Avi-Logo

הדברת עכברים – כל השיטות

☑️שירותי הדברה החל מ 349 ש"ח!

☑️ שימוש בחומרים פחות רעילים לסביבה

☑️ מינימום נזק וכניסה מיידית לאחר ההדברה

☑️אחריות מלאה על העבודה!

☑️ מדביר מוסמך מטעם הרשות להגנת הסביבה ברישיון

הדברת עכברים נצרכת שכן ישראל לוקה במכת עכברים. עבודות התשתית המאסיביות בכל רחבי הארץ, מוציאות את העכברים ממחילותיהם מתחת לאדמה והעכברים מופיעים בכל מקום. במציאות זו, חשוב להכיר את כל השיטות להדברת עכברים. שיטות אלו כוללות שיטות ביתיות וכן שיטות להדברה בידי מדביר בלבד. השתמשו בהן נכון – ואפשרו למכת העכברים לפסוח מעליכם.

 

הדברת עכברים – כל השיטות
הדברת עכברים – כל השיטות

הנזק מעכברים

לפני שאנו רצים לבצע הדברת עכברים בכל השיטות, חשוב לדעת למה בכלל קריטי כל כך לבצע הדברת עכברים. תרצו לדעת כי מלבד תחושת הגועל שיוצרים העכברים, הם אף מסוכנים למדי לבני האנוש. נשקפים כמה סוגי נזקים מעכברים המצדיקים ביצוע הדברת עכברים. להלן נכיר את כלל הנזקים.

הנזק מעכברים
הנזק מעכברים

1. הנזק התברואתי

עכברים הם סוכני מחלות ראשונים במעלה. העכברים מסתובבים בביבים, מתחת לאדמה ובאשר מקומות מזוהמים. עכברים רבים נדבקים במחלות בכלל המקומות הללו ונושאים חיידקים מסוכנים בתוך גופם. כאשר עכבר נגוע מעין זה מגיע אליכם הביתה, הוא מציב את כל בני הבית בסכנה להידבק באותן מחלות מסוכנות אשר הוא עצמו נגוע בהן.

די להזכיר את המגפה השחורה אשר פקדה את אירופה בימי הביניים וגבתה שליש מאוכלוסיית היבשת. לטענת חוקרים רבים, המפיצים הראשיים של המגפה, בימים שלפני הרכבות והמטוסים, היו העכברים והחולדות. המכרסמים נשאו את הנגיפים ממקום למקום והדביקו את אוכלוסיית היבשת. הדרך להתמודד עם הסכנה התברואתית אשר יוצרים המכרסמים הללו, היא לבצע הדברת עכברים. הדברת עכברים בכל השיטות תציל אותנו מהנזק התברואתי שעלול לפקוד אותנו אם לא נטפל במכה.

 

2. נזק לתשתיות

העכברים נמנים על משפחת המכרסמים. המכרסמים, כשמם כן הם – מכרסמים. משפחת המכרסמים מתאפיינת בשיניים קדמיות מחודדות וכדי לשמור עליהן חדות העכברים מכרסמים כל מה שנקרה בדרכם. מכיוון שכך, אם יש לכם עכבר בבית, סביר בהחלט כי כבלי חשמל, אינטרנט או צינורות מים יימצאו מכורסמים ופגומים לחלוטין.

מעבר לכך, העכברים עלולים לכרסם לא רק את הכבלים והצינורות בבית שלכם אלא גם את הרהיטים – ארונות, מיטות, ספות וכל יתר הרהיטים, אינם מוגנים מפני שיני העכבר. אם כן, ככל שלא תבצעו הדברת עכברים בכל השיטות הרלוונטיות, צפו פגיעות ברהיטים שלכם.

למאמר בנושא הדברת מכרסמים לחצו כאן >>>

 

3. נזק תודעתי

אל שני הנזקים הקודמים מצטרף, כמובן, הנזק התודעתי מהעכבר. אנשים רבים חווים פחד אמיתי מעכברים ושוטטות של עכבר אצלכם בבית תגרום לבני הבית לחרדות של ממש. הדברת עכברים נצרכת גם כדי להתמודד עם נזק זה.

 

סוג הנזק תוכן הנזק
1 נזק תברואתי העכבר מפיץ מחלות ומסכן את בני הבית
2 נזק לתשתיות העכברים מכרסמים תשתיות וארונות בבית
3 נזק תודעתי העכברים גורמים לפחד אצל בני הבית

 

כל השיטות לביצוע הדברת עכברים

הבנו כי יש לבצע הדברת עכברים. כעת נכיר את כל השיטות להדביר את העכברים. השיטות הקיימות הן, בראש ובראשונה, פעולות מנע להופעת העכברים, הדברה באמצעות מלכודת תיבת האכלה, מלכודת קפיץ והדברה ברעל.

כל השיטות לביצוע הדברת עכברים
כל השיטות לביצוע הדברת עכברים

1.      פעולות מנע

אמרו חכמינו – סוף מעשה במחשבה תחילה. דרך המלך להדברת עכברים היא למנוע את הופעתם מלכתחילה. הקפידו לסתום חרכים וחריצים בקירות, לסגור ארונות, לנקות תעלות מיזוג ובכלל את כל הבית וכן שלא להשאיר שאריות מזון ברחבי הבית. הקפדה על כל אלו תצמצם את הצורך בהדברת עכברים שכן העכברים יעדיפו להגיע אל בית אחר, מטופח פחות.

 

2.      מלכודת תיבת האכלה

גם הקפדה על כלל הצעדים שצוינו אינה מבטיחה בית סטרילי מעכברים. ככל שכבר הופיע עכבר אצלכם בבית, תוכלו לבצע הדברת עכברים באמצעות מלכודות תיבת האכלה. הציבו את המלכודת במיקום נכון אליו העכבר ירצה להגיע. בתוך המלכודת יוצב פיתיון. העכבר ייכנס לתיבה וזו תיסגר עליו. תוכלו לשחרר בשלב זה את העכבר הרחק בחיק הטבע. כך, תבוצע הדברת עכברים בעזרת מלכודת זו.

הדברת עכברים בעזרת תיבת האכלה יכולה להתבצע באופן עצמאי. עם זאת, הצבת המלכודות לבד צפויה לטעויות באשר למיקום הצבת המלכודת והאפקטיביות שלה. מומלץ להזמין מדביר מקצועי אשר יציב בעצמו את המלכודות.

 

3.      מלכודת קפיץ

ניתן להדביר עכברים גם בעזרת מלכודת קפיץ. על המלכודת יוצב פיתיון וכאשר העכבר יעלה על המלכודת הוא יפעיל את מנגנון הקפיץ והקפיץ יהרוג את העכבר. גם כך תבוצע הדברת עכברים. בדומה לתיבות האכלה, אף את מלכודות הקפיץ מוטב למסור למדביר המורשה והוא יציב אותן בבית במקומות הנכונים.

 

4.      הדברה ברעל

שיטת הדברה נוספת כנגד עכברים היא הדברה ברעל. הדברה זו כוללת שימוש בחומרים מסוכנים ועל כן תיעשה על ידי מדביר מורשה בלבד. המדביר יפזר ברחבי הבית מזון מורעל לעכברים. העכברים יאכלו את המזון ותוך 48 עד 72 שעות העכברים שאכלו את המזון ימותו. שיהוי זה בהדברת העכברים מאפשר לעכברים רבים לאכול את המזון מבלי להבין כי הוא גורם למותם.

שיטת הדברה זו טומנת בחובה סיכון משמעותי. העכברים עלולים למות במקומות שיסבכו אותנו – עכבר שמת בתוך תעלת המיזוג או מאחורי הספה ונשים לב אליו רק לאחר שבוע, יגרום לנו לצרות צרורות. מכיוון שכך, הדברה זו מומלצת בעיקר בגינה וכן רק כאשר מדובר במכת עכברים גדולה בבית ומתעורר צורך בהדברת עכברים רבים עם האפשרות ללכוד עכברים במסגרת ההדברה.

 

סוג ההדברה על ידי מי
1 צעדי מנע הדייר
2 תיבת האכלה דייר / מדביר
3 מלכודת קפיץ דייר / מדביר
4 הדברה ברעל מדביר בלבד

 

לסיכום

לסיכום, ישנן 4 דרכים עיקריות להדברת עכברים. בחרו במדביר מקצועי והוא יבצע עבורכם את ההדברה בדרך הנכונה ביותר.

לסיכום
תוכן עניינים
רק עוד פרט קטן...
Call Now Button050-763-5319
× שלחו לי וואטסאפ >>