Avi-Logo

הדברה בראשון לציון

☑️שירותי הדברה החל מ 349 ש"ח!

☑️ שימוש בחומרים פחות רעילים לסביבה

☑️ מינימום נזק וכניסה מיידית לאחר ההדברה

☑️אחריות מלאה על העבודה!

☑️ מדביר מוסמך מטעם הרשות להגנת הסביבה ברישיון

 

ראשון לציון היא אחת הערים הגדולות ביותר בישראל והמאוכלסות ביותר. עם הגעת עונות החמות של הקיץ והאביב, עולה גם הביקוש לשירותי ההדברה נגד המזיקים השונים. חברתנו מספקת שירותי הדברה בראשון לציון מעל 2 עשורים ואנו מתמחים בהדברה של כלל המזיקים והמכרסמים שעושים נזק לסביבה שלכם ואף עלולים להוות סכנה ממשית. אנחנו מעסיקים אך ורק מדבירים מורשים עם רשיון הדברה בתוקף בלבד, כאלה שעברו את כל המבחנים הדרקונים ויש להם את ההרשאה לבצע הדברות כלליות בכל מקום. בחלק מהמקרים, אנו אף זמינים 24 שעות ביממה, במיוחד אם מדובר בשירות שדורש לכידה של עכברים וחולדות בשעות לא שעות ולא שגרתיות.

 

הדברה בראשון לציון
הדברה בראשון לציון

מדביר בראשון לציון 24/6

אומנם רשום 24/6 אבל לפעמים זה גם 24/7 באמת תלוי עד כמה השירות שלנו דחוף באותו הרגע ועד כמה זה אינו סובל דיחוי, כמו שאמרתי לכידה של מכרסמים למשל בשעות לילה מאוחרות דורש עבודה מסביב לשעון. ייתכנו מצבים מסויימים שתזדקקו לשירות של לוכד חולדות מקצועי והדבר הזה יכול לקרות בכל עת, גם בשעות הכי לא שגרתיות ואנחנו זמינים עבורכם. בשירותי הדברה אחרים, בהדברה של טרמיטים למשל או של פשפשים, אין באמת צורך להדברת חירום ולרוב נקבע מועד הדברה מראש שמוסכם על שני הצדדים לאחר אבחון מקצועי ומדוד.

מדביר בראשון לציון

איך למצוא חברת הדברה מומלצת בראשל"צ?

האמת היא שהדרך הפשוטה ביותר למצוא את חברת ההדברה הנכונה עבורכם בראשל"ץ היא באמצעות ממליצים כמו משפחה, חברים, מכרים ועוד. זו הדרך הקצרה ביותר והאמינה ביותר שתעזור לכם לבחור את חברת ההדברה בראשון לציון ויחסוך מכם לבטים מיותרים. זו כמובן הדרך הקצרה ביותר כי אתם מקבלים המלצות מאנשים שאתם סומכים עליהם ולכם הרבה יותר קל לכם להשתכנע. אך מה קורה אם אין לכם המלצות ממעגלים קרובים, מה עושים אז?

ובכן, אחת הדרכים היותר טובות למצוא מדביר מומלץ בראשון לציון היא באמת על פי ביקורות בגוגל, גוגל מפות היא אחת הדרכים ללא ספק הטובות ביותר ללמוד על עסקים ולהבין מה עומד מולנו. המלצה שלנו היא שאם אתם רואים מעל 30,40 ביקורות חיוביות בגוגל, סימן שאתם יכולים להיות שקטים ובטוחים שככל הנראה נפלתם על חברת הדברה אמינה. דרך נוספת למצוא מדביר מומחה בראשון לציון היא באמצעות ביקורות חיוביות מאינדקסים כמו איזי, דפי זהב B144 ואתרים של בעלי מקצוע מוכרים ואמינים כמו מדרג והמקצוענים.

הדברה בראשון לציון

סוגים שונים של הדברה בראשון לציון

ובכן, חברתנו מומחית להדברה של מכרסמים ומזיקים מכל סוג, בעצם אנחנו מדבירים הכל בשיטות המתקדמות ביותר היום בשוק. רוב העבודה שלנו מסתכמת בהדברה של חולדות, עכברים אבל לא רק, גם הדברת טרמיטים, צרעות, פרעושים ופשפשי המיטה במיוחד בקיץ נחשבות להדברות מאוד פופולאריות שאנחנו עושים באופן קבוע.

סוגים שונים של הדברה בראשון לציון
סוגים שונים של הדברה בראשון לציון

כמה עולה להזמין מדביר בראשון לציון?

אז תראו, כשזה נוגע למחיר, מחירי ההדברה אינם שונים בראשון לציון מערים שונות כמו תל אביב או חולון למשל וחברתנו עומדת על כך שיהיו לה מחירים זהים בכל הארץ בין אם בצפון או בדרום, לא משנה. מחירי ההדברה מתחילים לרוב מ 250 ש"ח ויכולים להגיע גם עד 750 ש"ח תלוי באמת מה מדבירים ובאיזו כמות, גם משך ההדברה משחק תפקיד לא קטן במחיר.

הדברת מכרסמים בראשון לציון החל מ 349 ש"ח
לוכד חולדות בראשון לציון החל מ 299 ש"ח
לוכד עכברים זמין 24/7 החל מ 349 ש"ח
הדברת מזיקים בראשון לציון החל מ 299 ש"ח
ריסוס בתים פרטיים בראשל"ץ החל מ 399 ש"ח
הדברת טרמיטים בראשל"ץ החל מ 449 ש"ח
הדברת פשפשים ופשפשי מיטה החל מ 499 ש"ח

 

כמה עולה להזמין מדביר בראשון לציון
כמה עולה להזמין מדביר בראשון לציון

 

  • אופן טיפול במכרסמים
  • ההדברה נעשית באמצעות תיבות האכלה שמלאות באוכל ורעלים אשר גורמות למכרסמים למות תוך כמה ימים בלבד

 

  • מחיר ממוצע הדברה
  • הדברת מכרסמים נעה בין 400-700 ש"ח ומדובר לרוב בהדברה מאסיבית בפיזור של התיבות מסביב לאזור
  • אופן טיפול במזיקים השונים
  • שיטות ההדברה הנפוצות ביותר כנגד כלל המזיקים הם באמצעות ריסוס בחומרי הדברה כימיים חלקם רעילים יותר וחלקן פחות. שימוש בהדברה ירוקה ופתיונות באמצעות אבקות וג'לים שמלאים ברעלים אשר מטרתן לחסל את המזיקים השונים ואת הביציות שלהם עד תום.

 

  • מחיר ממוצע הדברה
  • מחיר ממוצע של הדברה נגד מזיקים עומד על כ 400-800 ש"ח ומשתנה בהתאם לסוג המזיק, כמות המזיקים, אזורי הדברה ועוד. למשל, הדברת פשפש המיטה מתחילה מאזור ה-450 ש"ח והמחיר עולה ככל שמדבירים עוד חדרים לרוב ב-50 ש"ח בממוצע לחדר כמו כן גם לגבי אזורים נוספים.

 

ריסוס דירות בראשון לציון

ריסוס דירות בראשל"ץ זהו שירות שאנחנו מעניקים אולי הכי פופולארי בעונות הקיץ, מרבית הריסוסים קורים בתוך הדירות, בבניינים, בבתי קרקע פרטיים, במרפסות, גגות חצרות ועוד. מרבית ההדברות מסתיימות תוך שעה-שעתיים לכל היותר, כאשר אנו מקפידים לבצע עבודה יסודית, יעילה ומקצועית לאורך כל הדרך בשקיפות מלאה.

כמו כן, חברתנו גם נותנת אחריות בכתב על כל עבודה מינימום עד של שנה מול המזיקים השונים ומינימום 6 חודשים נגד המכרסמים. יתר מכך, אתם מקבלים הוראות מפורשות מהמדביר עצמו טרום הדברה, במהלך ההדברה ובתום ההדברה איך עליכם לנהוג כדי לקבל את התוצאות הטובות ביותר.

 

הדברת פשפשים וטרמיטים בראשון לציון

בנוסף למכרסמים, ההדברות הכי נפוצות שחברתנו עושה היא ללא ספק הדברה של טרמיטים ופשפשים במיוחד בעונות החמות כמו פשפש המיטה. מדובר בהדברות מהסוג הלא פשוט בכלל שלוקחות שעות ולפעמים גם ימים. בהדברות של טרמיטים אנחנו קודחים באדמה על מנת לאתר את קין הטרמיטים שמחסלים לרוב עץ, משקופים וחלונות והמטרה שלנו היא להשמיד אותם עד השורש.

אנחנו מדיר חומר לרצפה אשר עוזר לנו להרוג את הטרמיטים. כשמדובר בהדברה של פשפשים כמו פשפש המיטה, אנחנו נותנים לכם הוראות מפורשות מה עליכם לעשות לפני ההדברה, כי לא מדובר בהדברה רגילה, זו הדברה ארוכה יחסית שדורשת את מיטב תשומת הלב ושיתוף הפעולה מצדכם. תוכלו לקרוא בדף הזה עוד על הדברה של פשפשי מיטה.

הדברת פשפשים וטרמיטים בראשון לציון
הדברת פשפשים וטרמיטים בראשון לציון

הדברה ביולוגית בראשון לציון

ישנם אפשרויות גם לבצע הדברה ביולוגית או בשמותיו הנוספים, הדברה בשיטה אורגנית, אקולוגית, ירוקה וידידותית לסביבה. יש לציין שלא כל ההדברות נולדו שוות וישנם הבדלים בין הדברה ביולוגית להדברה בחומרים ירוקים. הדברה ביולוגית היא הדברה שלרוב משתמשים ביבולים ובשדות חקלאיים במגוון של שיטות שונות על מנת להלחם ביתושים ובמזיקים בצורה בטוחה בלי גרימת נזק נוסף. הדברה בחומרים ירוקים יכולים להיות גם בשימוש ברעלים עם רעילות נמוכה ביחס למה שהיה פעם.

יש לציין שבהדברה שמשתמשים בחומרים אורגנים זה לא אומר שזה 100% בטוח לסביבה ולא ייגרם נזק, לא ממש לא. זה אומר שמדובר בהדברה ידידותית יותר, שאם לפני כעשור היינו גורמים נזק לסביבה, לצמחייה ולבעלי החיים אז היום אנחנו גורמים פחות נזק כי אנחנו משתמשים בחומרי הדברה בריאים יותר. בלכ מקרה יש להשמע להוראות המדביר בכל עת ולקחת את העניין ברצינות גם כדי לשמור על בטחונכם וגם כדי להגיע לתוצאות הטובות ביותר.

מדביר בראשל"ץ

 

אחריות על כל עבודה בכתב

כאמור, חברתנו מספקת אחריות בכתב על כל עבודה, מדובר בתעודת אחריות שאתם מקבלים בסוף העבודה חתום על ידנו ועם פרטי ההדברה והחומרים שהשתמשנו בהם. בנוסף לכך תקבלו גם דף של שקיפות, פירוט החומרים, הרעלים שהוכנסו, תוקף ההדברה והרעלים, הכל בלי להסתיר מכם כלום. כמובן שאת הפרטים הללו נגיד לכם גם לפני ההדברה ורק לאחר שווידאנו שכל הפרטים ברורים והתחלנו לבצע את ההדברה אז בסיומו גם ניתן לכם את תעודת האחריות.

כמו שאמרנו, במכרסמים לרוב אנחנו נותנים אחריות של חצי שנה עד שנה וזה לא תקף בלכידה בודדת או חד פעמים של עכברים או חולדות אלא רק בהדברה בלבד באמצעות רעלים. כשמדובר במזיקים לרוב ניתנת אחריות של שנה עד 5 שנים וגם בהרחקה של יונים והתקנות רשת יונים לרוב אנחנו גם נותנים אחריות של שנה עד 5 שנים, כל הפרטים בשיחת טלפון קצרה.

 

חברת הדברה מומלצת בראשון לציון

מן הסתם זה יהיה טיפשי מצידנו להמליץ על עצמנו ולכן ניתן ללקוחותינו לדבר בשם עצמנו. אנחנו מדבירים מעל 2 עשורים וצברנו סביר להניח מאות אם לא אלפי לקוחות מרוצים בהלוך השנים שעם חלק לא מבוטל מהם אנחנו עובדים באופן שוטף. יש לנו המון המון לקוחות אמיתיים, אותנטיים שמרוצים מאוד מהשירת שלנו וניתן לבדוק ולאמת את ההמלצות שלהם דרך גוגל, דרך יוטוב, אינדקסים שונים וגם באתר שלנו ניתן למצוא לא מעט ביקורות חיוביות מהם. יש לא מעט חברות הדברה שפועלות באזור ראשל"ץ, ההמלצה שלנו היא שתעבדו עם כאלה שאתם יכולים לסמוך עליהם ב 100% ושלא ירמו אתכם!

 

שימוש בחומרים חוקיים בלבד

אנחנו משתמשים בחומרי הדברה חוקיים בלבד שרשומים על פי חוק ככאלה שניתן להשתמש בהם מטעם הרשות להגנת הסביבה. אנחנו מוודאים שלא מדובר בחומרים עם רעילות גבוהה מאוד וגם אם הם מסוכנים לאדם, אנחנו מוודאים שלא תבואו אליהם בקרבה. לא בכדי, כאשר מדביר מבצע ריסוס כלשהו, הוא לובש אפוד מגן, כפפות ומסכה על מנת להגן על עצמו מפני חומרי ההדברה. יש לציין שחומרי ההדברה עדיין רעילים לסביבה ואין דבר כזה 100% הדברה טבעית במיוחד שמדובר בחומרי הדברה כימיים. אנחנו שמים דגש על שימוש בחומרי הדברה על בסיס פרטרואידים בלבד כי זה מה שמאושר היום לשימוש.

יש לציין שכאשר מדובר בשיטות הדברה טבעיות, יש לרוב שימוש בחומרים טבעים כמו צמחים מסויימם שמועילים בהרחקה ומניעה של המזיקים מהלתקרב לבית ובחלק מהמקרים אנחנו נלחמים בחרקים באמצעות מזיקים, או ביתושים באמצעות חרקים או באמצעות מכרסמים. אלה כבר שיטות הדברה טבעיות ללא שימוש בשום חומר רעיל שאנחנו מעצם נותנים לטבע לעשות את שלו ונלחמים במזיקים באמצעות יריביו בטבע מה שלפעמים יכול להוביל לבעיות נוספות שלא נרחיב עליהן כאן.

שימוש בחומרים חוקיים בלבד
שימוש בחומרים חוקיים בלבד

לכידה של מכרסמים בראשון לציון

לכידה של עכברים או חולדות למשל זהו שירות מאוד חשוב שקורה גם 24 שעות ביממה מה שצריך עבודה מסביב לשעון. כאן לא מדובר בהדברה רגילה באמצעות פיזור התיבות ברעל, אלא מדובר בשיטות טבעיות של הדברה שמבוצעות בלכידה ידנית לרוב או בשימוש בכלי לכידה מיוחדים.

לכידה של חולדות בלילה זה לא דבר חדש ולרוב הוא מתבצע תוך 20-30 דקות תלוי בכמה חולדות מדובר כאשר הן נלכדות באופן ידני או בכלובים ללא הרג. לפעמים אנחנו גם שמים מלכודות חשמליות ומלכודות קפיץ נגד החולדות או העכברים ומפזרים אותם בבית בפתיונות אוכל, מדובר בשיטות הדברה מסוג לכידה ללא שימוש ברעלים.

לכידה של מכרסמים בראשון לציון
לכידה של מכרסמים בראשון לציון

שאלות ותשובות:

מחיר הדברה ממומצעת עומד על 450 ש"ח בממוצע כנגד רוב המזיקים.

רוב ההדברות אכן מסוכנות לאדם ולחי ולכן יש להשמע להוראות המדביר ולנהוג על פי מה שאומרים לכם ואתם תהיו בסדר.

נגד תיקנים לרוב אנחנו מבצעים ריסוס בבית וגם ריסוס בביובים כדי לטפל בשורש הבעיה, אך יש סוגים של תיקנים שאנחנו מטפילם בהם בשיטות נוספות

תראו, לא חובה שום דבר, אבל פשוט רצוי לבצע הדברה אחת לשנה לצורך מניעה וטיפול ותוכלו להיות בראש שקט.

במידה ובחרתם לעבוד איתנו, קודם כל תודה רבה, אנחנו נקבע מועד לפגישה ואנחנו נתדרך אתכם לאורך כל הדרך.

ניתן לבצע הדברה באמצעות חומרים טבעיים ולשים כל מיני צמחים וריחנים נגד המזיקים והמכרסמים, אבל כשמדובר בריסוס אין לבצע אותו ללבד ללא ידע ונסיון קודמים. ליעוץ מקצועי חינם!

תוכן עניינים
רק עוד פרט קטן...
Call Now Button050-763-5319
× שלחו לי וואטסאפ >>