Avi-Logo

הדברת פשפשים מחיר

☑️שירותי הדברה החל מ 349 ש"ח!

☑️ שימוש בחומרים פחות רעילים לסביבה

☑️ מינימום נזק וכניסה מיידית לאחר ההדברה

☑️אחריות מלאה על העבודה!

☑️ מדביר מוסמך מטעם הרשות להגנת הסביבה ברישיון

הדברת פשפשים שונה באופן מהותי משאר ההדברות. היא דורשת מיומנות גבוהה, יכולות איתור וזיהוי של הפשפשים ומשלבת מספר טכניקות הדברה. מורכות זו בהדברת הפשפשים, משפיעה גם על תעריף ההדברה. כאשר עוסקים בהדברת פשפשים המחיר נקבע לפי שני קריטריונים – מספר החדרים והעומס בכל חדר. עלות הדברת פשפשים תתחיל ב-250 שקלים. עם זאת, העלות הכוללת של ההדברה יכולה אף לחצות את רף 1,000 השקלים.

 

הדברת פשפשים מחיר
הדברת פשפשים מחיר

שלבי הדברת הפשפש

כדי להבין כיצד נקבעת הדברת פשפשים מחיר, יש להכיר תחילה את שלבי הדברת הפשפש. נסקור את השלבים בקצרה. מתוך כך, נוכל לעמוד על המורכבות של הדברת הפשפשים אשר משפיעה על מחיר הדברת הפשפשים. כמו כן, נצרף לנוחיותכם רשימה וטבלה המסכמות את שלבי ההדברה.

אם כן, אלו הם שלבי הדברת הפשפש. להלן נפרט אודות כל שלב בנפרד:

  • זיהוי הפשפש
  • איתור הפשפש
  • ריסוס הפשפש
  • שאיבת הפשפש
  • הטחת קיטור בפשפשים ובביצי הפשפשים
  • צעדי מנע לפעמים הבאות

כעת, נפרט אודות כל שלב ושלב בפני עצמו. הפירוט, כמובן, לא יהיה ממצה אלא יעניק מושג ראשוני באשר להדברת פשפשים ולאופן בו נקבע, לאור אופי הפעולה, הדברת פשפש המיטה.

 

1. זיהוי הפשפש

השלב הראשון בהליך, המשפיע על הדברת פשפשים, הוא עצם זיהוי הפשפשים בבית ואיתורם. זיהוי פשפשים אינו עניין של מה בכך. ניתן לזהות פשפשים באמצעות ראיית הפשפשים או ראיית עקיצות פשפש על הגוף. הדרך הפשוטה ביותר לזהות פשפשים בבית, היא לפי עקיצות הפשפש על הגוף. אם קמתם יום אחד וראיתם צבר עקיצות בפלג גופכם העליון, כאשר העקיצות גרמו לעיגול אדמומי ובמרכזו נקודה אדומה עזה, הרי שיש פשפשים במיטתכם. הדרך השנייה לזהות פשפש היא, כאמור, לראות את הפשפשים. ראיתם מצבור נקודות שחורות באחד ממקומות המסתור האהובים על הפשפשים? ברכות. זיהיתם פשפשים.

 

2. איתור הפשפש

לאחר שהבנתם כי יש לכם פשפשים בבית וצריך לבצע הדברת פשפשים , הזמינו מדביר מורשה הביתה. ראשית, המדביר יאתר היכן מצויים הפשפשים בבית. מקומות המסתור הקלאסיים לפשפשים הם בתוך קפלי המזרון או הסדין, בזוויות המיטה, מאחורי תמונות, מאחורי רהיטים, בתוך חריצים במיטה או ברהיטים ואף בתוך שקעי החשמל. המדביר יסרוק את כלל המקומות הללו במטרה לאתר את הפשפשים. לאחר איתורם, הוא יחל בהליך הדברתם. הצורך באיתור סיזיפי של הפשפשים אשר משפיע על ההליך כולו, הינו גורם ישיר המשפיע על הדברת פשפשים.

 

3. ריסוס הפשפש

בשלב זה תחל הדברת הפשפשים עצמה. המדביר יפנה את השטח, יזיז רהיטים ויכין את החדר לריסוס. המדביר ירסס חומרים כימיים במקומות המסתור אשר ידבירו את הפשפשים הבוגרים. הריסוס צפוי להשמיד אחוז נכבד בהחלט מהפשפשים, אך ייתכן כי יהיו פשפשים שינצלו מהריסוס. כמו כן, ביצי הפשפש צפויות לשרוד את הריסוס הכימי.

 

4. שאיבת הפשפש

לאחר הריסוס, יגיע תורה של שאיבת הפשפשים. שאיבת מזיקים הינה פונקציה ייחודית המאפיינת הדברות של פשפשים, פרעושים וקרציות. גם בכך יש כדי להשפיע על הדברת פשפשים.

 

5. הטחת קיטור בפשפשים ובביצי הפשפשים

לאחר השאיבה, המדביר יטיח קיטור בטמפרטורה גבוהה באזורי המסתור ובחלל. מטרת הקיטור היא להשמיד אף את ביצי הפשפשים, אשר עלולות לשרוד את השאיבה ואת הריסוס. הקיטור, בטמפרטורה הנכונה ובעוצמה הנכונה, יבטיח את השמדת הביצים וגאולת החלל מהפשפשים. כך, יושלם חלקו של המדביר בהדברת פשפשים .

 

6. צעדי מנע לפעמים הבאות

מומלץ בהחלט לנקוט בצעדי מנע אשר יפחיתו את סיכויי הופעת הפשפשים מלכתחילה. הקפידו להחליף מצעים בתדירות גבוהה, להזיז רהיטים וארונות, לנקות מסגרות תמונות וכן הלאה. כל אלו יגרמו לפשפשים להעדיף בית ידידותי יותר עבורם.

 

השלב הפעולה
זיהוי הפשפש זיהוי הימצאות הפשפשים בבית
איתור הפשפש איתור מקומות המסתור של הפשפשים
ריסוס הפשפש ריסוס במקומות בהם הם מצויים
שאיבת הפשפש שאיבת הפשפשים
הטחת קיטור בפשפשים ובביצי הפשפשים הדברת הביצים בקיטור
צעדי מנע לפעמים הבאות שורת פעולות שניתן לנקוט במטרה למנוע את הופעת הפשפשים מלכתחילה

 

הדברת פשפשים מחיר – הגורמים המשפיעים על המחיר

כאשר מתעסקים בהדברת פשפשים מחיר, יש לשים את ליבנו על הקריטריונים אשר משפיעים על המחיר. קריטריונים אלו, שניים הם. הראשון, מספר החדרים אשר יש להדביר. השני, מספר הרהיטים והמיטות בחדר.

 

מספר החדרים

תעריף הדברת פשפשים ייקבע לפי מספר החדרים שיש להדביר. פעמים רבות, די לבצע הדברת פשפשים בחדר השינה ואין צורך לבצע הדברה שכזו בבית כולו. זאת, מאחר שפשפש המיטה מתרכז באזור המיטה ולא נפוץ, בהכרח, לכל רחבי הבית.

 

כמות הריהוט

כאמור, פשפשים נוטים להסתתר בתוך ומאחורי ריהוט. מכיוון שכך, כל ריהוט נוסף בחדר משפיע על עבודתו של המדביר. חדרים עמוסים יהיו קשים יותר להדברת פשפשים באופן משמעותי, ביחס לחדרים ריקים. מכיוון שזהו המצב, גם גורם זה משפיע על מחיר ההדברה.

 

קביעת המחיר בפועל

מקובל לגבות על הדברת פשפשים בחדר החל מ-250 שקלים. תעריף ההדברה לחדר עמוס יכול להגיע גם ל-400 שקלים, כתלות במאפייני החדר. עם זאת, פעמים רבות התעריף שייקבע יהיה התעריף המינימלי לחדר. כמו כן, מדבירים רבים מציבים תקרה לעלות ההדברה, סביב 1,200 שקלים, גם אם סכימת מספר החדרים המודברים תניב מספר גבוה יותר.

 

לסיכום

לסיכום, כאשר עוסקים בהדברת פשפשים מחיר חשוב לדעת כמה חדרים מודברים ומה העומס בכל חדר, מבחינת הריהוט. עלות ההדברה של כל חדר תעמוד, על פי רוב, על 250 שקלים ומעלה.

תוכן עניינים
רק עוד פרט קטן...
Call Now Button050-763-5319
× שלחו לי וואטסאפ >>