Avi-Logo

חומרי הדברה נגד פשפש המיטה

☑️שירותי הדברה החל מ 349 ש"ח!

☑️ שימוש בחומרים פחות רעילים לסביבה

☑️ מינימום נזק וכניסה מיידית לאחר ההדברה

☑️אחריות מלאה על העבודה!

☑️ מדביר מוסמך מטעם הרשות להגנת הסביבה ברישיון

 

אם בחרתם להזמין שירות של הדברה נגד פשפש המיטה כדאי מאוד שתבינו שהמדביר שמגיע אליכם לבית הולך לעבוד בשיטת הדברה משולבת, למרות הניסיון הרב להפחית את כמות חומרי הרעלים וההדברה בשימוש בהדברה, כשזה מגיע לנושא של המיטה אין מנוס משימוש ברעלים וחומרי הדברה נגד פשפש המיטה בכדי למגר את התעופה באופן מוחלט.

 

חומרי הדברה נגד פשפש המיטה
חומרי הדברה נגד פשפש המיטה

חומרי הדברה בהם יש להשתמש

בישראל מותר להשתמש אך ורק בחומרי הדברה שיש להם אישור של המשרד להגנת הסביבה, בכדי לראות את רשימת החומרים של המשרד להגנת הסביבה מוזמנים להיכנס לאתר שלהם ולוודא את רשימת החומרים המורשים לעבודה בבתים.

במדינות שונות בעולם נהוג להשתמש במספר חומרים להדברת פשפש המיטה, בין אותם חומרים נמצא קרבמאטים ופירתרואידם ויש כאלו הסבורים כי השילוב של פירתרואידים ופרופוקסור הם האפקיטיבים ביותר להדברת פשפש המיטה, מכיוון שהפירתרואידים גורמים לתזוזה של פשפש המיטה, כלומר פשפש המיטה יוצא מהמסתור שלו, ואז פשפש המיטה פוגש את חומר הפרופקסור שהוא החומר היעיל ביותר לקטול את פשפש המיטה, אך יחד עם זאת קיים חשש שמא חומא הפירתרואידים לא כל כך אפקטיבי, אם כי שימוש רק בפרופקסור יכול להשמיד את הפשפש, מכאן שיש צורך בכמויות גדולות של הרעל בכדי להחדיר אותם למקומות המסתור בהם נמצא פשפש המיטה.

חשוב מאוד להבין כי שימוש באותו החומר להדברה חוזרת בכל פעם, יכול לגרום לפשפש המיטה לפתח עמידות ושרידות לחומר, מכאן חשוב מאוד לדעת שאם נתקלתם בפשפש המיטה, אל תנסו להדביר אותו באופן עצמאי, פשפש המיטה עלול לפגוש בתוך הרעל שתשימו לו חומרים שיגרמו לו לתזוזה, ובגלל התזוזה הוא יכול להתפשט ולהגיע לעוד מקומות בבית.

חומרי הדברה בהם יש להשתמש
חומרי הדברה בהם יש להשתמש

 

מניעה לאחר טיפול הדברה

במיטה ומדובר על מיטה שעומדת על רגליים, נהוג להניח צלחות פלסטיק מתחת למיטה, וזאת בכדי לוודא בביקור השני האם חזרו פשפשי המיטה והם ניגשים למקום "המסתור" שהוכן להם, כמו כן חשוב מאוד לשמור על הסדר ולא ליצור לפשפש המיטה עוד מקומות מסתור שאליהם הוא יכול להגיע, בכדי שאם אכן פשפש המיטה שרד, יהיה יותר קל לזהות אותו ולתת מענה לטיפול בבעיה.

מניעה לאחר טיפול הדברה
מניעה לאחר טיפול הדברה

 

איך לדחות את פשפש המיטה מגוף האדם

אמנם נכון לכתיבת שורות אלו (2019) עדיין לא נמצא סוג של חומר שאם מורחים אותו הוא מונע את ההגעה של הפשפש (דוגמת החומרים שקיימים היום לדחיית יתושים, אותם ניתן למרוח על הגוף), לכן הדרך היחידה היא ביצוע הדברה משולבת בכדי להוציא את הפשפשים מהבית, רק ככה תמנעו מפשפש המיטה גישה לגוף האדם.

הפעולות אותן נדרש לבצע המדביר לצורך הדברת פשפש המיטה

  • שימוש בשואב אבק מקצועי וחזק במיוחד, בשלב הראשון המדביר יבצע שאיבה חזקה יסודית סביב המזרון ויחד עם זה גם בתוך האזורים בהם נמצא פשפש המיטה.
  • הדברה בעזרת קיטור אדים חם מקצועי, חשוב לשמור על מגע רצוף של אדים עם המזרון ועם כל מקומות המסתור אליהם יכול הפשפש להגיע, נקודת התורפה של פשפש המיטה היא החום, ככל שנשאיר יותר חום יותר סיכוי שנשמיד את פשפש המיטה ואת ביצי הפשפש הקיימים.
  • באם יש צורך, חשוב לפרק גם את ראש המיטה ולוודא כי אכן לא נכנסו לשם פשפשים והטילו ביצים.
  • בשום אופן אין לרסס חומרי הדברה על המזרון עצמו, חשוב מאוד לשים לב ודגש על דברים אלו.
  • כמו כן, באותו היום בעלי הבית לא יוכלו לישון בבית, אז אם הזמנתם שירות הדברה נגד פשפש המיטה, חשוב מאוד לוודא שיש לכם מקום להימצא בו במשך לילה שלם לפחות.
איך לדחות את פשפש המיטה מגוף האדם
איך לדחות את פשפש המיטה מגוף האדם

 

איך לדחות את פשפש המיטה מגוף האדם
איך לדחות את פשפש המיטה מגוף האדם

 

חומרי הדברה נגד פשפש המיטה
חומרי הדברה נגד פשפש המיטה

 

תוכן עניינים
רק עוד פרט קטן...
Call Now Button050-763-5319
× שלחו לי וואטסאפ >>