Avi-Logo

הרחקת יונים כל מה שצריכים לדעת

☑️הרחקת יונים החל מ 349 ש"ח!

☑️ שימוש בחומרים פחות רעילים לסביבה

☑️ מינימום נזק וכניסה מיידית לאחר ההדברה

☑️אחריות מלאה על העבודה!

☑️ מדביר מוסמך מטעם הרשות להגנת הסביבה ברישיון

 

הרחקת יונים כל מה שצריכים לדעת בפעם אחת, כל הסודות של החברות שמציעות שירות של הרחקת יונים. איך כל שיטה עובדת ומה הסכנות והיעילות שיש בכל שיטה להרחקת יונים. אם אתם מנסים להיפטר מהיונים בעצמכם מדובר על משימה לא קלה בכלל. ליונים יש אינסטינקט שגורם להן להרגיש מחוברים מחוברים לאזור שבו הן מקננות, כלומר גם אם תנסו להרחיק אותן בשיטות שונות הן עדיין עלולות לחזור לאותו המקום. בנוסף, זוגות היונים שמזדווגים יכולים להביא עד ארבעה גוזלים בשנה. כלומר 4 גוזלים בכל הזדווגות כפול 4 פעמים של הטלת ביצים כלומר 16 יונים חדשות בכל פעם כפול מספר היונים המקננות במקום. מה שאומר שאם לא מטפלים בבעיית היונים היא רק יכולה להחמיר יותר בכל רגע.

 

הרחקת יונים כל מה שצריכים לדעת
הרחקת יונים כל מה שצריכים לדעת

יש נטייה של הרבה אנשים לחשוב שאם הם הסירו או העיפו מהמקום את הקן של היונה אז היונה לא תחזור יותר. אבל זה ממש לא מדויק, היונה יכולה להטיל ביצים גם על משטחים חשופים במידת הצורך, ולכן להסיר את הקן מהמקום לא יפתור לכם את בעיית היונים.

כאן אתם נזקקים לשירות מקצועי של חברה אמינה שיכולה לתת לכם את השירות המקצועי שלו את זקוקים בכדי להתמודד עם בעיית היונים. היונים יוצרות המון בעיות, לכל בעיה יש פתרון ודרך התמודדות שונה, היונים יוצרות בעיה החל מבניינים, בתים פרטיים, שדות תעופה, גגות של חנויות (בעיקר מסעדות) ועד מתקני ייצור ותחנות כוח. לשלשת היונים מכילה בתוכה חומצות של שתן ולכן היא מאוד מאכלת (כלומר יכולה "לאכול" חומרים ולהרוס אותם) מכאן שהנזקים שהיונים יכולות לגרום הם גדולים מאוד ויש מקרים בהם הנזקים הגיעו גם לעשרות אלפי שקלים.

הרחקת יונים לצמיתות עם חברת אבי הדברות!

אחת הבעיות העיקריות איתם נאלצים בעלי עסקים הוא התדמית של העסק שלהם. כל עסק יודע שהתדמית שלו והמוניטון שלו הם הדבר הכי חשוב והגורם העיקרי להצלחה. היונים שמשאירות פסולת במקום יוצרות תמידת רעה לעסק ועלולות לפגוע בו מאוד. מעבר לכך הפסולת שהיונים אוספות ומעלות למרזבים של גגות עלולות לגרום גם לבעיות של נזילות וסתימות מים בצנרת. בעיות שהיונים יכולות לגרום למערכות של מיזוג אוויר, חיידקים וחומרים פיתריתיים שנמצאים בתוך לשלשת היונים שמהווים סיכון בריאותי, אלו הם רק חלק קטן מהבעיות שהיונים יוצרות. צרו איתנו קשר, ספרו לנו על בעיית היונים שלכם ואנו בחברת אבי הדברות החברה המובילה בישראל בביצוע הרחקת יונים ניתן לכם את המענה הטוב והמקצועי ביותר. הדרת הטובה ביותר להרחיק יונים היא באמצעות מניעה, לכן צריכים להכיר את כל דרכי המניעה ורק ככה תוכלו להתמודד בצורה הטובה ביותר עם בעיית היונים. 

דרכים למניעת חדירת יונים

יש מספר דרכים למנוע חדירת יונים לשטח שלכם כמו למשל שימוש בקוצים להרחקת יונים, רשת למניעת חדירת יונים ועוד. מכיוון המניעה של חדירת יונים יכולה להיות הרבה יותר פשוטה וקלה מאשר הרחקת יונים אנו בחברת אבי הדברות ממליצים על שימוש יזום במוצרי הרתעה שיגרמו ליונים לעבור ולקנן במקום אחר ולא לנסות ולבחור דווקא בשטח שלכם בתור מקום הקינון שלהן. אם אתם כבר במצב שבעיית היונים הפכה להיות חלק מהשגרה שלכם.

יש כמה פעולות שאתם יכולים לנקוט והם יהיו קו ההגנה הראשון שלכם בהתמודדות עם בעיית היונים. דבר ראשון ובסיסי ביותר הוא להוציא את כל מקורות המזון ולנקות אותם מהשטח. מקורות המזון עבור היונים הם הדבר הראשון שכל יונה מחפשת במקום הקינון שלה, יחד עם זאת יש לנקוט מספר פעולות נוספות בשביל להשתלט על בעיית היונים באופן מוחלט. כמו פריסת רשת מחסום לחדירת יונים וציפורים, הצבת קוצי דוקרנים להרחקת יונים ואפילו שימוש במוצרי הדברה אלקטרונית להרחקת יונים. עם המוצרים הנכונים ושיטת העבודה הטובה והמקצועית ביותר תוכלו לקבל פתרון מלא לבעיית היונים שלכם.

דרכים למניעת חדירת יונים
דרכים למניעת חדירת יונים

 

פס דריכה חשמלי

פס דריכה חשמלי, ישנם פסי דריכה שעובדים על אנרגיה סולארית, וישנם פסי דריכה העובדים על סוללות. השיטה של הרחקת יונים באמצעות פס דריכה היא פשוטה, כל מה שצריכים לעשות הוא רק להציב את פס הדריכה באמצעות הדבקה פשוטה על האזור בו היונים נמצאות. ברגע שהיונה נוחתת על פס הדריכה היא סוגרת מעגל חשמלי ומקבלת זרם עדין שמרחיק אותה ומונע ממנה לנחות במקום. הרחקת יונים כל מה שצריכים לדעת

דוקרנים נגד יונים

דוקרנים להרחקת יונים הן אחת השיטות הנפוצות ביותר להתמודד עם בעיית היונים. היום ניתן להשיג דוקרנים כאלו בכל טמובריה וגם המחיר של הדוקרנים הוא זול במיוחד, מדובר על התקנה פשוטה מאוד. גם כאן שיטת ההצבה היא באמצעות הדבקה עם חומר סילקוני דביק. 

הרחקת יונים כל מה שצריכים לדעת

רשת נגד יונים וציפורים

רשת נגד יונים וציפורים היא אחת הדרכים ההומאניות והבטוחות ביותר להרחיק יונים. מדובר על רשת שעשויה מחומרים חזקים במיוחד שעמידים בתנאי חוץ, כל מה שצריך לעשות הוא רק לפרוס את הרשת בשטח ממנו רוצים למנוע מהיונים לחדור וזהו. היונה לא תמצא מקום לנחות בו ולקנן בו ויש לכם פתרון מעולה. החיסרון הגדול ביותר בשימוש ברשת נגד יונים הוא עלות ההתקנה שלה, ישנם מקרים בהם אין גישה ישירה ונוחה בכדי לבצע את התקנת הרשת נגד יונים ונדרשות עבודות גבוה מורכבות שהעלות שלהן גבוה מאוד. זאת הבעיה היקרית שיש בהצבת רשת נגד יונים, העלות הגבוה במקרה ונדרשת עבודת גובה מורכבת. רשת נגד ציפורים

קפיץ להרחקת יונים

קפיץ עשוי נירוסטה שניתן להציב על השטח בו נמצאות היונים. ברגע שהיונה מנסה לנחות בשטח כל מה שקורה שהיא נתקלת בקפיץ והוא מרים את היונה לגובה ולא מאפשר לה לנחות. מתאים בעיר להתקנה על אדן החלון, על משטחים רחבים, מזגנים ובעיקר על פתחים של מרזבים או בתוך התעלה של מרזבים פתוחים, הקפיץ מרחיק גם ציפורים, עורבים ועוד ולא מיועד רק ליונים. הרחקת יונים כל מה שצריכים לדעת הוא שיש מגוון דרכים להתמודד עם בעיית היונים. זה לא רק לבצע הרחקת יונים ממסתור כביסה, יש קודם את כל את הפעולות של ניקוי וחיטוי השטח במידת הצורך, שימוש בחומרי סטריליזציה ורק לאחר מכן שימוש באחת השיטות להתמודדות עם בעיית היונים.

קפיץ נגד יונים

ככה תקבלו את המענה הטוב ביותר להרחקת יונים

בכדי לדעת איך לתת לכם שירות מקצועי של הרחקת יונים אנו צריכים לדעת רק שני דברים פשוטים:

  1. מהי חומרת הנזק במקום? כבד: היונים מקננות בשטח, מרגשיות שזה הבית שלהן ויש קני יונים. בינוני: היונים רק מגיעות למקום בשביל לאכות מידי פעם אבל לא נשארות בו קבוע. קל: יונים מסתובבות בשטח מידי פעם ויש קצת לשלשת שלהן בשטח.
  2. באלו מבנים ואזור היונים נמצאות? באזור ראש הגג (החלק הליון של המבנה). על שלטים של חנויות. בתוך מערכות הצנרת של מרזבים (בעיקר בימי האביב והקיץ). בתוך מסתור כביסה. על מערכת המזגן החיצונית. בתוך מקום מסתור בין חיבורי הבניין.

לאחר הבנה של חומרת הנזק והיכן הבעיה נמצאת למקום יגיע מרחיק יונים מקצועי ובעל ניסיון בביצוע הרחקת יונים בכל חומרות הנזק. החל מהקלה ביותר ועד למורכבת ביותר ויבצע הרחקה הומאנית ויסודית לרבות חיטוי וניקוי השטח, הכל במטרה להעניק לכם את השירות הטוב ביותר שתוכלו למצוא.

ככה תקבלו את המענה הטוב ביותר להרחקת יונים
ככה תקבלו את המענה הטוב ביותר להרחקת יונים

 

הרחקת יונים כל מה שצריכים לדעת
הרחקת יונים כל מה שצריכים לדעת
תוכן עניינים
רק עוד פרט קטן...
Call Now Button050-763-5319
× שלחו לי וואטסאפ >>