Avi-Logo

הדברה בתל אביב

☑️שירותי הדברה החל מ 349 ש"ח!

☑️ שימוש בחומרים פחות רעילים לסביבה

☑️ מינימום נזק וכניסה מיידית לאחר ההדברה

☑️אחריות מלאה על העבודה!

☑️ מדביר מוסמך מטעם הרשות להגנת הסביבה ברישיון

 

ככל הנראה תמצאו לא מעט מדבירים באזור תל אביב, תל אביב היא אחת הערים הגדולות והמאוכלסות ביותר ולמצוא שירותי הדברה באזור הוא לא דבר מסובך. מה שקשה יותר הוא למצוא חברת הדברה שניתן לסמוך עליה בוודאות שיעשו עבודה טובה, מקצועית ואיכותית והכי חשוב שתחזיק מעמד לטווח ארוך. ישנם ככל הנראה עשרות אם לא מאות מדבירים שונים בתל אביב והסביבה, במאמר הבא אנחנו נעזור לכם לבחור את המדביר הנכון עבורכם כדי שישרת אתכם על הצד הטוב ביותר.

 

הדברה בתל אביב
הדברה בתל אביב

מדביר מומלץ בתל אביב

כמו שציינתי, למצוא מדביר בתל אביב זה ממש לא סיפור, הקושי הוא למצוא את האדם הנכון, ניתן לכם כמה טיפים איך לעשות זאת. בסופו של דבר זה הכל נופל על אמון ומקצועיות של האדם, תחשבו על זה, כי זה נכון לגבי כל שירות שאתם שוכרים, בין שירותי הדברה בתל אביב או בכלל שירות של שיפוצים בהרצליה. תחום ההדברה הוא תחום מאוד רגיש ויש חשיבות לבחור את האדם הנכון, המנוסה והמקצועי ביותר במחיר הוגן שנגע בו בהמשך. אחת הדרכים הטובות ביותר לבחור שירותי הדברה מקצועיים בתל אביב היא באמצעות סקר של אנשי מקצוע באתרים כמו מדרג והמקצוענים למשל.

דרך נוספת היא דרך המעגלים החברתיים הקרובים שלכם, מכרים של משפחה, חברים, חברים של חברים ועוד. זכרו שחשובה מאוד במקצוע הזה אפילו יותר מהשאר האמון והמקצועיות, כי מדובר בחומרי הדברה שעלולים להיות מזיקים לילדים, מבוגרים ולבעלי החיים. לכן, שימוש בחומרי ההדברה הלא נכונים יכול לגרום נזק בלתי הפיך לאזור.

 

מדביר מומלץ בתל אביב
מדביר מומלץ בתל אביב

הדברה בתל אביב – טיימינג זה הכל!

תראו, מדובר באחת הערים הצפופות ביותר, המאוכלסות והמלוכלכות ביותר. אין מה לעשות, ככל שיש יותר מבנים ויותר אנשים, בתי עסק, מוסדות וכו' גם עולה הסיכוי ללכלוך, המצאות של מזון ללא השגחה ועוד. רוב המזיקים והמכרסמים השונים מאוד נמשכים ללכלוך, לבתי עסק כמו מסעדות, מחסני אוכל, אולמות ארועים ועוד.

את המכרסמים למשל ניתן למצוא במשך כל העונה ולכן שיטת ההדברה הנפוצה עבורם עובדת גם בחורף ובכלל לאורך כל השנה. החל מסוף אפריל בערך מתי שמגיע חג הפסח מתעוררים גם המזיקים השונים כמו הטרמיטים, הקרציות, יתושים, פרעושים פשפשים ועוד ולרוב הם עושים את שלהם עד בערך תחילת נובמבר. כאמור המצב בתל אביב יכול להיות די חמור מבחינת מזיקים ועל כך יש לבצע את ההדברה בזמן גם לצורך מניעה וגם לצורך טיפול על מנת למנוע גרימת נזקים בהמשך של האזורים הנגועים שעלולים להתפשט לעוד מקומות.

 

הדברה בתל אביב - טיימינג זה הכל!
הדברה בתל אביב – טיימינג זה הכל!

סוגי ההדברה השונים בתל אביב

כאמור, חברתנו מומחית להדברה של כל המזיקים והמכרסמים הקיימים ואנחנו פועלים למעלה מ 20 שנה בעיקר באזור תל אביב והסביבה. להלן רשימה קצרה של המזיקים שאנחנ מדבירים: פרעושים, יתושים, טרמיטים, פשפשים, פשפשי מיטה, תיקנים, דג הכסף, קרציות, צרעות ועוד.

 

פינוי פגרים בתל אביב

אחד השירותים הנפוצים ביותר שחברתנו מציעה בעיר תל אביב הוא שירות פינוי הפגרים. למי שלא יודע, פגרים אלה בעצם בעלי חיים שמתו, נבלות של עכברים, חולדות, מכרסמים נוספים, חתולים, כלבים ועוד. זהו שירות חשוב מאוד כי אם לא מפנים את הנבלה בזמן, יווצר באזור סרחון ותחל חגיגה אמיתית של מזיקים כמו זבובים, קרציות, יתושים, נמלים ועוד אשר עלול לגרום למקור הפצת תחלואה רציני.

 

פינוי פגרים בתל אביב
פינוי פגרים בתל אביב

 

הדברה בתל אביב 24/6, האם זה באמת נחוץ?

תראו, בשונה מתחומי חירום כמו כמו אינסטלציה למשל כאשר ישנם מקרים שלא סובלים דיחוי כמו סתימה רצינית או פיצוץ בצנרת הראשית של המטבח או האמבטיה שגורמים להצפה בבית. או אם ניקח את תחום המנעולנות לדוגמא כשהדלת של הבית נתקעת או הרכב לא מניע או כל דבר דומה אשר מצריך טיפול מיידי ולא סובל דיחוי. אני בכוונה מציין דוגמאות אלה בשונה מתחומים כאלה בתחום ההדברות למעט לכידת עכברים או חולדות, או התקפה פתאומית של מזיקים, אין באמת צורך בשירותי הדברה שיהיו זמינים 24/6.

לרוב כאשר מחליטים כבר להזמין שירות הדברה, מדובר על צעד מחושב היטב כאשר הלקוח מכיר את חברת ההדברה לרוב, עשה מחקר ובחר אותה. רוב חברות ההדברה עובדים שנים על גבי שנים עם לקוחותיהם ומבצעים הדברה נגד מזיקים שונים לרוב פעם בשנה גם לצורך מניעה וגם לטיפול.

 

לוכד עכברים וחולדות בתל אביב זמין 24/6

אוקיי, אז אם תחום ההדברה הוא לא תחום חירום אז מתי כן נצטרך לקרוא למדביר בתל אביב בשעת חירום שנזדקק לו 24/7? ובכן, במקרים הבודדים שתזדקקו למדביר בשעת חירום יהיה יותר לצורך הדברה טבעית או לכידה, תנו לי להסביר בבקשה. רוב המדבירים לא רק מבצעים ריסוס בדירות ובעסקים, הם גם מתעסקים בטיפול במכרסמים למיניהן כמו שציינתי. אחת הדרכים האפקטיביות ביותר עבור מדבירים להתפרנס הוא לכידת חולדות ועכברים. לוכד חולדות או לוכד עכברים בתל אביב שזמין כל היממה, תתפלאו אבל זהו מצרך מאוד מבוקש.

אנחנו מקבלים לא פניות מאזור תל אביב גם בלילה, גם בסופי שבוע וגם בחגים. כן בשונה מהדברה רגילה שלרוב נקבעת מראש המועד שלה, לכדית מכרסמים לא סובלת דיחוי וכאן מדובר במקרה חירום. כי תחשבו על זה אם נתקלתם בחולדה או בעכבר שעושה בלאגן בבית בשעת לילה ולא נותן לכם ולבעלי החיים שלכם לישון. אין כאן באמת מקום לחכות, יש לטפל בבעיה במייד ולהזעיק לוכד חולדות או לוכד עכברים לאזור לצורך הדברה אורגנית שמסתיימת לרוב בלכדיה של המכרסם ללא הרג.

מדביר בתל אביב

 

ריסוס נגד מזיקים בתל אביב

ריסוס נגד מזיקים זו ללא ספק אחת משיטות ההדברה הפופולאריות ביותר שמדבירים משתמשים על מנת להפטר מהמזיקים בשאיפה לתמיד. הדברה זו נעשית לרוב מול מזיקים כמו פרעושים, פשפשי מיטה, קרציות, צרעות ועוד. אך ריסוס זו לא השיטה היחידה שמדבירים משתמשים בה, יש שיטות נוספות כמו שימוש בפתיונות ג'ל ותיבות האכלה מלאות ברעלים {במקרים של מכרסמים} שלעיהם נרחיב בהמשך. ריסוס טוב יותר לקראת העונות הקיץ החמות כמ ושאמרתי הוא מתאים לטיפול מניעה במחסנים, בגינות, בחצרות, גגות, שטחים פתוחי, בתים פרטיים, רצפות וגם דירות בבניינים.

 

הדברה רגילה או הדברה אורגנית (ירוקה)?

אז תראו, כשזה מגיע לסוגי ההדברה השונים בתל אביב, נצטרך להחליט על מה אנחנו הולכים, אך קודם עלינו לדעת את ההבדלים בין סוגי ההדברות השונות. אז כידוע, ישנם סוגי הדברות רבים היום וחלקם יותר בריאים וידידותיים לסביבה, בטח יצא לכם לשמוע על זה לא מעט אם אתם מהתחום. הדברות כמו הדברה ירוקה או הדברה אורגנית, ביולוגית, אקולוגית וכולי. מה שאתם צריכים לדעת אודות סוגי ההדברה הללו היא שמדובר בעצם בשיטות הדברה לא קונבנציונליות שזה אומר בעצם שימוש בפחות רעלים. המטרה שלנו כמדבירים כאשר אנחנו מבצעים הדברה נגד מזיקים או מכרסמים באמצעות ריסוס או חומרים כימיים אחרים היא לא לעשות נזק לסביבה בין אם לצמחיה או לבעליי חיים או חלילה לאדם או לנסות לעשות כמה שפחות נזק.

אני אסביר יותר לעומק למה אני מתכוון. בעבר היו משתמשים בחומרים מסוכנים ורעילים גם לאדם ולבעלי החיים שלא נדבר על הצמחייה והסביבה הכללי מה שהיה גורם ללא מעט נזק ואף מספר חומרים הוצאו לגמרי מהחוק כי לצערנו גם נקבעו מקרי מוות בודדים עקב רשלנות מקצועית. היום מרבית המדבירים משתמשים בחומרים פחות מסוכנים של הדברה ירוקה ואם אפשר בכלל בשיטות הדברה טבעיות שלא מצריכות שימוש בחומרים כימיים או רעל בכלל. לכן ההמלצה שלנו היא שבמידה וניתן לבצע הדברה אקולוגית למקום, אננחו תמיד נבחר בה כאופציה עדיפה.

 

הדברת מכרסמים בתל אביב

אחת ההדברות שחברתנו מתמחה בהן, היא ללא ספק הדברת מכרסמים כמו עכברים, חולדות, חולד/חפרפרת ועוד. הדברת מכרסמים היא הדברה חובה שאנחנו מבצעים לאורך כל השנה גם לצורך מניעה וטיפול במידת הצורך. היום ניתן למצוא תיבות האכלה (שיטת הדברה נגד מכרסמים) שמלאות ברעלים פזורים מסביב לבניין בהרה מאוד מבנים שתראו. המטרה של תיבות אלו הם לפתות את המכרסמים לבוא לאכול אוכל נגוע ברעל אשר יגרום למותם בתוך מספר ימים עד שבוע. החסרון של שיטת הדברה זו היא שמדי פעם המכרסם מת במקום נסתר שלא ניתן לראות אותו ואז צריך לאתר אותו ולפנות על מנת שלא יסריח ויירקב. לאחר הדברה זו תזדדקו לשירות של פינוי פגרים על מנת לנקות כליל את האזור ולא להשאיר קצוות פתוחים.

הדברת מכרסמים בתל אביב
הדברת מכרסמים בתל אביב

הדברת מכרסמים בתל אביב

איך באמת למצוא את המדביר הנכון בתל אביב?

אז כמו שכתבנו בתחילת מאמר זה, ישנם מספר דרכים למצוא מדביר מקצועי ומיומן. הדבר החשוב ביותר למציאת המדביר הנכון בתל אביב הוא להגיע אל איש מקצוע אמיתי, מנוסה עם נסיון של שנים בשט אבל לא רק. לא פחות חשוב שלחברת ההדברה שאתם פונים אליה, יהיו מספיק ממליצים אמיתיים, לקוחות אמיתיים מאומתים שונים שהשתמשו בשירותיהם של החברה וממליצים עליה. אנחנו ממליצים לעבוד עם חברת הדברות שיש לה לפחות 10-15 ממליצים שונים שלא מכירים אחד את השני ונתנו חוות דעת חיובית.

כמובן שקשה לאמת ממצאים אלו, אז פשוט תסמכו על ההגיון שלכם. חשוב מאוד גם להסתכל על ביקורות חיוביות בגוגל, במדרג ובמקצוענים במידה ויש. תוכלו גם להעזר בסרטוני וידאו שיש באתר של חברת ההדברה, או ביוטוב וגם ביקורות חיוביות רבות באינדקסים לעסקים כמו Eeasy ודפי זהב יכולים מאוד לעזור לכם לקבל את ההחלטה. מעבר להכל חשוב מאוד שלמדביר יהיה יחסי אנוש טובים, יבין מה אתם רוצים ודורשים ממנו, יבין את הצרכים שלכם לעומק ויתן לכם את היחס המתאים לכם בהתאם.

 

מה לגבי מחירי הדברה בתל אביב?

תראו אז אני מניח שרבים מכם חושבים שמחירי ההדברה בתל אביב או בהרצליה או בשרון או במקומות "עשירים" כאלה בלשון המעטה צריכים להיות שונים מאשר שאר המדינה. אז להפתעתכם, התשובה היא לא, מבחינתנו אנחנו נותנים מחיר אחיד והוגן בין אם מדובר בהדברה בתל אביב, בהרצליה, בהוד השרון או בדימונה או בחולון. מחירי ההדברה נקבעים אך ורק בהתאם לאותו שירות שחברתנו מציעה ועל בסיס כמות העבודה ומחירון שנהוג בשוק ההדברה.

להלן המחירון שלנו:

הדברת מכרסמים בתל אביב החל מ 349 ש"ח
לוכד חולדות בתל אביב החל מ 299 ש"ח
לוכד עכברים זמין 24/7 החל מ 349 ש"ח
הדברת מזיקים בתל אביב החל מ 299 ש"ח
ריסוס דירות בתל אביב החל מ 399 ש"ח
הדברת טרמיטים בתל אביב החל מ 449 ש"ח
הדברת פשפשים ופשפשי מיטה החל מ 499 ש"ח

הדברת דירות בתל אביב

כמשדובר בהדברה של דירות בתל אביב, לרוב ההדברה תהיה בשיטות טבעיות ובאמצעות ריסוס באזורים הנגועים השונים כמו המטבח, הסלון ועוד. רוב ההדברות שאנחנו מבצעים בדירות היא נגד פרעושים, יתושים ופשפשי מיטה, מדי פעם נגד נמלים וטרמיטים. כאמור אנחנו משתמשים בריסוס נגד רוב המזיקים בסוגי החומרים המתאימים ונגד טרמיטים למשל אנחנו משתמשים בשיטת הדברה שונה לחלוטין.

הדברת דירות בתל אביב
הדברת דירות בתל אביב

פינוי פגרים בתל אביב

מדובר גם בשירות מאוד מוכר שחברתנו מספקת כבר למעלה מ 2 עשורים של נבלות מכל מיני מקומות. את הפגרים אנחנו מפנים מהדירות עצמן, בתים פרטיים, חצרות, גגות, מרפסות, מחסנים ועוד. את הפגרים ניתן למצוא בכל מקום כי בעל החיים לא בוחר איפה למות, זה פשוט קורה ומשם צריך לפנות אותם לאזור הנכון הרחק מכם.

פינוי פגרים בתל אביב
פינוי פגרים בתל אביב

שאלות ותשובות:

כמו שציינתי, אין הבדל בין תל אביב לבין עיר כמו באר שבע למשל במחיר ועלות הממוצעת נאה בין 400-700 ש"ח תלוי סוג ההדברה.

כן, חברתנו מעניקה אחריות מלאה של מינימום 6 חודשים ועד 5 שנים והיא תלויה בעצם בסוג ההדברה שאתם זקוקים לו.

החומרים שאנו משתמשים בהם מאושרים על ידי הגוף המפקח שזה המשרד להגנת הסביבה ואין לכם מה לדאוג לגבי זה, אתם בידיים טובות.

כן, אנחנו מטפלים בכל סוגי המזיקים והמכרסמים שקיימים בתל אביב לאורך כל השנה באחריות וברצון רב.

אתם מוזמנים לדבר עם מאות מלקוחות שלנו לאורך השנים, רובם לקוחות מרוצים וחוזרים והם ידברו בשמנו, מדובר באנשים אמיתיים ובכמות גדולה מאוד.

אנו ממליצים לבצע הדברה נגד כלל המזיקים לפחות פעם בשנה גם בטיפול וגם כמניעה לעונות החמות כמו בקיץ למשל.

תוכן עניינים
רק עוד פרט קטן...
Call Now Button050-763-5319
× שלחו לי וואטסאפ >>