Avi-Logo

הרחקת יונים בהרצליה

☑️הרחקת יונים החל מ 349 ש"ח!

☑️ שימוש בחומרים פחות רעילים לסביבה

☑️ מינימום נזק וכניסה מיידית לאחר ההדברה

☑️אחריות מלאה על העבודה!

☑️ מדביר מוסמך מטעם הרשות להגנת הסביבה ברישיון

 

  כשזה מגיע להרחקת יונים בהרצליה יש כמה דברים חשובים מאוד שחובה לקחת בחשבון. אז רגע אחד לפני שאתם מזמינים מרחיק יונים שיבצע עבורכם את העבודה, כדאי מאוד להבין את המשמעות ואת השיטות הקיימות לבציוע הרחקת יונים. מכיוון ומעבר למטרד אותו מהוות היונים, כגון לשלשת היונים שמלכלכת מאוד את הבגדים במסתורי הכביסה, את מסתור הכביסה עצמו.

ישנם מצבים קיצונים וקשים במיוחד בהם היונים מעבירות גם חיידקים אותן הן נושאות על גופן. מחיר הרחקת יונים בהרצליה – אז כמה יעלה לכם לבצע הרחקת יונים מקצועית ויסודית שבאמת תתן לכם פתרון מושלם.

בביצוע הרחקת יונים בהרצליה שזאת עיר שמאופיינית בעיקר בביניים גבוהים במיוחד בשכונות החדשות כמו בהרצליה הירוקה, מתחם מטרופוליס, הרצליה הצעירה נווה אמירים ואל מול אותן שכונות בהן יש בניינים גבוהים אנו נמצא אזורים של בתים פרטיים באזור הרצליה פיתוח. בכל אחד מאותם מבנים קיימת מורכבות שונה שהיא זאת שקובעת בעיקרה את המחיר של ביצוע הרחקת יונים מקצועית.

 

הרחקת יונים בהרצליה
הרחקת יונים בהרצליה

אם חשבתם לבצע הרחקת יונים באופן עצמאי, ייתכן מאוד ותתקלו בהמון קשיים, לא תמיד ניתן לבצע את העבודה והיא יכולה להיות מסוכנת. במקרים בהם בכדי לבצע את הרחקת היונים בכל מיני שיטות, כדאי מאוד להיעזר בשירותיו של איש מקצוע מיומן. אנו מספקים שירות של הרחקת יונים במגוון שיטות ועובדים בכל אזורי העיר הרצליה לרבות שכונות: נחלת עדה, נווה עובד, גבעת הפרחים, נווה אמירים ועוד.

מחפשים מרחיק יונים בהרצליה? הגעתם למקום הנכון! אנו מספקים שירות של הרחקת יונים בהרצליה בשיטות המתקדמות והיעיליות ביותר עם אחריות על כל עבודה. הרחקת יונים היא פעולה מורכבת המשלבת בתוכה המון ידע, מיומנות וכמובן ציוד וכלים מתאימים. מכיוון ותחום הרחקת יונים הוא תחום שאין בו חסמי כניסה פרט לקניית ציוד וכלים, היום יש לא מעט חברות המציעות שירותי הרחקת יונים. אבל רגע אחד לפני שאתם בוחרים מרחיק יונים, יש כמה דברים שכדאי לבדוק, רק לאחר בדיקה מעמיקה תוכלו לבחור את המרחיק הנכון. 

דוקרנים להרחקת יונים בהרצליה

השיטות הקיימות לביצוע הרחקת יונים בהרצליה

דוקרנים נגד יונים:

שימוש בדוקרנים נגד יונים נחשבת לשיטה המוכרת ביותר, אותה שיטה שכמעט כל אחד ינסה להרחיק את היונים באופן עצמאי. הדוקרנים הם בצעם קוצים העשויים משני חומרים עיקריים, ישנם דוקרנים העשויים מפלסטיק ודוקרנים עשויים מנירוסטה.

במידה ובחרתם להציב את הדוקרנים בשיטת עשה זאת בעצמך, אנו ממלצים לבחור בדוקרנים העשויים מנירוסטה מכיוון וזהו חומר שיותר עמיד בתנאי מזג אוויר קיצוניים. חשוב להבין, אנו לא ממלצים כלל לבצע עבודות בגובה ללא שמירה והקפדה על דגשי הבטיחות, ואין לראות בכך המלצה לבצע פעולה כלשהי או התחייבות שאכן זהו פתרון לבעיה. בכדי להציב דוקרנים יש לבחון את הבעיה, להבין את דרכי הגישה ומקומות הקינון של היונה ורק אז לפעול בהתאם לבעיה שבה רוצים לטפל. 

דוקרנים נגד יונים:
דוקרנים נגד יונים

ריסוס נגד יונים:

מכיוון ובשונה ממזיקים כמו פשפשים בהם אנו מבצעים הדברת פשפשים באמצעות חומרי הדברה, עם יונים הסיפור הוא קצת שונה. שאומרים "ריסוס נגד יונים" מתכוונים לספריי להרחקת יונים, מדובר על ספריי קצף שיוצר שכבה שומנית, השכבה השומנית יוצרת ליונים מקום שהן לא יכולות לעמוד עליו בצורה יציבה ולכן הן מעדיפות לעבור ולקנן במקום אחר. אבל אחרי כמה ימים השכבה מתייבשת (במיוחד בשמש הישראלית) ואז הבעיה יכולה לחזור על עצמה והיונים יחזרו לקנן באותו מקום בו הן היו רגילות להיות. 

הרחקת יונים אלקטרונית:

שימוש באמצעים אלקטרונים נגד יונים, מדובר על שיטה יחסית חדשה, למרות שהיא קיימת כבר למעלה מעשור שלם. היא עדיין לא צברה מספיק מוניטין ויש לא מעט כאלו שבוחרים לא לנסות אותה כלל, למרות כי בהחלט אמצעים אלקטרונים נגד יונים הם יעילים ואפילו שיטה מאוד הומאנית ומומלצת.

הרחקת יונים אלקטרנית עובדת בשיטה שהיא יוצרת גלים אולטראסוניים שאלו יוצרים רעש שמפריע ליונה ויוצר עבורה סביבה לא נעיה והיא מעדיפה לעבור למקום אחר. למרות שמדובר על השיטה ההומאנית ביותר, עדיין לא תמיד היא מעניקה פתרון לזמן ארוך.

מכשירים רבים עובדים על סוללות ואם לא מדובר על מכשיר איכותי וחזק מאוד. לאחר חורף אחד כבר תיאלצו להיפרד מהמכשיר ולרכוש חדש, גם אם מדובר על מכשיר עם אחריות בתוקף, האחריות לא תהיה תקפה על נזקי מים. לכן, אם כבר בחרתם להשתמש בשיטה זאת כדאי מאוד לבחור במכשיר איכותי ועמיד יותר מכל הרגילים. 

רשת נגד יונים:

רשת נגד יונים היא השיטה הטובה ביותר להתמודד עם היונים, שיטה שאין בה חסרונות כלל, במקום להרחיק את היונים בכל מיני שיטות, הצבת רשת פשוט מונעת את הגעת היונים לשטח שלכם כבר ממהתחלה. ברגע שמוצבת רשת נגד הינים, היונה לא יכולה להגיע לאזור ולקנן בו.  

מחיר הרחקת יונים בהרצליה

מכיוו ותחום הרחקת יונים בהרצליה הוא תחום שאין לו מחירון שלפיו עובדים, כל מרחיק יונים יכול לקבוע איזה מחיר שהוא רוצה. מה גם שלא תמיד תמצאו כאו שמפרסמים את המחיר שהם גובים מכל מיני סיבות שלא נהוג מטעמי אתיקה מקצועית להסביר עליהן, לכן אנו מפרסמים את טווח המחירים שלנו שייתן לכם הערכת סדר גדול מהי העלות של שיטה לביצוע הרחקת יונים בהרצליה והסביבה.

מחיר הרחקת יונים בהרצליה
מחיר הרחקת יונים בהרצליה
שיטת הרחקת היונים טווח מחירים לביצוע הרחקת יונים
שימוש ברשת נגד יונים המחירים לביצוע התקנת רשת יונים נעים החל מ 69 ש"ח לכל מטר רבוע ויכולים להשתנות בהתאם למורכבות העבודה והשטח אותו יש לכסות, המחיר יכול להגיע עד 149 ש"ח לכל מטר במקרים מורכבים במיוחד.
התקנת דוקרנים נגד יונים התקנת דוקרנים נגד יונים מתחילה החל מ 19 ש"ח לדוקרני נירוסטה איכותיים והיא תגיע עד 39 ש"ח להצבת דוקרנים בגגות ומקומות בעלי גישה מוגבלת.
הרחקת יונים אלקטרונית הרחקת יונים אלקטרונית היא שיטת ההרחקה עם פערי המחירים הגדולים ביותר מכיוון וקימים עשרות סוגי מכשירים, חלקם בעלות של עשרות שקלים בודדים וחלקם של המכשירים בעלות של מאות שקלים, כאן אנו שוב ממליצים לבחור מכשיר איכותי, טווח המחירים בין 89 ש"ח למכשירים פשוטים מאוד עד סוללות ועד 500 ש"ח למכשירים מקצועיים להרחקת יונים בהרצליה.

  אם יש לכם שאלות נוספות, אנו נשמח לעמוד לרשותכם ולתת לכם פתרון ומענה לכל בעיה. 

שואלים את עצמכם למה לבחור דווקא בנו?

ניסיון של שנים:

לכל ביצוע הרחקת יונים אנו מביאים איתנו יותר מ 16 שנים של ניסיון, שאלו לימדו אותו להתמודד עם כל עבודה מורכבת ככל שתהיה.

מחיר הוגן:

אנו מתחייבים לתת לכם מחיר הוגן משתלם ונוח לכל כיס.

שירות ללא פשרות:

הדבר החשוב ביותר מעבר למקצועיות שמלווה אותו הוא המון סבלנות, הסבלנות והשירות שלנו הם אלו שהפכו אותו להיות החברה המוכרת והמומלצת ביותר בעיר הרצליה והסביבה.

אחריות חוזית על כל עבודה:

לאחר ביצוע כל עבודה אנו נעניק לכם תעודת אחריות מלאה בכתב על ביצוע העבודה, ככה שאתם יכולים להיות בטוחים שתקבלו את המענה הטוב ביותר עבורכם. 

הרחקת יונים בהרצליה מחיר הרחקה ממסתור כביסה

המחיר של הרחקת היונים ממסתור כביסה מורכב ראשית מהצורך להרחיק את היונים באופן חד פעמי, בנוסף ניקוי וחיטוי יסודי של מסתור הכביסה ורק לאחר מכן התקנת רשת מקצועית ויעודית לשימוש במסתורי כביסה. מחיר התקנת רשת במסתור כביסה מתחיל החל מ 390 ש"ח למסתור כביסה בו קיימת גישה נוחה ויכול להגיע עד 890 ש"ח למסתור כביסה פתוח באופן מלא בו יש צורך להתקנת רשת לכל אורך וגובה מסתור הכביסה.  

 

הרחקת יונים בהרצליה מחיר הרחקה ממרפסות

הרחקת יונים ממרפסות יכולה להתבצע במספר שיטות, שיטה אחת היא הצבת "פס דריכה" מדובר על פס מוליך זרם קל, שברגע שהיונה נוגעת באותו פס דריכה היא מקבלת זרם חשמלי קטן, כזה שלא יכול לפגוע בה אלא רק גורם לה לחוסר נעימות קל והיא מיד נעלמת ובוחרת לקנן במקום אחר.

גם במקרה של הצבת פס דריכה המחיר משתנה בהתאם לגודל הפס אותו רוצים להציב, המחיר נע החל מ 29 ש"ח לכל מטר ומגיע עד 79 ש"ח לכל מטר, זאת במקרים בהם רוצים להציב פס דריכה לא רק במרפסת אלא בגגות רעפים ומקומות בעלי גישה מוגבלת. 

הרחקת יונים בהרצליה מחיר

מחיר הרחקת יונים מבניין:

אם מדובר על בעיה קשה מאוד שכל הבניין סובל ממנה, יש צורך בביצוע התקנת רשת לכל אורך הבניין באמצעות עבודה בסנפלינג. עבודה גבוה בסנפלניג מעבר להיותה עבודה מורכבת במיוחד, מדובר על עבודה האורכת זמן רב, לכן ביצוע התקנת רשת לכל אורך הבניין יכולה להגיע גם למעל 500 ש"ח לכל מ"ר, ולכן בנייניםן רבים נוטים לשקול חלופות זולות יותר לביצוע הרחקת יונים.  

 

עשה זאת בעצמך – במחיר הזול ביותר

כמובן שאם תחליטו לבצע הרחקת יונים באופן עצמאי המחיר שתשלמו יהיה הרבה יותר זול, אבל יחד עם זאת קיים סיכון כפול, הסיכון הראשון הוא סיכון פיזי, לא מומלץ לבצע עבודות בגובה אם אין לכם ידע וניסיון בכך, מדובר על עבודות מסכונות שיכולות גם לעלות בחיי אדם, לכן אנו לא ממליצים כלל לנסות לעשות לבד התקנה של רשתות במקומות גבוהים.

הסיכון השני שאתם חשופים אליו הוא הסיכון הכלכלי, הסיבה לכך שלא תמיד אתם יודעים להתאים את המוצרים הנכונים לבעיה. מכיוון וקיימים לא מעט מוצרים להרחקת יונים בינהם דוקרנים ליונים שאותם ניתן לרכוש כמעט בכל מקום גם בקניות בסופר, אנשים מיד רוכשים אותם ולא מציבים בצורה נכונה וכזאת שמתנע מהיונים לקנן באותו מקום, ואז רוכשים מוצר שאין גם איך להחזיר אותו מכיוון ונעשה בו שימוש.

אז אולי בתור התחלה תשלמו מחיר זול אם תעשו זאת בעצמכם, אבל ייתכן מאוד ותמצאו את עצמכם לאחר מכן משלמים מחיר יותר כבד, יש דברים שכדאי לקרוא לאנשי מקצוע לבצע אותם ובשום אופן לא לעשות לבד.   

תוכן עניינים
רק עוד פרט קטן...
Call Now Button050-763-5319
× שלחו לי וואטסאפ >>