Avi-Logo

מה עושה מדביר עכברים

☑️שירותי הדברה החל מ 349 ש"ח!

☑️ שימוש בחומרים פחות רעילים לסביבה

☑️ מינימום נזק וכניסה מיידית לאחר ההדברה

☑️אחריות מלאה על העבודה!

☑️ מדביר מוסמך מטעם הרשות להגנת הסביבה ברישיון

 

מה עושה מדביר עכברים? יש מספר תהליכים שכדאי להכיר לפני שמזמינים מדביר הביתה \ לעסק שלכם, במאמר הבא נדבר על מספר דברים שחשוב לדעת.

 

מה עושה מדביר עכברים
מה עושה מדביר עכברים

רוצים לדעת מה עושה מדביר עכברים כשהוא מגיע אליכם לבית?

חשוב מאוד להבין מהו התהליך המתבצע אצלכם בבית בתהליך הדברת עכברים, רק בזכות פעולות נכונות ומדויקות התוצאה תהיה המיטבית ביותר. מה שמדביר עכברים עושה הוא כשמו כן הוא, מגיע למקום ומדביר את העכברים בכל מיני שיטות ודרכים שקיימות בכדי ללכוד את העכבר ולהוציא מהשטח שלכם. יש מדבירים שבוחרים להשתמש ולעבוד עם רעל עכברים ויש מדבירים שמעדיפים ללכוד את העכבר באמצעות כל מיני סוגים שונים של מלכודות שקיימות, זה יכול להיות מלכודת דבק לעכברים, מלכודת כלוב, או מלכודת קפיץ שלוכדת את העכבר משמידה אותו ואז המדביר מוציא מהבית את הפגר.

לעומת המדבירים שעובדים בשיטות אלו יש מדבירים שעובדים בשיטות אחרות, שיטות יותר הומאנית, לוכדים את העכבר באופן פיזי בידיים, מכניסים אותו לתוך צינור לכידה ואז משחררים את העכבר במקום פתוח שרחוק משטח מגורים.

רוצים לדעת מה עושה מדביר עכברים כשהוא מגיע אליכם לבית
רוצים לדעת מה עושה מדביר עכברים כשהוא מגיע אליכם לבית

שיטות הדברת עכברים

כל מדביר ושיטת העבודה שלו, אבל מדביר עכברים מקצועי שמגיע אליכם לבית לא צריך לטפל רק בבעיה נקודתית ולהוציא את העכבר, אלא לבצע סריקה מלאה של כל השטח, לבחון את כל דרכי הגישה האפשריות של העכבר, מהיכן הוא הגיע אליכם, האם קיימים עוד עכברים בסביבה הקרובה שמשם העכבר נכנס לשטח הבית, כל אלו הם דברים חשובים מאוד ואסור להקל בהם ראש.

יש מקרים יותר קשים בהם חברות הדברה רק מגיעות, מציבות כמהב מלכודת נגד עכברים גובים תשלום ועוזבים את השטח, לאחר מכן הם מצפים מכם להתעסק ולפנות את פגר העכבר, חשוב להבין שחברה מקצועית צריכה להגיע לאחר מכן ולפנות גם את הפגר של העכבר במידה והוא נלכד, הלקוח לא צריך בכלל לבוא במגע עם העכבר.

אם עבודת ההדברה לא מתבצעת באופן יסודי על כל שטח הבית זה נחשב שהיא לא נעשתה בכלל, חשוב להבין את המשמעות הרבה שיש ללכידת עכבר בצורה מקצועית, חשוב מאוד לקחת בחשבון שבתחום הדברת עכברים לא נדרש רישיון הדברה או הסמכה, זאת מכיוון וכל אחד יכול להגיע אליכם לבית עם כמה מלכודות דבק ולנסות לתפוס את העכבר.

את מלכודות הדבק האלו גם אתם יכולים לרכוש באופן עצמאי, אלו מלכודות מאוד פשוטות שאפילו נמכרות בסופרים ובכל טמבוריה.

חשוב לזכור

כל עוד יש לעכברים איך להיכנס אליכם לבית הם יעשו זאת שוב, אל תחשבו שהוצאת עכבר אחד היא פתרון מלא לבעיה.

לעכברים תמיד יש סיבה להיכנס אליכם לבית, שזה מספק להם גם מקור מזון מאוד בטוח, אם חשבתם שהבית שלכם מסוכן לעכברים ההפך הוא הנכון, הבית שלכם הוא מקום המסתור המושלם עבור עכברים, הבית שלכם שומר על העכברים מחיות בר רבות שקיימות ויכולות לפגוע בהם, ומכל הטורפים הטבעיים שלהם שנמצאים בשטח.

הדברה מלאה צריכה לכלול גם טיפול בבהוצאת השתן והצואה של העכבר, אלו הם גורמים מאוד קשים שעלולים לפגוע בצורה מאוד משמעותית, הם בעלי ריכוז חיידקים מזיקים גבוה מאוד.

העכבר גורם לנזקים בלתי הפיכים, הוא לועס קורות עץ, יוצר לעצמו חורים ומחילות, יכולללעוס כבלי חשמל שעוברים בתוך קירות גבס, מה שמצריך גם לאחר מכן פירוק של קיר הגבס בכדי להוציא את הפגר ולתקן את הכבלים שנהרסו.

חשוב לזכור
חשוב לזכור

 

 

 

תוכן עניינים
רק עוד פרט קטן...
Call Now Button050-763-5319
× שלחו לי וואטסאפ >>