הדברת פשפש המיטה
הדברת פשפש המיטה

איך מזהים את פשפש המיטה?

* חשוב לציין שהדברת פשפש המיטה צריכה להיעשות על ידי מדביר מוסמך בלבד עם רשיון להדברה, רק אנשי מקצוע שהוסמכו לכך ומחזיקים תעודת הדברה רשאים לבצע זאת.

> הפשפש השטוח – ראשית נכיר את המבנה הגוף של פשפש המיטה, יש לו מבנה גוף שטוח, בזכות מבנה הגוף הזה הוא גם יכול לעבור בין חריצים ולהתחבא בחיבורים שבין מסגרת העץ של המיטה. (לכן הוא קיבל את השם 'פשפש המיטה' ומכונה גם בשם 'פשפש המזרון').

איך מזהים את פשפש המיטה?
איך מזהים את פשפש המיטה?

>> המזיק החום – צבע הגוף של פשפש המיטה הוא חום בהיר שנוטה גם לצבע אדום, בדרך כלל יש פשפשים בוגרים שיש להם גם גוון מעט שחור בחלק העליון באמצע הגוף.

>> הגוף המשתנה – למרות שגופו של פשפש המיטה הוא ברוב היום שטוח, לאחר ארוחה טובה (כלומר עקיצה) גופו הופך להיות יותר עגול ומלא.

> זה לא ג'וק זה פשפש – יש רבים שנוטים להתבלבל בין פשפש המיטה לבין ג'וקים או חרקים אחרים, הסיבה לכך כי אנו לא תמיד פוגשים את פשפש המיטה כמו שאנו פוגשים ג'וקים ונמלים שנמצאים כמעט בכל מקום.

הדברת פשפש המיטה בקיר גבס

פשפש המיטה בתוך העץ של הבסיס מיטה

 

עקרונות חשובים בהדברת פשפש המיטה

הדברת פשפש המיטה היא פעולה אשר דורשת ידע רב והבנה מקצועית. אם פעולת ההדברה לא מתבצעת באופן נכון ובצורה יסודית היא עלולה לגרום לנזק. הדברת פשפש המיטה (Cimex Lectuiarius) מתחילה קודם כל בהבנה של ובהכרה של סוגי החרקים. לאחר הבנה והכרה של סוג החרק והנזק שהוא יכול לגרום, מדביר פשפשי המיטה מתאים את סוג הפעולה הנכונה לטיפול ומניעה בפשפש המיטה. יש לעקוב אחר מספר הוראות מפורשות שהמדביר יתן לכם כדי שההדברה תעבוד, בניגוד להדברות שונות מדובר בתהליך ארוך קצת שלא מסתיים בריסוס בלבד ודורשר הנכה מוקדמת וטיפול שונה.

את כל הדברים הללו ועוד נפרט עוד בהמשך המאמר לפרטי פרטים כדי שתשארו ללא שאלות, לאחר קריאת כתבה זו לא ישארו לכם שאלות ותדעו בדיוק מה עליכם לעשות ואיך לפעול. אנחנו ממליצים לכם לפעול על פי כל השלבים ביסודיות ודייקנות רבה ולא לדלג על אף שלב, יש כ 5-7 שלבים חשובים בהדברה נגד פשפשי מיטה וכל אחד מהם קריטי. רק הקפדה מלאה על כל השלבים תקרב אותנו לסיכויי הצלחה של 100% כדי שנוכל לוודא שפשפשים לא יחזרו יותר ובמיוחד פשפשי המיטה המעצבנים שעוקצים אותנו בלילה.

עקרונות חשובים בהדברת פשפש המיטה
עקרונות חשובים בהדברת פשפש המיטה

עקיצה של פשפש המיטה

זה מתחיל בעקיצות אותם אתם מגלים ברגע שהתעוררתם בבוקר. הסיבה שאינכם מרגישים את העקיצות במהלך השינה והלילה היא מכיוון ופשפש המיטה מחדיר שני חומרים לגופכם במהלך העקיצה. החומר הראשון הוא חומר אלחוש בכדי שלא תורגש העקיצה, והחומר השני הוא חומר שמונע קרישת דם, זאת בכדי שהוא יוכל לשאוב את הדם באופן רציף ללא הפרעות. אבל, לא כל עקיצה היא תמיד עקיצה של פשפש המיטה, ישנם מקרים בהם אנשים נוטים להתבלבל ובכלל מדובר על עקיצות של יתושים. פשפש המיטה הוא מזיק שקשה מאוד להתמודד איתו, אבל למרות הקשיים האלו ישנם דרכים להגיע לתוצאה מושלמת ולכיסוי כל אזורי השטח הנגוע ולהיפטר ממנו אחת ולתמיד.

עקיצה של פשפש המיטה
עקיצה של פשפש המיטה

מדביר פשפשי מיטה מוסמך

אבי הדברות – מדביר פשפשי המיטה, בעל ניסיון רב בתחום הדברת פשפשי המיטה. מעבר למחיר הנוח והמתחשב, תקבלו עבודה מקצועית עם תעודת אחריות. חברתנו מומחית להדברת מזיקים כללית, ואנו מתמחים בייחוד בהדברת פשפשים ופשפשי מיטה, אנחנו משתמשים בכלים המתקדמים ביותר להדברה זו כדי לוודא שהבעיה תפתר. אנחנו מעסיקים אך ורק מדבירים מוסמכים ומנוסים שיש להם נסיון רב בהדברה של פשפשים והם יודעים מה הם עושים וגם בדיקו איך להדריך אתכם לאורך כל הדרך. חובה לעבוד עם מדביר מורשה ומקצועי לכל הדברה לרבות הדברה של פשפשי מיטה כדי שזה יצליח וכמובן תינתן לכם תעודת אחריות בכתב שתכסה אתכם ותעניק לכם שקט מירבי.

מדביר פשפשי מיטה מוסמך
מדביר פשפשי מיטה מוסמך

איך מדבירים את פשפש המיטה?

את פשפש המיטה מדבירים רק עם חברה מקצועית ומעל הכל עם חברה המחזיקה רישיון הדברה בתוקף. שימו לב כי לא כל חברת הדברה ולא כל מדביר רשאים לבצע הדברה נגד פשפש המיטה, זאת מכיוון ואין ברשותם את סוג הרישיון המתאים. בדומה להדברה של פשפשים, הדברת פשפש המיטה כוללת בתוכה מספר שלבים, שלב הניטור וזיהוי, לאחר מכן מבוצעת שאיבה מלאה של ביצי פשפשים ופשפשים חיים. בנוסף מבוצעת עבודה של קיטור יסודי בכדי להיפטר מכל הפשפשים לאחר הקיטור מבוצע שימוש בחומר הדברה ייעודי, ואז שוב מבוצעת שאיבה בכדי לשאוב את פשפשי המיטה שמתו כתוצאה מתהליך ההדברה.

 

הדברה משולבת עם קיטור נגד פשפש המיטה

השלבים של ההדברה יפורטו בהמשך בצורה מאוד מפורטת וברורה, חשוב שתבינו שזה לא מסתיים ב"זבנג וגמרנו" אלא נדרשות מספר פעולות מקצועיות כדי לשים קץ לתופעה של פשפשי המיטה. זה לא ריסוס וזהו, ריסוס זה רק חלק מהעניין וגם כמה ריסוסים ייתכן במספר ביקורים חוזרים של המדביר שיעשה מספר ריסוסים עם קיטור במספר אזורים וחוזר חלילה. ההדברה חייבת להיות יסודית ומבוצעת אך ורק על ידי מדביר מומחה שיודע מה הוא עושה ובעל נסיון בטיפול בהצלחה בפשפשי מיטה ורק כך זה יעבוד.

איך מדבירים את פשפש המיטה
איך מדבירים את פשפש המיטה

איך מזהים את פשפש המיטה?

לא כל אחד יודע לזהות באופן מידי את פשפש המיטה, וזה בהחלט בסדר, הרי לא כולם מתעסקים בתחום ההדברה. חשוב מאוד להכיר ולזהות את פשפש המיטה מכיוון והוא יכול לתקוף כל אחד מאיתנו בכל שלב אפילו מקומות שנראים לנו כמקומות נקיים וסטריליים כמו למשל בתי מלון מפוארים שגם בהם תיתכן נגיעות של פשפשי מיטה. בכדי לזהות אותו, צירפנו לכם כאן תמונה של פשפש המיטה, בה תוכלו לראות כיצד פשפש המיטה נראה. גודלו של פשפש המיטה הוא בין 5-7 מ"מ ככה שלאחר ארוחה טובה (כלומר לאחר שעקץ בלילה) הוא יכול להגיע גם למידמים מעט יותר גדולים. הצורה של פשפש המיטה היא צורת ביצה והצבע שלו הוא חום בהיר שנוטה מעט לצבע גוון אדום.

 

זיהוי של פשפש המיטה בחיים

ראשית גם אליכם הגיע פשפש המיטה, וזה אמנם מלחי מאוד, אולי זה לא הכי מנחם אתכם, אבל אתם יכולים להיות מעט רגועים ולדעת שפשפש המיטה הוא לא מעביר מחלות בדרך כלל, אך יחד עם זאת העקיצות שלו הן מסוכנות מאוד ומומלץ לטפל ולהדביר באופן מידי. בכדי לזהות את פשפש המיטה ראשית יש למצוא אותו, אבל סביר מאוד שיהיה לכם קשה למצוא את פשפשי המיטה הסיבה לכך היא שפשפש המיטה מסתתר במקומות אליהם הגישה מוגבלת. בשל מבנה גופו השטוח יכול פשפש המיטה להיכנס למקומות צרים ובניהם גם החיבורים של משטח המיטה (רפסודת המיטה).

איך מזהים את פשפש המיטה
איך מזהים את פשפש המיטה

ובשל הגישה החסומה והקשה שאתם לא יכולים לראות אם מסתתרים פשפשי מיטה הופכת את פעולת הניטור לפעולה שדורשת ידע ומקצועיות רבה. אבל יש פעולות שאתם כן יכולים לעשות וזה זיהוי של ביצי פשפשי המיטה, אמנם מדובר על ביצים ממש קטנות וקשה לראות אותן, אבל במבט יסודי ומקיף תצליחו בקלות לזהות את ביצי פשפש המיטה מהסיבה שכל הביצים נמצאות יחד בתוך מקבץ, הם בצבע לבן פנינה ובצורת כדור. את ביצי הפשפשים ניתן למצוא בעיקר מתחת למיטה, הם יהיו במקבץ יחד עטופים בתוך סוג של קרום שדומה מעט בצבע שלו לקורי עכביש, בדרך כלל אלו יהיו או מתחת לארון הבגדים שלכם או בצידי הארון ויחד עם זאת ניתן למצוא מספר מקבצים גם מתחת למיטה, ייתכן ויהיו מספר מוקדים שבהם יש מקבצים של ביצי פשפשים.

איך פשפש המיטה נכנס לבית?

רוצים לדעת איך באמת פשפש המיטה נכנס אליכם לבית? אז התשובה לכך היא פשוטה, מי שהכניס אותו לבית זה אתם. כן, אנשים רבים לא מאמינים, אבל הגורם העיקרי לכניסה של פשפש המיטה אליכם לבית הוא הכנסה יזומה שלכם את פשפש המיטה ישירות אליכם לבית. הרבה פעמים הפשפשים פשוט מוצאים אתכם בחוץ ונדבקים לבגדים שלכם עד שלבסוף הם מוצאים את עצמם בחדר שלכם בבית ומתחילים להתרבות. התופעה מתחילה לאט לאט ואתם מתחילים קצת להרגיש עקיצות בלילות בקטנה עד שהפשפשים מתרבים עוד ועוד ומוצאים אצלכם בית חם.

ככל שלא מטפלים בהם בזמן הם פשוט מתבצרים מתחת למיטות שלכם, הם נמצאים בשקעי חשמל, במקומות מחבוא נוספים בקירות, תוכלו לראות ולהבחין זאת על ידי כמות נכבדת של נקודות שחורות. בקיצור, הפשפשים במרבית המקרים מגיעים אליכם הביתה דרככם, דרכינו בני האדם, בדיוק במצב דומה של פרעושים שהם נתקלים לבעלי החיים, אנחנו מכניסים אותם הביתה ללא יודעין.

איך פשפש המיטה נכנס לבית?
איך פשפש המיטה נכנס לבית?

איך זה קורה שאתם אלו שמכניסים את פשפש המיטה לבית?

בתור חברת הדברות מקצועית לביצוע הדברת פשפש המיטה נתקלנו במספר גורמים או יותר נכון פעולות שאנשים מבצעים שגורמות לפשפש המיטה להיכנס לבית. הפעולה העיקרית היא הכנסת חפצים מבחוץ, אנשים רבים מוצאים חפצים וריהוט ברחוב, רואים אותו כריהוט טוב ויעיל עבורם ומכנסים אותו לבית מבלי לדעת שייתכן ומדובר ברהיט שנגוע בפשפש המיטה. חזרתם מטיול או מהחופשה השנתית שלכם בבית מלון?

גם זאת סיבה שיכולה להכניס אליכם לבית את פשפש המיטה, פשפש המיטה שייתכן ונמצא בבית המלון תפס טרמפ על המזוודה שלכם והגיע יחד איתכם לבית. זאת אחת הסיבות שאת רוב ההדברות נגד הפשפשים מזמינים בתי מלון רבים מרחבי הארץ שזקוקים להדברה מאסיבית של עשרות ומאות חדרים בחדרי המיטות כדי לתת לאורחים שלהם חוויית שהייה טובה שיצאו מרוצים מהתוצאה. הדברה של אכסניות ובתי מלון זו ההדברה העיקרית שלנו ומרבית הפרנסה של החברה כאמור לצד הדברות של בתים פרטיים ועוד.

 

בסוף אין ברירה – מזמינים הדברה

הבנתם שאין ברירה ואתם חייבים להזמין שירות של הדברת פשפש המיטה בכדי לטפל בבעיה בצורה יסודית ומקצועית. אבל רגע אחד לפני שאתם מחייגים ואוספים הצעות מחיר עבור מדביר פשפשי מיטה בכדי להזמין שירות של הדברת פשפש המיטה. יש כמה פעולות שגם אתם כבעלי הדירה צריכים להכיר ולבצע ולשתף פעולה זאת בכדי למנוע את התפשטות הפשפשים בכל הדירה וכמובן פעולות שיכולות לסייע לביצוע פעולת ההדברה שתביא לתוצאה הטובה ביותר.

בסוף אין ברירה - מזמינים הדברה
בסוף אין ברירה – מזמינים הדברה

הדברת פשפשי מיטה במספר שלבים קריטיים:

  • טיפול בבגדים בחום גבוהה – להכניס את כל הבגדים שיש בארון למייבש או למכונת כביסה בטמפרטורה מעל 60 מעלות חום צלזיוס.
  • הרתחת צעצועים במידה ויש – צעצועי פלסטיק במידה וקיימים בבית (אם יש ילדים או מדובר על ריסוס בחדר ילדים) כל הצעצועים צריכים להכניס לדלי מלא במים חמים ואחרי הדלי להוציא ולשים בתוך שקית אטומה ולחשוף את השקית לשמש.
  • שיטת ההקפאה – רוצים לנסות את שיטת ההקפאה עליה שמעתם ? אין בעיה בכלל, למי שלא מכיר את שיטת ההקפה היא אומרת להכניס את כל הבגדים למקפיא בכדי שאם יש עליהם ביצים של פשפש המיטה זה יגרום לביצי הפשפשים לקפוא והם לא יצליחו להתקיים.
  • כביסה רגילה לא תעזור – לאנשים יש נטייה לחשוב אם הם יכבסו גם ב 40 מעלות כי מדובר על בדים עדינים, אז פשפש המיטה יחוסל, אבל 40 מעלות לא יעזרו לכם ואתם תוציאו את הבדים ביחד עם פשפש המיטה חי וקיים וכזה שגם יחזור לפעילות, ולא המים והזרמים במכונה לא כל כך משפיעים על פשפש המיטה.
  • שמירה על הסדר בבית – חשוב מאוד לא להוציא חפצים נגועים מהחדר ולהעביר אותם לחדרים אחרים בבית, אם אתם מוצאים מזרן נגוע, חשוב להוציא אותו תוך הקפדה על כך שלא יצאו ממנו פשפשים ויעברו לחדרים אחרים בבית. (גם אם המזרן בדרך לפח ישר מהחדר, כל המעבר שלו עד לפתח הבית צריך להיות קפדני).
  • להשאיר זאת לאנשי המקצועי – אל תנסו לרסס בחומרי הדברה בייתים, שימוש בחומרי הדברה בייתים יכול רק לגרום נזק, מכיוון ופשפש המיטה יזה חומר שעלול לפגוע הוא יחפש מחסה, את המחסה הוא ינסה למצוא בחדר אחר בבית ויעבור לחדר אחר ועלול להתרבות בעוד חדרים בבית. מדובר על מזיק קשה במיוחד, שמצליח גם להתמודד עם חומרי הדברה רבים שקיימים היום, כל אלו רק מעידים על הצורך בבחירת חברת הדברה מקצועית.

ביצוע ניטור של פשפש המיטה:

הדברה משולבת של פשפשי המיטה

התחלתם את התהליך ורוצים לקבל את כל המידע שדרוש לכם לגבי הדברת פשפש המיטה, ואתם שומעים את המונח "הדברה משולבת" הפעם נפרק לכם את זה ונסביר מה זאת הדברה משולבת מהם השלבים ומה התפקיד של כל שלב. אבל ראשית נסביר כי "הדברה משולבת" קיבלה את השם מכיוון והיא כוללת בתוכה מספר שלבים שנדרשים לצורך הדברה יסודית ומלאה.

 

הדברה משלובת בחום לחיסול פשפש המיטה

שלב ההדברה

הפעולה המבוצעת

משך זמן העבודה

ניטור וזיהוי מלא של פשפשי המיטה

בשלב זה מבצעים ניטור מלא של כל המסתורים בהם נמצאים פשפשי המיטה, זה יכול להיות בקפלים של המזרון, בחיבורי הרפסודה של המיטה.

יש מקרים בהם קיימים פשפשי מיטה גם בתוך מסגרות של תמונות ובתוך הארונות ואפילו בתוך המשקוף של דלת החדר והמשקוף של החלון.

 בנוסף מבוצעת בדיקה מקיפה בעוד מקומות בבית לוודא מעל לכל ספק שפשפש המיטה לא יצא את גבולות החדר הנגוע ואולי מסתתר גם בספות הבית או במקומות אחרים.

במקרה ומדובר על הדברת פשפש המיטה במקומות כמו אכסניות ובתי מלון, יש לבדוק ולבצע ניטור בחדרים הסמוכים כי ייתכן וגם הם נדבקו ונפגעו מפשפשי מיטה.

פעולה זאת אורכת כ – 40 דקות לחדר אחד ויכולה להיות מעט יותר ארוכה בהתאם לגודל החדר או גודל הדירה אותה יש לבדוק ולזהות היכן מסתתרים פשפשי המיטה.

שימוש בשואב אבק

מיד לאחר שבצוע זיהוי של הפשפשים ושל ביצי פשפשים, מתחילים בפעולת שאיבה באמצעות שואב אבק מקצועי ובעל עוצמה חזקה במיוחד.

פעולת השימוש בשאוב מבוצעת בכדי להפחית עד כמה שאפשר את כמות פשפשי המיטה, ובנוסף בכדי לשאוב במקומות אליהם קיימת גישה מוגבלת ואיסוף בעיקר של ביצי הפשפשים.

פעולה זאת נמשכת בדרך כלל כשעה עד שעה ורבע אבל משך הזמן עלול להשתנות בהתאם לגודל החדר וכמות המקומות הנגועים.

ביצוע קיטור אדים

שלב השימוש בקיטור הוא שלב קריטי במיוחד, יש לכוון את הקיטור בצורה ישירה על מקומות הקינון של הפשפשים.

באמצעות שימוש בקיטור מקצועי המוציא אדים חמים באופן קבוע ובצורה מהירה ניתן להגיע לתוצאות טובות, כאן מקבלת חשיבות רבה התוצאה של שימוש בכלי עבודה מקצועיים ואיכותיים.

פעולה זאת נמשכת לכל הפחות כשעה וחצי ויכולה להגיע גם לשעתיים ויותר שזה תלוי בכמות הרהיטים שאותם צריך להדביר.

שימוש בחומר הדברה ייעודי

בשלב זה מבוצעת הדברה יסודית באמצעות ריסוס של חומרי הדברה ייעודים לביצוע הדברת פשפשים מסוג bed bug  כלומר חומרי הדברה ייעודים להדברת פשפש המיטה.

כל חומרי ההדברה היעודים אלו חומרי הדברה אשר קיבלו אישור של משרד הבריאות ובעלי תו תקן ISO מחמיר במיוחד בנוסף מבועת שימוש בחומרי הדברה אבקתיים כגון סנטור ורוגל כחומרי הדברה יעילים במיוחד נגד פשפש המיטה.

משך הפעולה אורך כ 20-40 דקות אך גם במקרה זה ייתכן ותהיה תוספת זמן בהתאם לגודל החדר וכמות הריהוט אותו יש להדביר.

שאיבה נוספת

שאיבה נוספת זאת אמרה לאסוף את פשפשי המיטה שכבר מתו בגלל השימוש בקיטור ובחומר ההדברה.

בנוסף שאיבה נוספת זאת נותנת עוד אפקט של עבודה יסודית יותר שמביאה תוצאה הרבה יותר בטוחה ונקייה לאורך זמן.

משך פעולה זאת יכול להימשך עד 30 דקות.

הדברה משולבת של פשפשי המיטה
הדברה משולבת של פשפשי המיטה

מה עושים עם חיות מחמד בבית לפני הדברה של פשפשי המיטה?

במידה ויש לכם חיות מחמד בבית אסור להם לשהות בדירה במשך לילה שלם שלאחר ההדברה, אם אפשר גם שתי לילות ליתר ביטחון יכול בהחלט לשמור על חיות המחמד שלכם.

 

חשבתם שאנחנו נפרדים אחרי ההדברה הראשונה?

אז ממש לא, חברת הדברות מקצועית תגיע אליכם כשבועיים לאחר ההדברה הראשונית לביקרות לצורך הוספת חומר הדברה שבו לא מבצעים את ההדברה בפעם הראשונה. בפעם השנייה אנו משתמשים באבקה מיוחדת המיועדת לטיפול בפשפש המיטה. לפני הביקור השני שאורכו מספר דקות בלבד, יש להכין את החדר לוודא שהמיטה רחוקה מהקיר, ובנוסף לוודא אם קיימים עדיין פשפשי מיטה לעדכן אותנו על כך באופן מידי. בכל משך השבועיים שלאחר ההדברה, חשוב מאוד לשמור על סדר וניקיון בבית, שמירה על הניקיון היא קריטית בשבועיים האלו למנוע חזרה של פשפש המיטה.

 

כמה עולה הדברה של פשפש המיטה בממוצע?

מכיוון ובתחום כמו הדברה אין מחירון מדויק שקובע מחירים עבור מדביר פשפשי מיטה ומסדיר אותם, עדיין קיים טווח מחירים ריאלי לביצוע הדברת פשפש המיטה. אנו מתחייבים לכם כי גם לאחר ביצוע ההדברה הראשונה תראו תוצאות מיידיות וחיסול מלא של פשפש המיטה. עלות ההדברה נעה החל מ 399 ₪ לביצוע הדברה לחדר אחד ויכולה להגיע גם ל 1000 ₪ לחדר אחד שזה תלוי ברמת הנגיעות ועד כמה מיטות יש בכל חדר אותו צריכים להדביר.

 

איך פשפש המיטה נראה?

בצורת ביצה, גופו שטוח וצבעו חום בהיר נוטה לאדום, הוא מזכיר מעט גרעיני אבטיח בצורה שלו. לא מחייב שגופו יהיה שטוח, אם פשפש המיטה אחרי ארוחה הגוף שלו יהיה יותר עגול כי הוא מלא באוכל.

 

איך אתם מדבירים את פשפש המיטה?

כמו שהבנתם תהליך ההדברה הוא מורכב ולא פשוט כלל, בשונה מסוגי הדברה אחרים בהם הריסוס הוא החלק העיקרי, כאן לא רק הריסוס תופס מקום אלא כל שלבי ההדברה בעלי משמעות להצלחת ההדברה.

איך אתם מדבירים את פשפש המיטה
איך אתם מדבירים את פשפש המיטה

לאחר טיפול בקיטור חם – חיסול פשפש המיטה

איפה עוד נמצא פשפש המיטה?

פשפש המיטה לא נמצא רק במיטות, למרות שמו שהוא בדרך כלל מסתתר בגופי מיטה ויוצא לעקוץ בשעות הלילה. פשפש המיטה יכול להימצא בעוד מקומות כמו למשל ספות סלונים ואפילו ראינו אותו מסתתר לא פעם בתוך מסגרות של תמונות ושקעי חשמל.

 

איך אני יכול לדעת אם יש לי הרבה פשפשים בבית?

האם פשפש מיטה אחד מעיד על עוד רבים אחרים שנמצאים יחד איתו, בדרך כלל כן, ייתכן מאוד וקיימים עוד פשפשי מיטה רבים, אבל אין זה מחייב וייתכן שלא יהיו עוד פשפשי מיטה רבים.

 

האם פשפש המיטה יכול לטייל בבית לעוד מקומות?

כן, ותופעה זאת בהחלט תופעה שחוזרת על עצמה בהמון מקרים. וזה קורה אם אין לפשפש המיטה מקורות מזון, הוא תמיד בתנועה למצוא מקומות מזון נוספים, גם אם זה אומר לעבור בין חדרים.

 

נפטרים מפשפשי המיטה אחת ולתמיד!

כבר הבנתם שפשפשי המיטה הם חרקים מאוד בעייתים שכאשר הם נכנסים אלינו הביתה מאוד קשה להפטר מהם והמדביר יצטרך לעבוד מאוד קשה יחד עם העזרה שלכם. הבנתם שיש שלבים מאוד ברורים של כביסה, שאיבה בשואב אבק, ניקוי האזור, פינוי הרהיטים והבגדים, הרתחה מעל 60 מעלות, ריסוס באמצעות קיטור ועוד. וזה חלק מהשלבים שייתכן ונצטרך לחזור עליהם מספר פעמים כי המדביר עלול לחזור עוד שבועיים שלושה כדי לוודא שהעבודה שלו הסתיימה בהצלחה.

הדברת פשפש המיטה בעזרת ריסוס

המטרה שלנו כחברת הדברה היא לשים סוף לפשפשי המיטה וגם לבצע הרחקה נגדם מהאזור לוודא שלא יחזרו ויטרידו אתכם יותר לעולם. לצערנו הרב גם ההדברה הטובה ביותר לא תבטיח 100% הצלחה אבל אנחנו כל כך בטוחים ביכולות שלנו שאנחנו מעניקים אחריות של שנה עד 5 שנים בהדברה זו.

נפטרים מפשפשי המיטה אחת ולתמיד!
נפטרים מפשפשי המיטה אחת ולתמיד!

ההבדלים המהותיים בין פשפשי המיטה השונים

ישנם מספר סוגים שונים של פשפשי מיטה, יש פשפשים קטנים יותר וגדולים יותר, אופן ההתפתחות לגמרי של הפשפשים דומה לחרקים אחרים. הפשפשים הצעירים יותר הם קטנים יותר מבחינת גודל  ובצבע הם שחורים יותר מהבוגרים, הבגורים לעומת עם בצבע חום כהה אדמדם וגם מבחינת גוף גדול יותר. אמנם זה לא דבר שפשוט להבחין בו מהעין של האדם בהעדר הידע המקצועי הדרוש על מנת להבחין בהדלים הללו אבל אם תשימו לב אליהם ממבט מקרוב תוכלו לראות הבדלים אלו בעצמכם בצורה ברורה מאוד.

 

המזון האהוב על פשפשי המיטה

בדומה לפרעושים וליתושים מסויימים, גם הפשפשים הם מוצצי דם והם ניזונים מהדם שלנו, זו אחת הסיבות שאנחנו מתעוררים בבוקר ומרגישים שנעקצנו ככל הנראה זה יהיה כתוצאה של פשפי המיטה אם זה קרובה אצלנו בבית בחדר המיטות בלבד כל הזמן. מררבית העקיצות קורות בלילה כי זה השעות שהן פועלות אבל מדי פעם גם במהלך היום הן עלולות להתחיל לעקוץ למרות שזה פחות סביר שיקרה. עקיצות פשפשי מיטה היא לא נעימה לאדם והיא גורמת לנו לגירודים ולמעט אדמדמויות באזורים הנעקצים, היא לא מסוכנת באמת לבני האדם למעט כאלה שיש להם אלרגיות והם צריכים להיות מודעים לכך ולהזהר מהדבר.

הפשפשים קיבלו את הכינוי "פשפשי המיטה" כי הם חיות במיטות שלנו ואם תהפכו את המיטה תוכלו לראות המון נקודות שחורות ולבנות קטנות שאלה בעצם הביצים שהן מטילות כאשר הן חיות בחדר המיטות שלנו. אין מה להתרגל לפשפשי המיטה, מדובר בחרק די מציק שאין דרך טובה להפטר ממנו מלבד הדברה מקצועית אשר מבוצעת בייסודיות יתרה בביצוע כל השלבים שכתבנו במאמר זה.

 

דרכים נוספות שמעידות על המצאות הפשפשים בבית

ישנם מספר דרכים נוספות שמעידות על המצאות הפשפשים בבית שלנו בלי שראינו אותם ותפסנו אותם בשעת מעשה. נקודות שחורות על המיטה שלנו, על הסדינים, סימנים של דם, ביצים לבנות, נקודות שחורות מסביב למיטה, מתחתיו מהצד ובאזורים נוספים יכולים להעיד על המצאות של פשפשים גם. אם מדובר בכמות גדולה של פשפשי מיטה שהשתלטו לחלוטין על החדרים שלכם, תוכלו גם לראות נקודות שחורות בשקעי חשמל שונים וגם לזהות ריח לא נעים כתוצאה מהפעילות שלהם. פשוט תזמינו מדביר ותתייעצו עם איש מקצוע שאתם סומכים עליו כדי שידריך אתכם איך עליכם לפעול ומה עליכם לעשות באמת במידה ומדובר בפשפשי מיטה.

 

הסממן המרכזי של פשפים – נקודות שחורות ונשלים

נקודות שחורות רבות ומרובות בקירות, תמחת למזרון, מתחת למיטה על המזדוות למיניהן ונשלים הם ללא ספק הסממן הברור ביותר שיש פשפשי מיטה בבית וצריך לטפל בהם. חברים, אין טעם לנסות להדביר לבד, אתם לא תצליחו בחיים! אני לא אומר זאת רק בשביל שתשכרו את השירותים שלנו, כי גם חברות הדברה נכשלות ב 100% טיפול לפעמים אז איזה סיכוי יש לכם בדיוק נגד פשפשי מיטה? כאשר המדיבר מגיע לאזור, הוא יודע היכן נמצאים המקומות הנגועים,הוא מכיר את הסממנים שהפשפשים משאירים בבית יחד עם הנשלים ויחד עם סוגי הפשפשים, צעירים ובוגרים כאחד.

בקיצור כאשר רואים את כל הסימנים המזהים כמו נקודות שחורות, החברה שלנו תטפל בכל המקום, תרוקן את האזור ותפנה את המקום לחלוטין כדי לבצע טיפול מעמיק ולהפטר מהפשפשים. אנחנו מחפשים את פשפשי המיטה בכל מקום, במדרגותף בקירות, בחלונות, על המיטה, שקעי חשמל, מתחת למיטה, מזדוות אם יש ובכל מקום אפשרי אנחנו נגיע אל הפשפשים ונמצא אותם.

הסממן המרכזי של פשפים - נקודות שחורות ונשלים
הסממן המרכזי של פשפים – נקודות שחורות ונשלים

למה הדברת פשפש המיטה היא הדברה יותר יקרה?

לא פעם עולה השאלה, מודוע מחיר הדברת פשפש המיטה הוא כל כך גבוה ומתחיל החל מ 290 ש"ח לחדר אחד. ואם משווים את זה להדברת תיקנים ונמלים רגילה, שהמחיר שלה לדירה של 3 חדרים עומד על כ 350 ש"ח בממוצע. כאשר מדובר בנושא הדברת מזיקים, נכון להגיד שהמחיר הוא הרבה יותר יקר, בהשוואה להדברה רגילה, זאת מכיוון ומדובר על הדברה משולבת.

הסיבות בגללן הדברת פשפש המיטה יותר יקרה:

שיטת ההדברה:

שיטת הדברת פשפש המיטה נקראת 'הדברה משולבת', כלומר הדברה המשלבת בתוכה מספר שלבים. בשלב הראשון מבוצע זיהוי וניטור, לאחר מכן שאיבת השכבה הראשונה של הפשפשים, לאחר מכן שימוש בקיטור אדים חם, שימוש בחומרי הדברה יעודים נגד פשפש המיטה ולאחר מכן עוד שאיבה נוספת. שיטת הדברה זאת אורכת זמן רב ונמשכת שעות רבות, בשונה מהדברת נמלים ותיקנים שאורכת מספר דקות בודדות בלבד.

חומרי הדברה יקרים:

עלות חומרי הדברה היעודים נגד פשפש המיטה הם יותר יקרים, מדובר על חומרים חזקים מאוד, לכן הם דורשי תקני בטיחות מאוד גבוהים, שאלו יוצרים באופן ישיר עלויות גבוהות.

תעודת אחריות:

בשל מתן תעודת האחריות אחרי כל עבודה, שזה סוג של "ביטוח", כמו ביטוח רגיל שמשלמים, המדביר לוקח בחשבון שיתכן והוא יצטרך לחזור למקום לטפל בבעיה אם היא תימשך, ולכן כחלק מהאחריות לא גובים תשלום נוסף וזה נלקח בחשבון.

היצע וביקוש:

כמו כל דבר בכלכלה, יש היצע וביקוש, מכיוון והביקוש ביחס להיצע הוא גבוה, המחיר עולה. ביצוע הדברה נגד פשפש המיטה דורש רישיון הדברה מחמיר במיוחד, את רישיון הדברת פשפש המיטה מקבלים רק מדבירים וותיקים שעברו הסמכות הדברה גבוהות יכולים לבצע. מכאן כי לא קיימים מדבירים רבים בעלי רישיון להדברה נגד פשפש המיטה והמחיר עולה בהתאם.

 

איך להשיג מחיר יותר משתלם לביוע ההדברה?

אחרי שהבנתם שמדובר על עלות כפסית גבוה, יש כמה דרכים שיעזרו לכם להשיג מחיר הרבה יותר זול ומשתלם.

חפשו קרוב:

כמו כל בעל מקצוע, גם בתחום הדברת פשפש המיטה, חלק מהצעת המחיר הוא עלויות וזמני הנסיעה. ככל שתחפשו יותר קרוב המחיר ירד.

לדוגמה:

אם מדובר על הדברת פשפש המיטה בתל אביב או על הדברת פשפש המיטה בירושלים ואתם מזמינים מדביר שמגיע מאזור תל אביב והמרכז, ייתכן מאוד שהמחיר יהיה שונה בהתאם. ברגע שתזמינו מדביר מאזור ירושלים, תוכלו להשיג מחיר יותר זול בכמה מאות שקלים.

קחו מספר הצעות מחיר:

חשוב מאוד לבצע השוואת מחירים, אבל רגע אחד לפני ביצוע השוואת המחירים, חשוב לוודא שיש למדביר רישיון הדברה בתוקף ויש לו המלצות והוא בעל ניסיון.

 

הדברת פשפש המיטה מחיר משתלם והוגן – שירות וסבלנות

במקום להתחיל ולחפש מחירים בין מספר מדבירים, לעשות בדיקות מורכבות, פשוט חייגו אלינו.

אצלנו תוכלו לקבל:

>> שירות עם המון סבלנות – החברה הסבלנית ביותר למענה על כל שאלה בכל זמן.

>> ייעוץ חינם – סובלים מפשפש המיטה, צרו איתנו קשר וקבלו ייעוץ מלא בחינם.

>> מחיר משתלם לכל כיס – המחיר המשתלם ביותר לכל כיס ומחיר הוגן בהתחייבות.

>> תעודת אחריות – לאחר כל הדברה קבלו מאיתנו תעודת אחריות בכתב למשך 48 חודשים מרגע סיום ההדברה.

> זמינות מיידית – אני זמינים עבורכם 24/7 לכל שאלה.

הדברת פשפש המיטה מחיר משתלם והוגן - שירות וסבלנות
הדברת פשפש המיטה מחיר משתלם והוגן – שירות וסבלנות

מחירון להדברה של פשפשי המיטה

הדברת פשפש המיטה  החל מ 400ש"ח
הדברת חדר בבית מלון  החל מ 450 ש"ח
הדברה של 2 חדרים  החל מ 500 ש"ח
מחיר ממוצע של הדברה בממוצע  550 ש"ח

 

שאלות ותשובות:

פשפש המיטה הוא מאוד זעיר אבל במקומות הנגועים בהחלט ניתן להבחין בהם.

יש הבדלים בעיקר בצבעים בין הפשפשים הצעירים לבין הפשפשים הבוגרים בנראות שלהם.

אכן כן, המדביר ייתן לכם הוראות מפורשות איך להתכונן להדברה במעמד השיחה טרום ההדברה

לאחר שניקינו היטב את כל האזורים על פי הנחיות המדביר, השלב המכריע הוא באמצעות ריסוס מאסיבי של האיזור.

תראו, עדיף שתשאירו את העבודה למקצוענים בלבד כי אם לא תקפידו על כל הכללים ולא תשתמשו בכל החומרים הנדרשים, פשפש המיטה פשוט לא יעלם.

עלות ההדברה הממוצעת בחברת אבי הדברות נעה בין 500 ל 800 ש"ח והמחיר תלוי בעיקר בכמות החדרים.

על הדברה זו יש אחריות של 12 חודשים כמובן אחריות חוזית בכתב. ליעוץ מקצועי חינם

תוכן עניינים
רק עוד פרט קטן...
Call Now Button050-763-5319
× שלחו לי וואטסאפ >>