Avi-Logo

הרחקת יונים בתל אביב

☑️הרחקת יונים החל מ 349 ש"ח!

☑️ שימוש בחומרים פחות רעילים לסביבה

☑️ מינימום נזק וכניסה מיידית לאחר ההדברה

☑️אחריות מלאה על העבודה!

☑️ מדביר מוסמך מטעם הרשות להגנת הסביבה ברישיון

 

  שירות הרחקת יונים בתל אביב המתקדם ביותר על ידי חברה מובילה בתחום. נעים מאוד, אנו חברת הדברות מובילה בתחומה, אנו מבצעים הרחתק יונים במרכז הארץ באמצעות שימוש בטכנולוגיה המתקדמת ביותר לרבות שימוש בטכניקות מסורתיות שאלו יחד יוצרות את ההגנה הטובה ביותר מפני חדירת יונים.

 

הרחקת יונים בתל אביב
הרחקת יונים בתל אביב

הרחת יונים בתל אביב – איך זה עובד?

הרחקת יונים מתבצעת במספר שלבים, בכל שלב יש לבצע מספר פעולות אותן מבצע מרחיק יונים מוסמך בעל רישיון לעבודה בגובה, אנו מבצעים הרחקות יונים מורכבות במיוחד לרבות עבודות הדורשות עבודה מורכבת בגובה, הרחקת יונים לצמיתות באמצעות סנפלינג ובאמצעות מכשור אלקטרוני מתקדם.  

הרחת יונים בתל אביב - איך זה עובד
הרחת יונים בתל אביב – איך זה עובד

זיהוי הבעיה וסריקת השטח

בשלב הראשון אנו נגיע למקום ונבחן את הבעיה ועד כמה היא מורכבת, לאחר בחינה של השטח אנו נתאים את סוג הטיפול הנכון. אם מדובר על הרחקת יונים מהמזגן ,אנו נציע שימוש והתקנה של דוקרנים להרחקת יונים על שטח המזגן, זאת בכדי למנוע עלויות יקרות יותר של התקנת רשת להרחקת יונים וגם בכדי לתת את הפתרון המהיר ביותר. אם מדובר על הרחקת יונים ממסתור כביסה, בשלב הראשון אנו ננקה את השטח בצורה יסודית לרבות שימוש בחומרי חיטוי, זאת בכדי לשמור על השטח נקי מחידקים עוד לפני התקנת רשת במסתור כביסה. 

הרחקת יונים במרכז

התאמת הטיפול הנכון

אחרי שיזהנו את הבעיה אנו נתאים את הטיפול הנכון, טיפול נכון נקבע בהתאם לתקציב של כל אחיד, בהתאם לסוג הבעיה וכמובן לפי המורכבות והחומרים איתם אנו עובדים. אנו נציע לכם מגוון פתרונות ונציג לכם את העלות של כל פתרון וזאת בכדי שתוכלו לקבל את ההחלטה הנכונה ביותר עבורכם. בכל מקרה אנו נעניק לכם פתרון יסודי ומקצועי ותעודת אחריות מלאה למשך 5 שנים על הרחקת יונים לצמיתות. 

הרחקת יונים בתל אביב

הרחקת יונים בתל אביב- קבלת ייעוץ מקצועי

לאחר שנבחר יחד את שיטת העבודה המדוייקת ביותר אנו נשמח לבצע עבורכם את העבודה לרבות מתן ייעוץ מקצועי המתאים ביותר לטפל בבעיית היונים. 

הרחקת יונים בתל אביב

סיום העבודה ותן דגשים ואחריות להמשך

לאחר ביוצע העבודה אנו ניתן לכם תעודת אחריות מלאה למשך 5 שנים מרגע סיום העבודה לרבות מתן דגשים לשמירה והתנהלות נכונה בהאתם לסוג העבדוה שבוצע. אם מדובר על הצבת מכשיר אלקטרוני להרחקת יונים אנו נסביר כיצד יש לבצע בדיקה תקופית כל 3-4 חודשים. באם היונים חוזרות יש לדווח לנו על כך במיידי בכדי שאנו נגיע ונבחן מנה גרם לחזרת היונים, נרחיק את המפגע ונוודא שאכן אין גורם משיכה נוסף שבגללו היונים חוזרות. 

הרחקת יונים במרכז

הרחקת יונים בתל אביב מחיר – כמה עולה הרחקת יונים?

לביצוע הרחקת יונים אין מחירון מדויק שלפיו כל החברות להרחקת יונים עובדות, כל אחד יכול לקבוע את המחיר שהוא רוצה. אבל בכדי שתוכלו לקבל הערכת סדר גודל כמה תעלה לכם הרחקת יונים בתל אביב הבאנו לכם את המחירון שלנו שיעזור לכם להבין את טווח המחירים, בנוסף המחירים יכולים להשתנות בהתאם למורכבות העבודה וגורמים נוספים אם נמצאו כאלו בשטח.

  • הרחקת יונים במרכז
  •  
שיטת הרחקת היונים מחיר מידע נוסף
אלקטרונית 189 ₪ למכשיר יש להתאים את כמות ועוצמת המכשירים בהתאם לשטח אותו רוצים לכסות, כל מכשיר מכסה כ 12 מטר עד 25 מטר במכשיר עוצמתי לתעשייה
התקנת דוקרנים 25 ₪ לכל מטר משתנה בהתאם למקום בו רוצים להתקין את הדוקרנים, המחיר לדוקרנים ואינו כולל את עלות ההתקנה.
התקנת רשת נגד יונים החל מ 39 ₪ לכל מ"ר ועד 189 ₪ למ"ר המחיר משתנה בהתאם למורכבות העבודה, סוג הרשת אותו רוצים להציב.

הרחקת יונים בתל אביב – למה דווקא אנחנו

רוצים לדעת למה לבחור דווקא בנו לתת לכם מענה ופתרון, קבלו את הסיבות הטובות ביותר לבחור בנו להיות החברה שתבצע לכם הרחקת יונים בתל אביב.

הסמכה לעבודה בגובה

אנו מוסמכים לעבודה בגבוה באמצעות סנפלינג, מה שאומר שאנו נוכל לבצע כל עבודה בכל מקום לא משנה עד כמה היא מורכבת.

מחיר הוגן ומשתלם

אנו מעניקים לכם את המחיר ההוגן והמשתלם ביותר ומתחייבים להביא תמורה מלאה לכספכם.

אחריות ל 5 שנים

על כל ביצוע הרחקת יונים בתל אביב תקבלו מאיתנו תעודת אחריות מלאה למשך 5 שנים.

ניסיון של שנים

אנו חברה מובילה בעלת וותק של למעלה מ 23 שנים בתחום ההדברה והרחקת יונים, לכל עבודה אנו מביאים איתנו את כל הניסיון שלנו שעוזר לנו להתמודד עם כל בעיה ולהתגבר עליה.

זמינות מלאה

אנו זמינים ומבצעים את כל סוגי הרחקות יונים 24/6 , רוצים לקבל ייעוץ מקצועי חינם ללא כל התחייבות חייגו אלינו ואנו זמינית לבצע כל עבודה 24/6 מסביב לשעון.

עובדים בכל האזורים בתל אביב

אנו מבצעים הרחקת יונים בכל האזורים בתל אביב, רמת אביב, נווה צדק, רמת החייל, פלורנטין, יד אליהו, כפר שלם, צהלה, שיכון צמרת. לרבות ביצוע הרחקת יונים ממחסני מזון בתל אביב והתקנת ציוד מתקדם ואסטטי למסעדות ודוני מזון בתל אביב.

הרחקת יונים בתל אביב - למה דווקא אנחנו
הרחקת יונים בתל אביב – למה דווקא אנחנו
תוכן עניינים
רק עוד פרט קטן...
Call Now Button050-763-5319
× שלחו לי וואטסאפ >>