Avi-Logo

הדברה בבית שמש

☑️שירותי הדברה החל מ 349 ש"ח!

☑️ שימוש בחומרים פחות רעילים לסביבה

☑️ מינימום נזק וכניסה מיידית לאחר ההדברה

☑️אחריות מלאה על העבודה!

☑️ מדביר מוסמך מטעם הרשות להגנת הסביבה ברישיון

 

חברת אבי הדברות הינה החברה המובילה בביצוע הדברה בבית שמש והסביבה. אנו מעניקים שירות של הדברת כל סוגי המזיקים בישוב בית שמש והסביבה. מדביר בבית שמש לכל סוגי ההדברה – הדברת מזיקים בבית שמש – הדברה ירוקה בבית שמש – מדביר מזיקים בבית שמש

 

הדברה בבית שמש
הדברה בבית שמש

אילו סוגי הדברות אנו מבצעים?

אנו מומחים בביצוע הדברת דירות בבית שמש, הדברת חנויות בבית שמש הדברת מחסני מזון בבית שמש, הדברת עכברים בבית שמש הדברת בתי עסק בבית שמש, הדברת משרדים בבית שמש – הדברה מקצועית ללא שימוש ברעלים במסעדות ואולמות אירועים.

אילו סוגי הדברות אנו מבצעים?
אילו סוגי הדברות אנו מבצעים?

הדברת פשפשים בבית שמש

שלא כמו הדברות אחרות, בהן ניתן לפתור את הבעיה בעזרת פעולת ריסוס פשוטה, פיזור מלכודות או פיתיונות מורעלים, לצורך הדברת פשפשים בבית שמש צריך לעשות מספר גדול של פעולות כגון עבודת הדברה עם קיטור, שאיבה בעזרת שואב מיוחד וריסוס כל הבית בריסוס מיוחד. הדברת פשפש המיטה בבית שמש יכולה לארוך זמן רב, לאחר הביצוע, אתם מקבלים אחריות על הדברה נגד פשפשים בבית שמש כך שאם אתם חוששים משאריות, נחזור על התהליך.

הדברת פשפשים בבית שמש
הדברת פשפשים בבית שמש

הדברת עכברים בבית שמש מחיר – כמה עולה שירות הדברה מקצועי

היום יש המון חברות הדברה מומלצות המבצעות שירות של הדברה נגד כל סוגי המזיקים, אך יחד עם זאת קיימים פערי מחירים גבוהים במיוחד. פערי המחירים יכולים להגיע עד ל 50-80% יותר וזאת מכיוון ואין מחירון הדברה מדויק שלפיו צריכים לעבוד באופן קבוע כל המדבירים.

סוג הדברה מחיר פרטים נוספים
הדברת נמלים 89 ש"ח המחיר לביצוע הדברת דירת 2 חדרים.
הדברת פשפש המיטה 290 ש"ח מחיר הדברה לחדר אחד בהתאם למורכבות העבודה.
הרחקת יונים בבית שמש 490 ש"ח ביצוע הרחקת יונים ממסתור כביסה כולל ניקיון וחיטוי השטח.
הדברת תיקנים 109 ש"ח מחיר לביצוע הדברה בבית שמש לשני חדרים.

המחירים יכולים להשתנות בהתאם למורכבות העבודה ובהתאם לשטח אותו מדבירים, ככל שהדירה גדולה יותר באופן ישיר גם המחיר יעלה בהתאם.

שאתם בוחרים בנו לבצע הדברה אצלכם אתם יכולים להיות בטוחים שאתם מקבלים את החברה המובילה ביותר לביצוע הדברה במרכז, אנו עובדים עם חומרי הדברה האיכותיים והטובים ביותר מבית גרין פלייס מותג ההדברה הירוק והידידותי ביותר לסביבה.

הדברת עכברים בבית שמש מחיר - כמה עולה שירות הדברה מקצועי
הדברת עכברים בבית שמש מחיר – כמה עולה שירות הדברה מקצועי

הדברות בבית שמש

אבי הדברות בבית שמש מציעים מגוון פתרונות יעילים וארוכי טווח להדברת מזיקים בבתים, בעסקים ובשטחי מסחר. באבי הדברות שמים דגש על מתן הסבר מקצועי ללקוח כדי שיבין את הדרכים שדרכן מגיע אותו המזיק אל תוך הבית או העסק וכך תדעו כיצד למנוע את היווצרות הבעיה מלכתחילה ובכך יחסך ממנו חיפוש הדברות בבית שמש שיידרש עבורו ממון נוסף.

הדברות בבית שמש
הדברות בבית שמש

מי מבצע את ההדברה?

את הדברה מבצע מדביר מוסמך עם רישיון של המשרד להגנת הסביבה. אנו חברת ההדברה המנוסה ביותר עם ניסיון של למעלה מ 23 שנים בתחום הדברה נגד כל סוגי המזיקים (דור שלישי של מדבירים).

מי מבצע את ההדברה?
מי מבצע את ההדברה?

מדביר בבית שמש

יש לא מעט מדבירים בישראל, בינהם גם כאלו שיש להם רישיון לבצע הדברה, לא כולם מקפידים על דגשי הבטיחות, אסור בשום אופן להקל ראש בבחירת מדביר בבית שמש. בקשו לדעת הכל על סוג החומר איתו משתמשים אצלכם בבית, בקשו אפילו לראות את החומר ומה כתוב עליו, אל תתביישו לשאול כל מה שאתם צריכים את המדביר. אנו בחברת אבי הדברות נשמח לענות לכם על כל שאלה ומעמידים לרשותכם זמינות מלאה וייעוץ מלא 100% בחינם ללא כל התחייבות ומתן מענה מקצועי.

מדביר בבית שמש
מדביר בבית שמש

מדבירים בבית שמש

מחפשים המלצה על מדבירים בבית שמש? יש לנו שפע של חוות דעת של לקוחות קודמים על הדברה באזור בית שמש ! לאחר כל הדברה, צוות האתר מתקשר ללקוח ומקבל ממנו חוות דעת ודירוג על מדבירים בבית שמש.

מדבירים בבית שמש
מדבירים בבית שמש

למה דווקא אנחנו

אתם בטח שואלים את עצמכם למה מכל מבחר קיים של מדבירים בבית שמש מומלץ לבחור דווקא בנו להיות חברת הדברה בבית שמש שתבצע עבורכם את העבודה, הנה כל הסיבות שיעזרו לכם לקבל את ההחלטה הנכונה.

  • ניסיון של שנים – לכל הדברה אנו מביאים איתנו שנים של ניסיון ואת היכולת להתמודד עם כל סוג של הדברה ולא משנה עד כמה היא מורכבת.
  • כל שירותי הדברה – אנו מבצעים את כל שירותי הדברה נגד כל סוגי המזיקים, לכידת עכברים, הרחקת יונים, הדברת פשפש המיטה ועוד.
  • מחיר משתלם והוגן – אנו מתחייבים לכם למחיר ההוגן והמשתלם ביותר.
  • ייעוץ מקצועי חינם – יש לכם שאלה? אנו נספק לכם ייעוץ מקצועי בחינם ללא כל התחייבות, חייגו אלינו כבר עכשיו ומדביר מוסמך ישמח לענות לכם על כל שאלה.
  • מדביר מוסמך – לכל ביצוע הדברה מגיע אליכם מדביר מוסמך עם רישיון של המשרד להגנת הסביבה.
  • חומרי הדברה ירוקה – אנו עובדים רק עם חומרי הדברה ירוקה הטובים והמתקדמים ביותר, ללא שימוש ברעלים כלל.

 

הדברה בבית שמש שאלות ותשובות

יש לא מעט שאלות שעולות ולא תמיד רבים זוכים לקבל עליהם תשובה, הבאנו לכם את התשובות הטובות ביותר של מומחי הדברה בבית שמש והסביבה.

הדברה בבית שמש שאלות ותשובות
הדברה בבית שמש שאלות ותשובות

מחיר הדברה בבית שמש נע החל מ 89 ש"ח לביצוע הדברת נמלים לדירת 2 חדרים ומשתנה בהתאם לסוג המזיק אותו רוצים להדביר ולפי גודל השטח שבו מבצעים הדברה.

אנו עובדים עם חומרים בטוחים ומבצעים הדברה ירוקה, אין שום מניעה להיכנס לבית גם אחרי שעה של המתנה בלבד ואפשר לחזור לשגרה. בנוסף חשוב מאוד לא לבצע שטיפה של הבית לאחר ההדברה במשך יומיים, רק לעבור עם מטאטא.

אנו זמינים עבורכם 724 ונשמח לתת לכם שירות מסביב לשעון, לא משנה מהו סוג ההדברה שאתם זקוקים לו ומתי אנו נשמח לעמוד לרשותכם.

בהחלט כן, על כל ביצוע הדברה תקבלו תעודת אחריות בכתב למשך שנה שלמה.

תוכן עניינים
רק עוד פרט קטן...
Call Now Button050-763-5319
× שלחו לי וואטסאפ >>