Avi-Logo

הדברת נמלת האש

☑️שירותי הדברה החל מ 349 ש"ח!

☑️ שימוש בחומרים פחות רעילים לסביבה

☑️ מינימום נזק וכניסה מיידית לאחר ההדברה

☑️אחריות מלאה על העבודה!

☑️ מדביר מוסמך מטעם הרשות להגנת הסביבה ברישיון

 

מה נדרש לעשות כדי לבצע הדברת נמלת האש בצורה חכמה? ובכן, עבודה זו יכולה להיעשות רק על ידי מדבירים מקצועיים בלבד! ואיך אפשר להבטיח שנמלת האש לא תחזור? בין אם מדובר בביתכם הפרטי או בית עסק. מפעם לפעם עלולים להימצא נמלים המשוטטים ברחבי המבנה באזורים שונים כמו למשל כיור המטבח או פח הזבל. הדברה של נמלת האש הקטנה מבוצע ע"י פיזור פיתיונות רעילים.

 

הדברת נמלת האש
הדברת נמלת האש

כיצד לזהות את נמלת האש?

הדרך לדעת אם מדובר בנמלי אש היא לבדוק אם ישנם סימנים בצבע אדום בכניסה של הבית. לפעמים הצבע האדום נראה כמו שבבי עץ או פירורים בצבע אדום. גודלן של נמלי האש נע בין מילימטר למילימטר וחצי. צבען אדום – צהבהב והצבע הזה בולט במיוחד באזור הראש והחזה. נמלת האש מעדיפה לבנות את הקן על הקרקע אך ניתן למצוא קינים שלה בקירות המבנה, בעציצים, בתוך עצים חיים ורקובים ועוד.

כיצד לזהות את נמלת האש
כיצד לזהות את נמלת האש

 

הדברת נמלים – איך זה מתבצע?

נמלים יודעות להגיע בכל עונות השנה. הן מסוג החיות שריסוס כנראה יחסל אותן, אך יביא סיבה נוספת למלכה שלהן להטיל זחלים נוספים שישמשו לה בתור הפועלים. להדברת נמלי אש באזור שיש בו מזון, חייבים לעשות הדברה משולבת מכיוון שמטבחים לא מדבירים עם חומרי הדברה – זה אסור לפי החוק. עובדים עם פיתיונות ג'ל בבית. את הריסוס בבית עושים באזור הפנלים. בחצר עובדים עם פיתיון גרגירי כדי להגיע לקנים. הדרך הטובה ביותר להפטר מהנמלים היא באמצעות ריסוס ישיר על הנמלים ואזור ההתנחלות שלהן.

כמו כן, בהמון מקרים יש צורך לפתות אותן לאזורי הריסוס באמצעות פיתיונות ג'ל. כמו שאולי אתם יודעים, נמלים יודעות להשתמש באמצעים העומדים לרשותן כדי לבנות את ביתם. עם זאת, במקרים בהם מדובר במבנים סגורים (ללא חול או אבנים), הן מתחבאות בחריצים, רהיטים ומאחורי כל חפץ שהוא – כאשר מזהות התקרבות של יצור זר.

הדברת נמלים - איך זה מתבצע?
הדברת נמלים – איך זה מתבצע?

 

על מנת להפטר ממתקפת נמלים אחת ולתמיד – יש להבין את מקור הבעיה, לדוגמה, אוכל שנזרק ועמד בפח האשפה יותר מדי זמן – עלול למשוך אליו במהירות מתקפת נמלים. סיבה נוספת לכך היא מקור מים – כיוון שנמלים נמשכות למים, הן כנראה ימצאו את עצמן מהר מאוד סביב כיור המטבח, בו אפשר למצוא גם שאריות מזון וגם מים. מדובר במין פולש אגרסיבי שמתפשט בסביבה מהר מאוד. אם הגיעה לביתכם נמלת אש, אין לכם ברירה אלא להזמין מדביר מוסמך עם רישיון, ובעזרת חברת הדברה בטוחה תוכלו להיות בטוחים שתיפטרו ממנה מבלי שתחזור. הדברת נמלי אש מצריכה ידע מקצועי רב והיכרות עם החרק המסוכן הזה.

אנחנו מתחייבים לספק לכם פתרון זול, איכותי ומעשי נגד המזיקים הנוראיים האלה, כולל אחריות על ההדברה. גם כיוון שמדובר באזורים בעייתיים שיש לנקוט עליהם אמצעי זהירות נוספים (אף אחד לא רוצה לשטוף ידיים בכיור בו בוצע ריסוס עם K300). גם בגלל שלא נדרשים חומרים יותר מדי חזקים כדי להרוג נמלים – רצוי להשתמש בחומרים עדינים וירוקים לסביבה כדי להיפטר מהן, כמו למשל הדברה ירוקה.

הריסוס יתבצע בכל פינה בה יש חשש להתמצאות נמלים, וכמובן גם על הנמלים עצמן. לאחר מכן, מתבצעת בדיקה מקיפה באזור הבית, עם בחינה על ידי כלים מיוחדים שאין נוכחות נוספת של נמלים, כדי לוודא שהמתקפה נוטרלה. לסיום – ביצוע ניקוי עם חומרים מיוחדים שיטהרו את השטח, ישאירו סביבה בטוחה לאדם וירחיקו את הנמלים לתמיד.

להפטר מנמלת האש אחת ולתמיד!
להפטר מנמלת האש אחת ולתמיד!

כמה עולה הדברת נמלת אש?

מחיר הדברה נגד נמלת האש משתנה בהתאם לסוג האירוע ופרמטרים שונים הנלקחים בחשבון. לדוגמה, מספר החדרים להדברה והאזור בו מתבצע השירות (האם מדובר בהדברה עבור בית עסק או בית פרטי). כמו כן, מחיר הדברה נגד נמלים מתייקר במידה ומדובר בשירות SOS, כאשר מזמינים מדביר בשעות הלילה במקרי חירום לעומת הזמנה מראש למועד מאוחר יותר. שירות הדברת נמלים בחברת אבי הדברות מתחיל מ-109 ₪ ויכול להגיע ל-700 ₪ , זאת בהתאם לפרמטרים המצוינים למעלה.

כמה עולה הדברת נמלת אש?
כמה עולה הדברת נמלת אש?

תוך כמה זמן מדביר נמלת אש יכול להגיע לביתי?

אנחנו בחברת אבי הדברות נותנים שירותי הדברה בפריסה ארצית. כלומר, בכל עיר ברחבי הארץ תוכלו להזמין מדביר ולקבל שירות בתוך חצי שעה ממועד ההזמנה. שימו לב – אם מדובר בהזמנת הדברה באיזור המרכז. צוות המדבירים יוכל להגיע בתוך 15 עד 20 דקות לביצוע הדברה וריסוס נגד נמלים בביתכם.

תוך כמה זמן מדביר נמלת אש יכול להגיע לביתי?
תוך כמה זמן מדביר נמלת אש יכול להגיע לביתי?

 

הדברת נמלת האש
הדברת נמלת האש

שאלות ותשובות:

לרוב הדברת נמלים מתחילה בפיתוי הנמלים על ידי פיתיונות ג'ל. לאחר מכן הדברה על ידי חומרי ריסוס בטיחותיים שיהרגו אותן וירחיקו את הנמלים לצמיתות.

לרוב, ריסוס ופיזור התנחלויות של קן נמלים יכול לקחת עד שעתיים עבודה ברוטו. כאשר מדובר בחדר אחד או שניים, לעיתים גם אפשר לגמור עם כל הסיפור בשעה.

התשובה היא "כן." אצלנו בחברת אבי הדברת מובטחת אחריות על שירות ריסוס הנמלים בפריסה ארצית ל-5 שנים ממועד ההדברה.

תמיד אפשר לרסס לבד, אך כאשר מדברים על שימוש בחומרים כימיים ומסוכנים. תמיד מומלץ להשאיר את פעולת ההדברה לאיש מקצוע מוסמך אשר מיומן ויודע לבצע זאת בצורה הכי בטיחותית.

נמלת האש שונה בקצת מנמלה רגילה הן במראה ובהן בגדול שלה. היא בצבע שונה ובמבנה גוף שונה כמו שניתן לראות בתמונות למעלה.

הדרך הטובה ביותר להפטר מנמלי האש היא באמצעות הדברה פתיונות ג'ל, זו סוג ההדברה הנפוץ ביותר נגדם.

כן, יש אחריות של שנה עד 5 שנים בהדברה של נמלי אש כמובן אחריות  חוזית בכתב שקבילה בבית המשפט.

תוכן עניינים
רק עוד פרט קטן...
Call Now Button050-763-5319
× שלחו לי וואטסאפ >>