Avi-Logo

מלכודות נגד עכברים

☑️שירותי הדברה החל מ 349 ש"ח!

☑️ שימוש בחומרים פחות רעילים לסביבה

☑️ מינימום נזק וכניסה מיידית לאחר ההדברה

☑️אחריות מלאה על העבודה!

☑️ מדביר מוסמך מטעם הרשות להגנת הסביבה ברישיון

מלכודות נגד עכברים הן הדרך שלנו להתגבר על מכת העכברים שפוקדת את ישראל. באמצעות הצבה נכונה של המלכודות נוכל להיפטר מעכבר שפלש אלינו הביתה. להלן נלמד להכיר את סוגי המלכודות העיקריים ונדע כיצד להשתמש בהן בצורה נכונה כדי ללכוד את העכברים אצלנו בבית. כמו כן, נבין מה הם היתרונות של הצבת המלכודת על ידי מדביר מקצועי ומיומן.

 

מלכודות נגד עכברים
מלכודות נגד עכברים

נזקי העכבר

כדי להבין מדוע חשוב לפרוס בבית מלכודות נגד עכברים, רצוי לדעת תחילה מה הם הנזקים הנגרמים מהעכברים. לאחר שנהיה מודעים לאותם נזקים חמורים אשר העכברים עלולים לעולל לנו, החשיבות של פריסת מלכודות נגד עכברים בבית תהיה ברורה לכל. נתמקד בשלושת הנזקים העיקריים הנגרמים מהעכבר – הנזק התודעתי, הנזק לבית והנזק התברואתי.

להדברת עכברים לחצו כאן >>>

נזקי העכבר
נזקי העכבר

1. הנזק התברואתי

המרכזי מבין שלושת נזקי העכבר, הוא הנזק התברואתי. העכבר מציב אותנו בסיכון תברואתי משמעותי כשהוא אצלנו בבית, עקב היותו סוכן משמעותי של שלל מחלות. העכברים נוטים לשוטט בשלל מקומות אשר סטריליות אינה המאפיין המובהק שלהם. כך, תוכלו למצוא עכבר בביוב, בקרבת רפש ובשאר מקומות שורצי חיידקים, זיהומים ונגיפים.

לעיתים, העכבר נדבק בחיידקים או בנגיפים ואלו נכנסים אל מחזור הדם שלו. כאשר העכבר מפריש את צרכיו, גם חלק מאותם חיידקים ונגיפים מופרשים. כך קורה כי כאשר עכבר מצוי אצלנו בבית, הגללים שלו עלולים להיות מזוהמים ולהפיץ מחלות, נגיפים וחיידקים ברחבי הבית שלנו. מצב זה מציב את כלל בני הבית בסכנה תברואתית.

 

2. הנזק לבית

עכברים אף גורמים לנזק לבית. עכברים נמנים על משפחת המכרסמים. המכרסמים נוטים לכרסם דברים רבים כדי לשמור על שיניהן חדות כדבעי. בכלל אותם דברים אשר עכברים מכרסמים בבית, ניתן למנות כבלי אינטרנט וחשמל, צינורות מים וביוב, ארונות, מיטות, ספות ועוד. כאשר יש בבית עכבר ולא פורסים מלכודות נגד עכברים כדי ללכוד אותו, כל אלו יימצאו בסכנה מפני העכבר בבית.

למאמר בנושא הדברת מכרסמים לחצו כאן >>>

 

3. הנזק התודעתי

שני הנזקים הקודמים מוחשיים למדי. אולם לא ניתן להתעלם גם מהנזק התודעתי אשר עכברים גורמים לאנשים רבים. לא מעט ישראלים נרתעים מאוד מעכברים. כאשר יש עכבר בבית, מנוחתם ושלוותם תופר. העכבר יטריד אותם ללא הרף והם יירתעו מלעשות דברים רבים בבית מחשש שיתקלו בעכבר. גם בכך די כדי להצדיק פריסת מלכודות נגד עכברים בבית.

 

שם הנזק תוכן הנזק
1 הנזק התברואתי הפצת מחלות
2 הנזק לבית פגיעה בתשתיות וברהיטים בבית
3 הנזק התודעתי תחושות פחד וחרדה של בני הבית כל אימת שהעכבר מתרוצץ בו באין מפריע

שלוש מלכודות נגד עכברים

כדי להתמודד עם מצוקת העכבר בבית, יש לפרוס בבית מלכודות נגד עכברים אשר ילכדו את העכבר. קיימים בשוק שלושה סוגים נפוצים של מלכודות נגד עכברים – מלכודות כלוב, הידועות גם בשם מלכודות תיבת האכלה, מלכודות קפיץ וכן מלכודות דבק.

שלוש מלכודות נגד עכברים
שלוש מלכודות נגד עכברים

1. מלכודות תיבת האכלה

מלכודת תיבת האכלה הינה מלכודת עכברים קלאסית למדי. מדובר במלכודת בצורת תיבה, אשר בתוכה מוטמן פיתיון – מזון לעכברים עם ריח חזק אשר מגרה את העכבר להיכנס אל תוך התיבה כדי לאכול את המזון המפתה. ברגע בו העכבר ייכנס אל תוך התיבה, יופעל מנגנון הלכידה אשר יסגור את שער התיבה וילכוד את העכבר בתוך התיבה. העכבר, המזון והתיבה הנעולה.

בשלב זה בו העכבר נעול בתוך מלכודת תיבת ההאכלה, תוכלו לבחור מה לעשות בעכבר זה. ככל שתחפצו בכך, תוכלו לנסוע עם העכבר לשטח פתוח במרחק רב יחסית ממקום מגוריכם ולשחרר אותו שם לחופשי. חשוב כי המקום אכן יהיה רחוק מספיק מן הבית שלכם, שכן סביר בהחלט שהעכבר רואה בבית שלכם גם את ביתו שלו ואם הוא יימצא בקרבתו הוא ינסה לשוב אליו. מכיוון שכך, החורשה הסמוכה לבית או הפארק העירוני הקרוב אינם מקום טוב לשחרור העכבר.

כמובן שאם ברצונכם להיות רחמנים פחות ופרקטים יותר, תוכלו להרוג את העכבר לאחר לכידתו. הברירה היא בידכם. יתרון הריגת העכבר, ברור לכל – לא צריך לנסוע למקום רחוק והעכבר לא יחזור. מנגד, סביר בהחלט כי תחליטו לחוס על המכרסם התמים ולבחור בהרחקתו על פני השמדתו.

 

2.  מלכודת קפיץ

מלכודת הקפיץ לא מציבה את הדילמה המוסרית המועלית בתיבת האכלה, שכן היא מחסלת את העכבר בעצמה. העכבר עולה על המלכודת כדי להגיע אל המזון, הקפיץ נסגר עליו ומחסל את העכבר. כך, העכבר יפסיק להוות עבורכם מטרד.

 

3. מלכודת דבק

בעבר, נהוג היה להשתמש גם במלכודת דבק. מלכודת זו הייתה מורכבת מפיתיון ומשטח דביק במיוחד. העכבר היה עולה על המלכודת, נדבק אליה ומנסה בכל מאודו להשתחרר. הניסיונות היו נכשלים והעכבר היה מת על המלכודת.

בניגוד למלכודת הקפיץ, מות העכבר במלכודת זו כרוך בסבל רב. מכיוון שכך, בראשית שנת 2022, מלכודות הדבק הוכרזו כאסורות לשימוש על פי חוק. כיום, שימוש בהן הוא עבירה על החוק ואתם תוכלו לפזר מלכודות נגד עכברים בבית משני הסוגים הראשונים.

 

שם פעולה
1 תיבת האכלה לכידת העכבר, ניתן לשחררו בטבע
2 מלכודת קפיץ הריגת העכבר במהרה
3 מלכודת דבק הריגת העכבר בייסורים – אסור על פי חוק

 

לסיום – למה להזמין מדביר מקצועי

חשוב לדעת כי הצבה של המלכודות באופן לא נכון או במקומות לא אסטרטגיים, תטיל בספק את הלכידת העכבר ובין כה וכה תאריך את משך הזמן עד ללכידה. לעומת זאת, פריסת המלכודות על ידי מדביר מקצועי תגביר את הסיכויים ללכידה מהירה ויעילה של העכבר. משכך, משתלם להזמין מדביר מורשה ומקצועי ללכידת עכברים בבית.

תוכן עניינים
רק עוד פרט קטן...
Call Now Button050-763-5319
× שלחו לי וואטסאפ >>