Avi-Logo

הדברה בחדרי שינה

☑️הדברה החל מ 249 ש"ח!

☑️ שימוש בחומרים פחות רעילים לסביבה

☑️ מינימום נזק וכניסה מיידית לאחר ההדברה

☑️אחריות מלאה על העבודה!

☑️ מדביר מוסמך מטעם הרשות להגנת הסביבה ברישיון

077-804-2064📞

ההדברה בחדר השינה מביאה איתה לבטים רבים, שכן חדר השינה צריך להיות בטוח עבורנו ועבור חיות המחמד שלנו. הפרדוקס הוא כזה, מצד אחד אנחנו לא רוצים להכניס חומרים רעילים אל חדר המיטות אך מצד שני אנחנו לא רוצים לחלוק את חדר השינה שלנו עם מזיקים. אך האמת היא, שישנן דרכים ירוקות ובטוחות להדביר כמעט כל מזיק שעלול לחדור אל חדר השינה שלנו ולאיים על המקום הבטוח ביותר שלנו.

 

הדברה בחדרי שינה
הדברה בחדרי שינה

אתה ישן במיטה שאתה הצעת

באנגלית יש פתגם ידוע, שהולך ככה: you've made your bed, now lie in it"" שבתרגום חופשי אומר, אתה סידרת את המיטה שלך, עכשיו תשכב בה. אז כאשר אנחנו אלה שמסדרים את המיטה שלנו, לא נוכל לסדר אותה לצד ג'וקים ומזיקים אחרים שהופכים אותה למגעילה. חדר השינה, הוא מקום קדוש בו אנחנו אמורים להרגיש בטוחים לחלוטין. כל כך בטוחים שאנחנו יכולים להירדם בלב וראש שקט ולקבל קצת מנוחה ממרוצת החיים. אז כשמדובר בהדברה בחדר השינה, אין הדברה שתהיה דחופה יותר מזו. על כן, ברגע שאתם מזהים ולו פולש קטנטן בחדר השינה הזמינו מדביר מקצועי במהירות האפשרי.

 

אילו הדברות נבצע בחדר השינה?

ההדברות שנבצע בדרך כלל בחדר השינה בדרך כלל יתייחסו למזיקים שיבחרו לקנן דווקא בחדר השינה. כמדבירים מקצועיים שמבצעים הדברות בחדרי שינה בכל הארץ, ישנם מזיקים מסוימים שנמשכים דווקא לחדרי השינה מסיבות שונות. כדי להבין את נושא הדברת חדרי השינה בצורה הטובה ביותר, חשוב שנכיר את סוגי המזיקים המאיימים על חדר השינה שלנו ומה יש בכוחם של המדבירים לעשות כדי להדביר את המזיק, אך לשמור על הבריאות של אלא שבסופו של היום יניחו את ראשם וישנו באותו חדר השינה.

 

הדברת תיקנים בחדרי שינה

הדברת התיקנים בכל חלקי הבית תמיד תהיה תלויה בראש ובראשונה בסוג התיקנים שפלשו אל אותו חלל. התיקנים מגיעים בכ- 20 מינים עיקריים ובניהם 2 הם הנפוצים ביותר בבית וחדרי שינה שונים ברחבי הארץ. כדי להדביר את התיקנים נצטרך ללמוד את סימני הזיהוי שיבהירו לנו עם איזה תיקן יש לנו עסק ומה תהיה הדרך הנכונה ביותר להדביר אותו.

 

הדברת התיקן האמריקאי

התיקן האמריקאי הינו התיקן הנפוץ ביותר בארץ בכלל ובחדרי שינה בפרט. התיקן האמריקאי הוא תיקן גדול וצבעו חום אדמדם. התיקן האמריקאי הוא גם האחראי על התקפי הלב שקורים לכם כאשר הוא פורש את כנפיו ומהווה איום תעופתי ליושבי חדר השינה. התיקנים האמריקאיים נכסים לביתנו דרך נקיקים וסדקים קטנטנים הנמצאים בקירות הבית שלנו. על כן, יצטרך המדביר לבקשכם להזיז את כל הרהיטים למרכז החדר כדי שיוכל לרסס בגז ייעודי להדברת המקק האמריקאי כל נקיק וחריץ ממנו מגיעים התיקנים האמריקאיים. הריסוס עצמו מהווה סכנה בריאותית בפרק זמן של 24-48 שעות אך לאחר פרק זמן זה ההדברה בטוחה לכל יושבי חדר המיטות.

 

הדברת התיקן הגרמני

התיקן הגרמני הוא אמנם התיקן הקטן ברשימה, אך הוא לחלוטין התיקן המאיים יותר. צבעו של התיקן הגרמני הוא כהה יותר מהתיקן האמריקאי והוא קטן בהרבה מהתיקנים האחרים הנמצאים בארץ. התיקנים הגרמניים מסוכנים במיוחד בגלל כמה מאפיינים שמאפשרים להם להיות עמידים במיוחד:

  • חסינות: התיקנים הגרמניים אינם מושפעים מחומרי הריסוס כמו התיקנים האמריקאיים ולמעשה, ההדברה בריסוס היא איננה אופציה כשמדובר בתיקן הגרמני.
  • התבגרות מינית מהירה: מחזור החיים של התיקן הגרמני איננו ארוך ממחזור חיים של תיקן אחר, אך התיקן הגרמני מגיע לבגרות מינית תוך זמן קצר מאוד מה שמאפשר לו להתרבות בקצב מהיר.
  • התרבות בכמות גבוהה: כאשר נקבת התיקן הגרמני מטילה את הביצים שלה, היא מטילה כמות כמעט משולשת מנקבה של כל תיקן אחר. דבר זה מאפשר לה להתרבות בקצב מסחרר שמקשה על הדברה.
  • התרבות לאחר המוות: במידה ונדביר נקבה הנושאת בקרבה ביצים שאינן בקעו, בשונה מתיקנים אחרים, הביצים יוכלו לבקוע מתוך נקבת התיקן הגרמני גם לאחר מותה.

כדי להדביר את התיקן הגרמני נתקין מלכודות ג'ל ייעודיות שימשכו אליהן את התיקנים הגרמניים בעזרת מיקום אסטרטגי וירעילו אותם. היתרון העצום שבפתרון הזה, הוא שהמלכודות הללו לא מסוכנות כלל לחיות המחמד או לבני האדם השוהים בחדר השינה מה שמאפשר להדברה להיות הדברה בטוחה במיוחד.

 

הדברת נמלים בחדרי שינה

כאשר מדובר בהדברת נמלים בחדר השינה, מדובר בבעיה שמקורה כנראה מסיבה מאוד ספציפית. בעוד הנמלים יכולות באופן טכני להסתובב בכל חלל שנמצא בבית שלנו, הבחירה בחדר השינה היא אינה בחירה טבעית עבור הנמלים, שכן אין להן מה לעשות בביתנו מלבד חיפוש אחר אוכל. לכן, אם אתם מזהים נמלים בחדר השינה, הדבר כנראה מצביע על אכילה במיטה או בחדר השינה בכלל. כדי להבטיח שהנמלים יתרחקו מחדר השינה הדבר הראשון שנרצה לעשות הוא לוודא כי אנו מפסיקים לאלתר את האכילה בחדר השינה ומנקים כל פינה מכל פירור שיכול להזמין את הנמלים לחדר השינה.

 

כדי להדביר את הנמלים יצטרך המדביר לבצע 2 פעולות הדברה ייעודיות:

  1. ריסוס מרוכז: ראשית, יצטרך המדביר להשמיד את הנמלים הקיימות בחדר השינה. לביצוע הדברה זו יבקש המדביר שתזיזו את הרהיטים למרכז החדר כדי שיוכל לתמרן בחלל בצורה טובה יותר ולאחר מכן ירסס המדביר על אזור בחדר השינה. לביצוע ההדברה תצטרכו לפנות את חדר השינה ל- 24-48 שעות לפי הנחיית המדביר.
  2. השמדת הקן: ריסוס חדר השינה מהנמלים אמנם ישמיד את הנמלים הקיימות בחדר השינה, אך כדי להבטיח את העובדה שהנמלים לא יחזרו אל חדר השינה שלנו נהיה חייבים להשמיד את מקור הבעיה שהיא קן הנמלים. בדרך כלל, קן הנמלים יהיה בסביבה הקרובה של ביתנו ולאחר סיור קצת מדביר מוסמך ידע לאתר בדיוק את קן הנמלים.
תוכן עניינים
רק עוד פרט קטן...
Call Now Button050-763-5319
× שלחו לי וואטסאפ >>