Avi-Logo

תרופות סבתא נגד פשפש המיטה

☑️שירותי הדברה החל מ 349 ש"ח!

☑️ שימוש בחומרים פחות רעילים לסביבה

☑️ מינימום נזק וכניסה מיידית לאחר ההדברה

☑️אחריות מלאה על העבודה!

☑️ מדביר מוסמך מטעם הרשות להגנת הסביבה ברישיון

 

אם אתם מחפשים תרופות סבתא נגד פשפש המיטה, חשוב לציין שאתם יכולים לנסות את הדרכים שנמליץ עליהם, אבל יחד עם זאת להבין שרק ביצוע הדברת פשפש המיטה באמצעות הדברה משולבת זאת הדרך הטובה ביותר לטפל בפשפש המיטה. אם אתם ממש רוצים לנסות להתמודד לבד עם פשפש המיטה, כדאי לנסות באמצעות דרכים רבות כי אם שמעתם שפיזור פלפל חריף יעזור להבריח את פשפש המיטה, צפוי לכם כישלון ואפילו אתם יכולים להחמיר את הבעיה, אם פשפש המיטה יזהה שהוא בסכנה, הוא מיד יעבור למקום אחר וגם מפזר פרומון שמודיע ליתר הפשפשים שקיימת סכנה והם צפויים להתרחב לעוד חדרים בבית.

 

תרופות סבתא נגד פשפש המיטה
תרופות סבתא נגד פשפש המיטה

רשימת תרופות סבתא נגד פשפש המיטה

תרופות לעקיצות

לעקיצות קיימות לא מעט תרופות סבתא, המוכרת לכולם היא כמובן האלוורה, מריחה של אלוורה אכן יכולה לסייע להתמודד עם העקיצות, בנוסף במקרים קשים על עקיצות רבות מומלץ לגשת לטיפול רפואי ולוודא אולי יש צורך בשימוש בתרופות הדורשת מרשם וטיפול יסודי יותר.
תרופת סבתא נוספת ומוכרת לא פחות לטיפול בעקיצות היא שימוש בדבש וג'ינג'ר.

תרופות לעקיצות
תרופות לעקיצות

 

תרופות ביצוע הדברה

רוצים לנסות לבצע הדברת פשפשי המיטה בשיטות מסורתיות ובכלים שיש לכל אחד בבית, קבלו את הרשימה של השיטות היעילות ביותר.

תרופות ביצוע הדברה
תרופות ביצוע הדברה

 

לגהץ את המזרון – שיטה זאת בעצם דורשת רק חיבור של מגהץ לחשמל ולהתחיל לעבור על הקפלים והפינות של המזרון.
היתרון של השיטה שהיא באמת עובדת, פשפש המיטה רגיש לחום וחלק מביצוע ההדברה הוא שימוש בקיטור אדים חם, אם יש לכם מגהץ קיטור אתם בהחלט יכולים לנסות ולעבור על המזרון ועל החיבורים של המיטה.
החיסרון של השיטה הוא שלא מגיעים להמון מקומות בגלל חוסר הנוחות בגישה עם המגהץ, בנוסף גם לא ניתן לבצע הדברה מלאה בשיטה זאת.

להכניס את הבגדים לשקית זבל ולשים בשמש – דרך נוספת היא להכניס את כל הבגדים והמצעים שיש בארון לתוך שקיות זבל ואז לשים בשמש במשך כמה ימים, זה בהחלט יכול לעזור אבל יש שיטה יותר יעילה והיא הכנסה של הבגדים למייבש כביסה או לכבס ב 60 מעלות במכונת כביסה.

 

להכניס את הבגדים לשקית זבל ולשים בשמש
להכניס את הבגדים לשקית זבל ולשים בשמש

 

להשתמש בחומרי הדברה ביתיים – יש לא מעט חומרי הדברה ביתיים להתמודדות עם פשפש המיטה, אותם חומרים יכולים לתת תוצאות אבל בשביל להתמודד עם פשפש המיטה במזרון יש לשלב בין ביצוע שימוש במגהץ ורק לאחר מכן שימוש בריסוס של חומר ההדברה.

להשתמש בחומרי הדברה ביתיים
להשתמש בחומרי הדברה ביתיים

 

להוציא חפצים נגועים מהבית – אם תוציאו חפצים מהחדר לא מחייב שתצליחו להתמודד עם פשפש המיטה, אופן ההתרבות של הוא גבוה ומהיר במיוחד, בנוסף פשפש המיטה לא מתחבר רק בתוך ריהוט וחפצים, במקרים של נגיעות קשה אנו נמצא את פשפש המיטה מתחבא גם בתוך שקעי חשמל, מה שאומר שהוצאת חפצים היא פעולה שכדאי להימנע ממנה רק אחרי שמדביר מורשה יראה את השטח ויחליט אם יש צורך בפינוי החפצים.

שילוב של תרופות סבתא נגד פשפש המיטה

בזכות שילוב של מספר תרופות סבתא נגד פשפש המיטה אפשר בקלות להצליח ולהגיע לתוצאות, אבל רק במקרים של נגיעות קלה.

יחד עם זאת חשוב לציין אם בחרתם להתחיל את המשימה ולהתמודד לבד עם הפשפשים, תעשו זאת בצורה הכי יסודית שאתם יכולים, בצעו זיהוי וניטור מלא של פשפש המיטה ושל כל מקומות המסתור שלו, לאחר מכן השתמשו בכל הכלים שעומדים לרשותכם.

שילוב של תרופות סבתא נגד פשפש המיטה
שילוב של תרופות סבתא נגד פשפש המיטה
תוכן עניינים
רק עוד פרט קטן...
Call Now Button050-763-5319
× שלחו לי וואטסאפ >>