Avi-Logo

שיטות להרחקת יונים

☑️הרחקת יונים החל מ 349 ש"ח!

☑️ שימוש בחומרים פחות רעילים לסביבה

☑️ מינימום נזק וכניסה מיידית לאחר ההדברה

☑️אחריות מלאה על העבודה!

☑️ מדביר מוסמך מטעם הרשות להגנת הסביבה ברישיון

 

כשזה מגיע לנושא של הרחקת יונים יש לא מעט שיטות לבצע את הפעולה, הפעם נעבור איתכם על כל שיטה, כולל היתרונות והחסרונות שקיימים. אם בעבר הרחקת יונים הייתה פעולה שרק איש מקצוע יכול לבצע, היום יש לא מעט שיטות להרחקת יונים שכל אחד יכול להשתמש בהן בקלות ואפילו להגיע לתוצאות טובות.

'

שיטות להרחקת יונים
שיטות להרחקת יונים

הדבקת דוקרנים נגד יונים

אחד הדברים שכולנו מכירים הוא דוקרנים נגד יונים, מדובר על דוקרנים מיוחדים חלקם עשויים פלסטיק וחלקם עשויים נירוסטה, הדוקרנים האיכותיים יותר הם האלו העשויים מנירוסטה. שיטה זאת מתאימה בעיקר לשימוש במקומות קטנים, שמדובר על בעיה נקודתית וניתן להדביק כמה דוקרנים ולפתור את הבעיה.

הדבקת דוקרנים נגד יונים
הדבקת דוקרנים נגד יונים

הצבת רשת נגד יונים

שיטה נוספת היא הצבת רשת נגד יונים, אם מדובר על שטח גדול מאוד, כאן אתם כבר צריכים למצוא חברה מקצועית שתציב עבורכם את הרשת, במיוחד אם מדובר על עבודות גובה מורכבות.

אם מדובר על הצבת רשת קטנה במסתור כביסה או על סורגים של חלון, בהחלט זה משהו שאפשר לעשות גם באופן עצמאי, אבל חשוב מאוד לבצע עבודה שתהיה אסטטית עד כמה שאפשר.

הצבת רשת נגד יונים
הצבת רשת נגד יונים

שימוש בספריי דוחה יונים

ישנו ספריי מיוחד המכיל בתוכו ריח חזק שדוחה את היונים, הספריי יוצר ליונה סביבה שלא נעים לה להיות בה והיא עוברת למקום אחר, החיסרון הגדול ביותר של שיטה זאת, שאחרי מספר שבועות הריח מתנדף והיונים עלולות לחזור למקום ולקנן בו שוב.

שימוש בספריי דוחה יונים
שימוש בספריי דוחה יונים

הדברה אלקטרונית

אחת השיטות הטובות והמתקדמות ביותר (וגם שיטה שאנו מאוד ממליצים עליה) היא שימוש במכשירים אלקטרוניים להרחקת יונים.
מדובר על מכשירים המשדרים גלים אולטראסונים היוצרים סביבת רעש לא נעימה ליונים, ואז היונה מעדיפה לעוף למקום אחר ולא לשהות באותו מקום בו מופעל המכשיר.
מעבר להיותה של שיטה זאת הומאנית במיוחד היא גם נחשבת לשיטה הזולה והיעילה ביותר, שיטה שבה כל אחד יכול להשתמש בקלות, רק להציב את המכשיר לחבר לחשמל (או סוללות) והמכשיר יבצע כבר את כל העבודה.

 

הרחקת יונים – כמה תעלה כל שיטה

אחרי שהכרנו את השיטות הקיימות להרחיק את היונים, אתם בטח רוצים לדעת כמה תעלה לכם כל שיטה.

הרחקת יונים – כמה תעלה כל שיטה
הרחקת יונים – כמה תעלה כל שיטה

מחיר דוקרנים נגד יונים

לדוקרנים נגד יונים יש שני סוגים, פלסטיק ונירוסטה, באופן טבעי דוקרני הפלסטיק הם הרבה יותר זולים, העלות דוקרנים כאלו תעלה בין 5-8 ₪ לכל דוקרן, אורך הדוקרן פלסטיק הממוצע הוא בין 15-20 ס"מ, ויש צורך בדוקרים בהתאם לשטח אותו רוצים לכסות.
מול דוקרני הפלסטיק יש את דוקרני הנירוסטה, שעלותם היא יותר גבוה מכיוון שמדובר על חומר יותר יקר, העלות של דוקרנים אלו היא בין 15-30 ₪ שזה משתנה בהתאם לסוגי הדוקרנים, ישנם דוקרני W אל מולם דוקרני V שלכל אחד מהם מחיר אחר, גם כאן הם מגיעים ביחידות באורך 15-20 ש"מ.

 

מחיר של הצבת רשת נגד יונים

גם כאן המחיר הוא לפי מטר רבוע של רשת, וכלל בתוכו גם את מורכבות העבודה, ככל שהעבודה יותר מורכבת לביצוע המחיר של התקנת הרשת יכול לעלות.

מחירי התקנת רשת נגד יונים נעים החל מ – 70 ₪ לכל מטר שזה מתאים בדרך כלל למרפסות שירות בהן יש בממוצע 10-12 מטר רשת שיש לפרוס.

ככל שהשטח אותו יש לגדר באמצעות רשת יעלה, תיתכן גם הוזלה במחיר והעלות יכולה להגיע ל 50 ₪ למטר, אך יחד עם זאת הגורם שמשפיע יותר על המחיר הוא מורכבות העבודה.

 

מחיר ספריי נגד יונים

המחיר של ספריי נגד יונים עולה כמה עשרות שקלים בודדים, ניתן להשיג סוגים של ספריי החל מ-29 ₪ ולהגיע עד 100 ₪ זה תלוי בגודל הבקבוק שאתם רוכשים.

אתר הרחקת יונים – https://www.avi-pigeoncontrol.co.il

 

מחיר הדברה אלקטרונית

אפשר להגיד ששימוש בהדברה אלקטרונית נחשב לשיטה הכי יעילה וזולה, עלות של מכשיר אלקטרוני מקצועי להרחקת יונים היא עד 400 ₪ למכשירים לשטח קטן ובהתאם לגודל השטח אותו יש לכסות, אם מדובר על מספר מכשירים או על מכשיר בעל יכולת לכסות שטח יותר גדול.

מחיר הדברה אלקטרונית
מחיר הדברה אלקטרונית
תוכן עניינים
רק עוד פרט קטן...
Call Now Button050-763-5319
× שלחו לי וואטסאפ >>