Avi-Logo

הדברת פשפשים ברמת גן

☑️שירותי הדברה החל מ 349 ש"ח!

☑️ שימוש בחומרים פחות רעילים לסביבה

☑️ מינימום נזק וכניסה מיידית לאחר ההדברה

☑️אחריות מלאה על העבודה!

☑️ מדביר מוסמך מטעם הרשות להגנת הסביבה ברישיון

הדברת פשפשים ברמת גן היא הדרך שלכם להיפטר מהטפילים הטורדניים במיטה. בשונה מהדברות אחרות, הדברת פשפשים הינה עסק מסובך יחסית הכולל שלבים רבים ודורש מיומנות גבוהה מצד המדביר. להלן נכיר את השלבים העיקריים בהדברת פשפשים וכן נדע כיצד להימנע מהופעת פשפשים בביתנו.

 

הדברת פשפשים ברמת גן
הדברת פשפשים ברמת גן

הכירו את הפשפש

הפשפש הינו חרק קטנטן וחסר כנפיים. אורכו מגיע, לכל היותר, למילימטרים בודדים וצבעיו כהים. הפשפשים נוטים לחיות במשפחות ולהתקבץ יחדיו. הפשפשים הינם חרקים טפילים, דהיינו חרקים הניזונים מדמם של בעלי חיים אחרים. בסביבה מיושבת, פשפשים ישמחו לעקוץ בני אדם, כלבים או תרנגולים. הפשפשים פעילים בשעות הערב, בעוד שבשעות היום הם במנוחה במקומות נסתרים. הפשפשים מתרבים בקצב גבוה ונשארים, לרוב, באותה סביבה, כל עוד ימצאו בה מזון.

 

הנזקים מהפשפש

הסכנה העיקרית הנשקפת מהפשפש היא, כאמור, עקיצתו לצורך מציצת הדם. הפשפשים יוצאים ממקום המסתור שלהם בשעות הלילה, נושכים את האדם הישן ומוצצים את דמו. מדובר אמנם בנשיכה אך בפי הציבור היא מכונה עקיצה. נשיכת הפשפש, על פי רוב, אינה מסוכנת אך היא גורמת לגירויים וגירודים בעור ולסבל במשך כמה ימים. מכיוון שכך, העקיצה אמנם אינה מסוכנת אך היא לא נעימה כלל וכלל. כמו כן, מי שאלרגי לעקיצת הפשפש עלול לפתח תגובה אלרגית חריפה לעקיצתו.

 

הדברת פשפשים ברמת גן – כל השלבים

כדי להיפטר מהפשפשים בבית שלכם, יש לבצע אצלכם הדברת פשפשים ברמת גן. הדברת פשפשים הינה עסק מורכב הכולל שלבים רבים. ריסוס בלבד, פשוט לא יספיק. נכיר בקצרה את השלבים השונים.

 

1. הכרה בהימצאות הפשפשים

השלב הראשון בהליך הדברת פשפשים הוא עצם זיהוי הפשפשים בבית ואיתורם. זיהוי פשפשים אינו עניין של מה בכך. עם זאת, ישנם כמה כלים בעזרתם ניתן לדעת כי יש לכם פשפשים ודרושה הדברת פשפשים אצלכם בבית. הדרך הפשוטה ביותר לזהות פשפשים בבית, היא לפי עקיצות הפשפש. אם קמתם יום אחד וראיתם צבר עקיצות בפלג גופכם העליון, כאשר העקיצות גרמו לעיגול אדמומי ובמרכזו נקודה אדומה עזה, הרי שיש פשפשים במיטתכם. מלבד זאת, זיהוי מצבור נקודות שחורות באחד ממקומות המסתור של הפשפשים יעיד גם כן על הימצאותם.

 

2. מציאת פשפשים בבית או בגינה

לאחר שהבנתם כי יש לכם פשפשים בגינה או בבית וצריך לבצע הדברת פשפשים, הזמינו מדביר מורשה הביתה. ראשית, המדביר יאתר היכן מצויים הפשפשים בבית. מקומות המסתור הקלאסיים לפשפשים הם בתוך קפלי המזרון או הסדין, בזוויות המיטה, מאחורי תמונות, מאחורי רהיטים, בתוך חריצים במיטה או ברהיטים ואף בתוך שקעי החשמל. המדביר יסרוק את כלל המקומות הללו במטרה לאתר את הפשפשים. לאחר איתורם, הוא יחל בהליך הדברתם.

 

3. פינוי השטח וריסוס

כעת, תחל הדברת הפשפשים עצמה ברמת גן. המדביר יפנה את השטח, יזיז מיטות וספות ויכין את החדר לריסוס. בשלב זה, המדביר ירסס חומרים כימיים במקומות המסתור אשר יקטלו את הפשפשים הבוגרים. המדביר ישתמש, כמובן, בחומרים כימיים מותרים ותקניים בלבד והשימוש ייעשה במינונים הקבועים על פי חוק. המדביר אף מחויב להנפיק דו"ח הדברה בתום עבודתו המפרט אודות החומרים בהם השתמש. זכרו לבקש מהמדביר דו"ח זה בתום השירות.

 

4. שאיבת הפשפשים

לאחר הריסוס, המדביר יישאב, בעזרת שואב ייחודי ועוצמתי, את הפשפשים שנותרו בחלל. השואב הינו שואב דמוי שואב אבק, המשמש מדבירים לצרכי הדברת פשפשים. בעזרתו, שואבים המדבירים את הפשפשים הזעירים אשר נותרו בחלל ובמקומות המסתור וניצלו מהריסוס הכימי.

 

5. הדברה בקיטור

לבסוף, המדביר יטיח קיטור בטמפרטורה גבוהה באזורי המסתור ובחלל. מטרת הקיטור היא להשמיד אף את ביצי הפשפשים, אשר עלולות לשרוד את השאיבה ואת הריסוס. הקיטור, בטמפרטורה הנכונה ובעוצמה הנכונה, יבטיח את השמדת הביצים וגאולת החלל מהפשפשים. כך, יושלם חלקו של המדביר בהדברת פשפשים .

חשוב להדגיש כי סדר הפעולות שהוצג אינו מחייב. ישנם מדבירים המשנים את סדר הפעולות להדברת הפשפשים ומתחילים בקיטור או בשאיבה. על כל פנים, כל עוד המדביר מורשה, מיומן ומנוסה בהדברת פשפש המיטה, נמליץ לסמוך עליו באשר לסדר הפעולות.

 

6. פעולות מנע

מומלץ בהחלט לנקוט בצעדי מנע אשר יפחיתו את סיכויי הופעת הפשפשים מלכתחילה. הקפידו להחליף מצעים בתדירות של פעם בשבוע לכל הפחות. נערו סדינים וספות בבית. סתמו חרכים ברהיטים. נקו מפעם לפעם את מסגרות התמונות, גם מבפנים. הזיזו את המיטה והרהיטים השונים.

 

השלב הפעולה
1 זיהוי זיהוי הימצאות הפשפשים בבית
2 איתור איתור מקומות המסתור של הפשפשים
3 ריסוס ריסוס במקומות בהם הם מצויים
4 שאיבה שאיבת הפשפשים
5 קיטור הדברת הביצים בקיטור
6 פעולות מנע שורת פעולות שניתן לנקוט במטרה למנוע את הופעת הפשפשים מלכתחילה

 

הדברת פשפשים – מחיר

המחיר של הדברת פשפשים ברמת גן נקבע על פי שני קריטריונים. ראשית, כמה חדרים מודברים. שנית, האם החדר המודבר מחיל ריהוט משמעותי. מחיר ההדברה לחדר יתחיל ב-250 שקלים בלבד. עם זאת, כאשר מדובר בהדברת פשפשים ברמת גן מורכבת במיוחד, התעריף לחדר יכול גם להכפיל את עצמו.

 

הדברת פשפשים – אחריות

מדביר אמין יעניק אחריות על הרחקת הפשפשים. מדביר סביר יעניק אחריות לשנה על עבודתו. מדביר מצטיין ייתן אחריות אף של שנתיים להדברת פשפשים ברמת גן.

 

לסיכום

לסיכום, הדברת פשפשים ברמת גן מבוצעת בשישה שלבים. השלבים פורטו לעיל ואתם מוזמנים לעיין בהם. בחרו במדביר אחראי ואמין הגובה מחירים סבירים ומעניק אחריות לשנה לפחות.

תוכן עניינים
רק עוד פרט קטן...
Call Now Button050-763-5319
× שלחו לי וואטסאפ >>