Avi-Logo

הדברת פשפשים בתל אביב

☑️שירותי הדברה החל מ 349 ש"ח!

☑️ שימוש בחומרים פחות רעילים לסביבה

☑️ מינימום נזק וכניסה מיידית לאחר ההדברה

☑️אחריות מלאה על העבודה!

☑️ מדביר מוסמך מטעם הרשות להגנת הסביבה ברישיון

פשפש הינו חרק, מזיק, קטנטן וטפיל. הפשפש ניזון מדמם של יונקים ועופות ובכללם בני האדם. לאחרונה, בעקבות הבנייה המואצת לצד גורמים נוספים, הפשפשים נהיו נפוצים יותר ויותר במרכז הארץ ככלל ובתל אביב בפרט. מכיוון שכך, הפשפש מהווה מטרד משמעותי בבית ויש לבצע כנגדו הדברת פשפשים בתל אביב במהירות וביעילות. להלן נלמד כיצד מבוצעת הדברת פשפשים מ-א' ועד ת'.

 

הדברת פשפשים בתל אביב
הדברת פשפשים בתל אביב

הפשפש

הפשפש הינו חרק זעיר, גודלו מילימטרים בודדים לכל היותר וצבעיו כהים. הפשפש נמנה על משפחת מחוסרי הכנף ואין ביכולתו לעוף. הפשפשים נוטים להתרוצץ ממקום למקום ללא יכולת מעוף. הפשפשים הינם חרקים טפילים, דהיינו חרקים הניזונים מדמם של בעלי חיים אחרים.

הפשפשים יוצאים למצוץ את דם קורבנותיהם בשעות הערב, בעוד שבשעות היום הם נחים במקום מסתור. מקומות המסתור המועדפים על הפשפשים הם מחבואים קטנים ולא נגישים אשר יצורים גדולים מהם יתקשו לגשת אליהם. להלן נכיר את מקומות המסתור המועדפים על הפשפשים בבית. קצב הריבוי של פשפשים הינו גבוה במיוחד. נקבת הפשפש מטילה ביצים רבות בכל הטלה ותדירות ההטלות גבוהה למדי. כך יוצא שאם נפוצו הפשפשים בביתכם, הם לא ילכו משם בקלות.

 

עקיצת הפשפש

הסכנה העיקרית הנשקפת מהפשפש היא, כאמור, עקיצתו לצורך מציצת הדם. הפשפשים יוצאים ממקום המסתור שלהם בשעות הלילה, נושכים את האדם הישן ומוצצים את דמו. מדובר אמנם בנשיכה אך בפי הציבור היא מכונה עקיצה. נשיכת הפשפש, על פי רוב, אינה מסוכנת אך היא גורמת לגירויים וגירודים בעור ולסבל במשך כמה ימים. מכיוון שכך, העקיצה אמנם אינה מסוכנת אך היא לא נעימה כלל וכלל. כמו כן, מי שאלרגי לעקיצת הפשפש עלול לפתח תגובה אלרגית חריפה לעקיצתו.

 

הדברת פשפשים בתל אביב – כל השלבים

הבנו, אם כן, כי הדברת פשפשים בתל אביב ובשאר חלקי הארץ הינה עניין קריטי וחשוב אשר ימנע ממנו נזק רב. מלבד הנזק הפיזי, הדברת פשפשים בתל אביב תמנע גם את הנזק התודעתי. רבים נרתעים מאוד מהמחשבה כי חרקים זעירים מתרוצצים ברחבי מיטתם ויעשו הכל כדי להדביר אותם. להלן נסקור את שלבי הדברת הפשפשים.

 

1. זיהוי הפשפשים

השלב הראשון בהליך הדברת פשפשים בתל אביב הוא עצם זיהוי הפשפשים בבית ומקום תפוצת הפשפש. זיהוי פשפשים אינו עניין של מה בכך. עם זאת, ישנם כמה כלים בעזרתם ניתן לדעת כי יש לכם פשפשים ודרושה חברת הדברת בתל אביב אצלכם בבית.

הדרך הפשוטה ביותר לזהות פשפשים בבית, היא לפי עקיצות הפשפש. אם קמתם יום אחד וראיתם צבר עקיצות בפלג גופכם העליון, כאשר העקיצות גרמו לעיגול אדמומי ובמרכזו נקודה אדומה עזה, הרי שיש פשפשים במיטתכם. מלבד זאת, זיהוי מצבור נקודות שחורות באחד ממקומות המסתור של הפשפשים יעיד גם כן על הימצאותם.

 

2. איתור הפשפשים

לאחר שהבנתם כי יש לכם פשפשים בבית וצריך לבצע הדברת פשפשים בתל אביב, הזמינו מדביר מורשה הביתה. ראשית, המדביר יאתר היכן מצויים הפשפשים בבית. מקומות המסתור הקלאסיים לפשפשים הם:

  • בתוך קפלי המזרון
  • בתוך קפלי הסדין
  • בזוויות המיטה
  • מאחורי תמונות
  • מאחורי רהיטים
  • בתוך חריצים במיטה או ברהיטים
  • בתוך שקעי החשמל

המדביר יסרוק את כלל המקומות הללו במטרה לאתר את הפשפשים. לאחר איתורם, הוא יחל בהליך הדברתם.

 

3. פינוי השטח וריסוס

כעת, מתחילה הדברת הפשפשים עצמה בתל אביב. המדביר יפנה את השטח, יזיז מיטות וספות ויכין את החדר לריסוס. בשלב זה, המדביר ירסס חומרים כימיים במקומות המסתור אשר יקטלו את הפשפשים הבוגרים. המדביר ישתמש, כמובן, בחומרים כימיים מותרים ותקניים בלבד והשימוש ייעשה במינונים הקבועים על פי חוק. המדביר אף מחויב להנפיק דו"ח הדברה בתום עבודתו המפרט אודות החומרים בהם השתמש. זכרו לבקש מהמדביר דו"ח זה בתום השירות.

 

4. שאיבה עוצמתית

לאחר הריסוס, המדביר יישאב, בעזרת שואב ייחודי ועוצמתי, את הפשפשים שנותרו בחלל. השואב הינו שואב דמוי שואב אבק, המשמש מדבירים לצרכי הדברת פשפשים. בעזרתו, שואבים המדבירים את הפשפשים הזעירים אשר נותרו בחלל ובמקומות המסתור וניצלו מהריסוס הכימי.

 

5. הטחת קיטור

לבסוף, המדביר יטיח קיטור בטמפרטורה גבוהה באזורי המסתור ובחלל. מטרת הקיטור היא להשמיד אף את ביצי הפשפשים, אשר עלולות לשרוד את השאיבה ואת הריסוס. הקיטור, בטמפרטורה הנכונה ובעוצמה הנכונה, יבטיח את השמדת הביצים וגאולת החלל מהפשפשים. כך, יושלם חלקו של המדביר בהדברת פשפשים בתל אביב.

חשוב להדגיש כי סדר הפעולות שהוצג אינו מחייב. ישנם מדבירים המשנים את סדר הפעולות להדברת הפשפשים ומתחילים בקיטור או בשאיבה. על כל פנים, כל עוד המדביר מורשה, מיומן ומנוסה בהדברת פשפשים, נמליץ לסמוך עליו באשר לסדר הפעולות.

 

לסיום – צעדי מנע

לבסוף, נמליץ לכל אחד ואחת מכם לנקוט בצעדי מנע אשר יפחיתו את סיכויי הופעת הפשפשים מלכתחילה, שהרי סוף מעשה במחשבה תחילה. הקפידו להחליף מצעים בתדירות של פעם בשבוע לכל הפחות. נערו סדינים וספות בבית. סתמו חרכים ברהיטים. נקו מפעם לפעם את מסגרות התמונות, גם מבפנים. הזיזו את המיטה והרהיטים השונים. כמו כן, לפחות בפסח, השתדלו לפרק את חיפויי השקעים ולנקות גם אותם. מי שיקפיד על כלל הפעולות הללו, יפחית באופן דרמטי את הסיכויים כי הפשפשים יתנחלו אצלו. הפשפשים לא ימצאו מנוח בבית זה ויבחרו באזור אחר, המטופח פחות מביתכם. כך, תהנו מסביבה ללא פשפשים.

תוכן עניינים
רק עוד פרט קטן...
Call Now Button050-763-5319
× שלחו לי וואטסאפ >>