Avi-Logo

רשת נגד יונים

☑️הרחקת יונים החל מ 349 ש"ח!

☑️ שימוש בחומרים פחות רעילים לסביבה

☑️ מינימום נזק וכניסה מיידית לאחר ההדברה

☑️אחריות מלאה על העבודה!

☑️ מדביר מוסמך מטעם הרשות להגנת הסביבה ברישיון

 

הרחקת יונים היא עסק לא פשוט. כאשר חושבים על דרכים ושיטות להרחיק יונים, קיימות מגוון אפשרויות – חלקן מהוות פתרון תמידי וחלקן פתרון זמני. הדרך הטובה ביותר למנוע מיונים להכנס לביתכם, המרפסת או חדר הכביסה – היא באמצעות התקנת רשת נגד יונים. מדובר בשיטה הפופולרית היותר למנוע כניסת ציפורים לחלל הפרטי שלכם, וכזו שתפתור את הבעיה אחת ולתמיד באמצעות התקנה חד פעמית. עם זאת, קטלוג הרשתות הוא רחב, מרשתות זולות שעלולות להיקרע לאחר מספר חודשים וכאלה שעמידות בכל מזג אוויר לאורך כל החיים. הנה כל הדברים שאתם צריכים לדעת על רשתות להרחקת יונים – מחירים, המלצות, טיפים להתקנה נכונה ועוד.

 

רשת נגד יונים
רשת נגד יונים

רשת נגד יונים – הדרך המומלצת להרחיק ציפורים

רשת יונים היא האמצעי המומלץ ביותר להרחקה של כל סוגי הציפורים. מדוע מדובר בפתרון המובחר להרחקת יונים? הנה כל הסיבות לכך:

  • רשת נגד יונים לא מזיקה פיזית ליונים. לעומת הדברה או לכידה של בעלי חיים, במקרה זה הרשת מותקנת בתור מחסום הסוגר בין שטח העולם הפתוח לאיזור מגוריכם.
  • היא תמנע התנחלות של יונים והתקוננות (בניית קן) במרפסת שלכם.
  • היא תמנע צואה ולכלוך שיונים משאירים.
  • ברגע שיונים מזהים את הרשת – הם נוטים להתרחק ממנה, ולכן תשמור על סביבה סטרילית.
  • התקנת הרשת מתבצעת בצורה פשוטה ומהירה.
  • הרשת נשארת שנים רבות ולכן אין צורך לחשוש ממתקפה חוזרת של יונים.
רשת נגד יונים - הדרך המומלצת להרחיק ציפורים
רשת נגד יונים – הדרך המומלצת להרחיק ציפורים

יתרונות בהתקנת רשת יונים

אז למה כדאי לגדר את מסתור הכביסה מיונים? אילו עוד שימושיים ויתרונות נקבל לאחר התקנת רשת כזו? הנה כמה סיבות לשימוש ברשת כזו:

  • הגנה על ארוגות צמחים ופרחים (פועל בדרך כלל טוב יותר על ידי רשתות צפופות יותר – המונעות כניסה של מעופפים קטנים יותר כמו זבובים, דבורים, ג'וקים, יתושים וכו').
  • שמירה על כביסה נקייה – הגדר מונעת מהיונים להכנס ולהתקונן ולכן מנטרלת את הסיכוי למצוא כתמים וצואה של ציפורים על הבגדים.
  • מניעת כניסה של יונים, ציפורים ומעופפים מכל סוג אל תוך חלל הבית.

מעבר לכל היתרונות של רשת וגידור להרחקת ציפורים, היתרון הכי שווה בכל הסיפור הוא השקט והשלווה שיתקבלו לאחר הידיעה כי אין סיכוי שבעלי חיים מעופפים יכולים להתקרב לביתכם הפרטי.

יתרונות בהתקנת רשת יונים

איך בוחרים רשת איכותית נגד יונים

לרוב, אנשים נוטים לבחור ברשתות שקופות להרחקת יונים, זאת כדי לא להרוס את הנוף החיצוני לבית, כאשר מדובר במסתורי כביסה, גגות ומרפסות.

איך בוחרים רשת איכותית נגד יונים
איך בוחרים רשת איכותית נגד יונים

קיימים כמה סוגים נפוצים של רשתות נגד יונים:

  1. רשת שקופה מונופיל – הרשת הכי נפוצה להרחקת יונים, רוב מתקיני הרשתות ישתמשו בה. הרשת עושה את העבודה ומרחיקה את החיות לצמיתות.
  2. רשת פוליאתילן – עשויה מחומר אחר מיוחד, הינה בצבע חום ואמידה במזג אוויר קר אך יכולה להיות דליקה. רשת שימושית שנועדו להשתמש בה פעם כדי לגרש יונים.
  3. רשת מתכתית נגד יונים – רשת אשר עשויה ממתכת, אמידה בכל מזג אוויר ויקרה מעט משאר הרשתות. הרשת הזו פחות נפוצה כיוון שיכולה לפצוע את היונים שמתקרבות אליה במהירות.
  4. רשת פלסטיק נגד יונים – זו הרשת הנפוצה להתקנה עצמאית. הרשת קלה ופשוטה להתקנה, אך מתבלה במהירות כאשר הפלסטיק נרטב ומתייבש במעברי העונות.

עם השנים, רשתות הרחקת היונים משתדרגות ומשתכללות, אך נכון לעכשיו רוב לקוחותינו מעדיפים להתקין בביתם את הרשתות השקופות כדי להשאיר סביבה סטרילית ברמה הויזואלית, ואכן מדובר בבחירה המומלצת.

 

איזורים נפוצים בהם נהוג להתקין רשתות יונים

התקנת רשתות יונים בדרך כלל מתבצעת באיזורי ההתקוננות בבית. זה יכול להיות בכל מקום המהווה פתח ליונים להיכנס – מחלונות בחדרי השינה ועד למרפסת הבית. האיזורים הפופולריים ביותר להתקנת רשת נגד יונים הם:

  • מסתור הכביסה
  • חדר כביסה
  • מרפסות
  • כל הבניין – כאשר מדובר במתקפות יונים חוזרות בבניין, נהוג לדבר ולתאם עם וועד הבית התקנה מקיפה של רשת יונים עבור כל פתחי הבניין המאפשרים גישה ליונים.
איזורים נפוצים בהם נהוג להתקין רשתות יונים
איזורים נפוצים בהם נהוג להתקין רשתות יונים

מחיר התקנת רשת להרחקת יונים

כאשר מדברים על מחיר רשת נגד יונים, עלות הרשת לעצמה (רשת שקופה סטנדרטית בגודל 3X3) נעה בין 500 ל- 1,500 ש"ח. מה העובי של הרשת שתקבלו במחיר הזה? בדרך כלל כשמדובר ברשת יונים רגילה, העובי שלה הוא 0.7 מ"מ – שבהחלט צריך להיות אמיד לטווח הארוך ולהבטיח הרחקה שלהציפורים.

עלות הזמנת מתקין להתקנת רשת נגד יונים משתנה בהתאם לגובה הדירה מהקרקע, סוג הרשת, ואופן העלייה למסתור הכביסה בבית (כאשר מדובר בסולם – ההתקנה תהיה זולה יותר, אך סנפלינג גלישה יהיה יקר יותר בדרך כלל). מחיר התקנת רשת יונים בחברת אבי הדברות נע בין 450 ₪ ל- 1,500 ₪.

מחיר התקנת רשת להרחקת יונים
מחיר התקנת רשת להרחקת יונים

מחיר משתנה בהתאם לגובה התקנת הרשת

בהמון מקרים, בשל הגובה הלא שיגרתי בו יש אילוץ להתקין את הרשת, המתקינים ייאלצו להשתמש בסולם גבוה ואפילו סנפלינג גלישה. במקרים מסוימים כאשר מדובר בדירת בניין גבוהה ביותר, המחיר יכול להתייקר, וחשוב לדעת כי התקנת רשת יונים באמצעות גלישת סנפלינג עלולה להוסיף למחיר עוד 300 – 900 ₪.

 

התקנה עצמאית של רשת יונים – דברים שכדאי לדעת

רוצים לדעת איך להתקין רשת נגד יונים בעצמכם? לפני הכל, חשוב לעבור על כללי הבטיחות, ולוודא שבידכם הכלים הבאים:

  • פטישון
  • מקדח 9-11 מ"מ עבור הפטישון
  • פלייר ומברג
  • חבקים קטנים

 

כללי בטיחות

כאשר אתם בוחרים לבצע את ההתקנה באופן עצמאי – חשוב להשאר קרוב לאדם צמוד המנוסה ומיומן בתחום שיכול לשמור עליכם. במידה ואינכם מחזיקים בתעודת גלישת סנפלינג – הימנעו משימוש באמצעים אלה בעבודה בגובה.

במידה ואתם מזמינים מתקין רשת נגד יונים המבצע את עבודתו בגובה, חשוב לשים לב כי מרחיק היונים הינו בעל הסמכה על גלישת סנפלינג ועובד צמוד לאדם נוסף האחראי עליו במהלך ההתקנה. מתקיני הרשתות מחוייבים להחזיק בתעודת גולשים וביטוח. במידה וקורה משהו חס וחלילה למתקין ואין בידו תעודה וביטוח – האחריות חלה עליכם, וחבל להסתבך.

 

התקנת הרשת לפי שלבים

 

המלצות על מתקיני רשתות

עוד לפני שאתם ניגשים להרים טלפון למתקין רשתות להרחקת יונים, חשוב להכיר כמה טיפים נבונים בבחירת מתקין רשת יונים שיעזרו לכם בתהליך:

  • התקשרו למספר בעלי מקצוע כדי לקבל הצעת מחיר – תמיד מומלץ לעשות סקר שוק קטן – זאת כדי לוודא שאתם לא תשלמו מחיר מופקע, וכדי לדעת באופן כללי מה טווח המחירים של התקנה כזו.
  • תתייעצו עם המתקין – תנו לו כמה שיותר פרטים על איזור מגוריכם ותשאלו אותו – כיצד מתבצעת ההתקנה? האם משתמש בסולם או סנפלינג? ואיזו רשת מתכנן להתקין לכם?
  • וודאו כי אתם מקבלים אחריות על ההתקנה – בהמון מקרים רשת נגד יונים יכולה להיקרע לאחר שנה או שנתיים ולעיתים גם אפילו לאחר כמה חודשים. וודאו עם המתקין כי אתם מקבלים אחריות מלאה על ההתקנה לאורך שנים רבות כדי להשאר רגועים ולהמנע מהוצאות מיותרות בהמשך.

שאלות ותשובות:

מחיר הרשת לעצמה יכול לנוע בין 350 ל- 1,000 שקלים. עם זאת, התקנה המתבצעת על ידי בעל מקצוע מוסמך יכולה להוסיף למחיר עוד 500 שקלים – כאשר המחיר משתנה ונקבע על ידי מספר פרמטרים (גובה ההתקנה, המכשירים, סוג הרשת ועוד).

התקנת רשת להרחקת יונים מתאפשרת לבעלי יכולת והסמכה לביצוע התקנה בגובה – בין אם מדובר בסולם גבוה או סנפלינג גלישה מקצועי. יש להמנע מלבצע התקנה ועבודה בגובה ללא ניסיון והסמכה נכונה.

חברת אבי הדברות מבצעת התקנה של רשתות יונים מעל 10 שנים. היא החברה ההוגנת והטובה ביותר בשוק מבחינת המחיר, הביצוע והאחריות (10 שנות אחריות ממועד ההתקנה).

קיימות שיטות רבות המרחיקות יונים משטח הבית ומסתור הכביסה, כמו משרוקיות ודוקרנים, אך השיטה שתרחיק את היונים לצמיתות היא ללא ספק התקנת רשת ייעודית נגד יונים.

התקנה מלאה של רשת נגד יונים לוקחת בין שעה ל-3 שעות, זאת בהתאם לגובה המרפסת או מסתור הכביסה, סוג הטיפוס (סולם / סנפלינג) ומספר החדרים בהם יש צורך לבצע התקנה.

תוכן עניינים
רק עוד פרט קטן...
Call Now Button050-763-5319
× שלחו לי וואטסאפ >>