Avi-Logo

מה זה פשפש המיטה?

☑️שירותי הדברה החל מ 349 ש"ח!

☑️ שימוש בחומרים פחות רעילים לסביבה

☑️ מינימום נזק וכניסה מיידית לאחר ההדברה

☑️אחריות מלאה על העבודה!

☑️ מדביר מוסמך מטעם הרשות להגנת הסביבה ברישיון

 

שואלים את עצמכם מה זה פשפש המיטה? בואו לקבל את המידע על החרק המיוחד הזה. פשפש המיטה הוא חרק, הוא שייך למשפחת הפשפשים והוא נחשב לטפיל חיצוני עם דם חם, כמו עכברים ויונקים אחרים, הוא ניזון מדם של בני אדם, על ידי עקיצה. פשפש המיטה הוא לא ג'וק ולא חרק אחר, מדובר על מזיק שונה ובעל תכונות מיוחדות רק לו, פשפש המיטה נחשב למזיק קשה ומטריד במיוחד בגלל הימצאותו בעיקר במיטה, שזה מה שגם גרם לו לקבל את השם פשפש המיטה. פשפש המיטה פעיל בעיקר בשעות הלילה שבהן הוא ניזון, לאחר מכן הוא חוזר אל מקום המחבוא שלו, מעבר לכך בשונה מנמלים או חרקים אחרים לא נראה אותו פעיל מחוץ לשעות הפעילות הקבועות שלו בשעות הלילה.

 

מה זה פשפש המיטה?
מה זה פשפש המיטה?

למה קשה להיפטר מפשפש המיטה?

ישנן מספר סיבות המקשות על הטיפול בפשפש המיטה, הסיבה הראשונה היא מקום המסתור שלו, מבנה הגוף שלש פשפש המיטה מאפשר לו להסתתר במקומות מאוד צרים, מבנה הגוף שלו הוא שטוח ולכן הוא יכול להיכנס לחריצים קטנים, הזיהוי שלו הוא קשה ולכן גם קשה לטפל בבעיה, יחד עם זאת פשפש המיטה הוא מזיק שמצליח לפתח יכולת להתמודד עם חומרי הדברה, כלומר שימוש בחומרי הדברה שאינם יעודים לפשפש המיטה לא ישפיעו אליו, אלא להיפך, הוא יצליח לשרוד ולפתח עמידות לאותם חומרים.

השרידות של פשפש המיטה היא כל כך חזקה שהוא יכול במשך חודשים לחיות מבלי לעקוץ, גם אם בוצעה הדברת פשפש המיטה אצלכם בבית ובמשך חודשים לא נעקצתם, אל תהיו בטוחים שנפטרתם ממנו, הוא יכול להיות במקום המסתור שלו ורק אחרי מספר חודשים להפתיע שוב ולעקוץ אתכם.
ישנם מקרים קיצוניים בהם ראו גם את פשפש המיטה מצליח לשרוד יותר מחצי שנה ללא מזון כלל, לכן בביצוע הדברה נגד פשפש המיטה, חשוב לוודא שאותה חברת הדברה מעניקה לכם תעודת אחריות למשך שנה לפחות.

חומרי הדברה לא ישפיעו על ביצי הפשפשים, בכל מחזור חיים נקבת פשפש המיטה מטילה כ-300 ביצים, חומרי הדברה אמנם ישפיעו על פשפש המיטה עצמו, אבל הביצים שלו יהיו מוגנות מפני אותם חומרים, כל אלו הפכים את המציאות להתמודדות עם פשפש המיטה לקשה במיוחד.
לכן, בעת הדברת פשפשי המיטה יש צורך בביצוע הדברה משולבת הכוללת בתוכה מספר שלבים ופעולות וזאת בכדי למגר את תופעת פשפש המיטה באופן מוחלט.

למה קשה להיפטר מפשפש המיטה?
למה קשה להיפטר מפשפש המיטה?

פשפש המיטה טיפול

דרכי הטיפול בפשפש המיטה כוללות לא מעט פעולות אותן יש לבצע, זה מתחיל בהוצאת החפצים הנגועים מהבית, לא תמיד הוצאת החפצים הנגועים היא זאת שתפתור את הבעיה, אבל אם אכן מדובר בנגיעות קשה באחד מאותם חפצים, ביצוע ריסוס ושימוש בקיטור לא ייתנו את המענה ויש להוציא את החפץ מהבית.
לאחר הוצאת החפץ הנגוע יש להכניס את הבגדים ואת המצעים הנמצאים בארון של אותו החדר הנגוע למכונת הכביסה בטמפרטורה גבוה של למעלה מ-60 מעלות, פשפש המיטה לא ישרוד את החום הגבוה. בבגדים עדינים אפשר להכניס למייבש, רק לאחר סיום ההדברה המוצעת יהיה אפשר להחזיר את הבגדים לאותו חדר, חשוב למשור על החדר הנגוע סטרילי עד כמה שאפשר, אין יוצא ואין בא, זאת במטרה למנוע את התפשטות פשפש המיטה גם בחדרים נוספים בבית.

פשפש המיטה טיפול
פשפש המיטה טיפול

 

מה זה פשפש המיטה?
מה זה פשפש המיטה?

 

מה זה פשפש המיטה?
מה זה פשפש המיטה?

 

מה זה פשפש המיטה?
מה זה פשפש המיטה?
תוכן עניינים
רק עוד פרט קטן...
Call Now Button050-763-5319
× שלחו לי וואטסאפ >>